♠️21.kapitola♠️

729 56 17
                                    

Niall

Oni se vážně porvali kvůli mě? Bože to jsou idioti. Jen Brad je největší a Liam je MŮJ idiot!! Oba dva vypadali hrozně. Jo možná budu znít hnusně, ale mě zajímalo jenom jak je na tom MŮJ Liam.

" Nechci, aby jsi se kvůli mě rval" zašeptal jsem a Liam si mě stáhl na klín.

"Musím. Jsi můj a tak to i zůstane a navíc on si to zasloužil. Za to, co všechno ti udělal" zamumlal Liam.

" Potřebuješ ošetřit" zamumlal jsem

" Nepotřebuji" odporoval

" Potřebuješ" vedl jsem si svou

" Nepotřebuji" bože on je t vrdohlavej

" Potřebuješ"

" No dobře fajn vyhrál si" povzdychl si.

Uběhlo už pár dní od toho incidentu a Liamova tvář se vrací do normálu. Břicho už ho tolik nebolí a může se víceméně hýbat už normálně.

" Lásko" zakřičel do domu Liam poté, co přišel z práce.

" Copak?" Zakřičel jsem nazpět. Než jsem se nadál kolem mě se obmotaly dvě potetované paže a přitáhly si mě na pevnou hruď. OH jo.

" Konečně zase s tebou" zamumlal mi Liam do ucha. Já ho pevně objal a nasál jeho vůni. On tak dokonale voní. " Vážně mě očucháváš??" Zasmál se Liam.

" Já nemůžu za to, že máš dokonalou vůni" fňukl jsem a zabořil hlavu do jeho hrudi. Liam se zasmál a vyhoupl si mě na sebe. Držel jsem se ho jako klíště.

Liam se rozešel do ložnice, kde mě hodil opatrně na postel. Než jsem se nadál byl nademnou. Začal mě líbat.

" Zlato pokud nechceš nemusíme." Zašeptal mi Liam do ucha. Proč vždyť už jsme to přece spolu dělali? " Nechci, aby jsi si myslel, že jsem s tebou jenom kvůli tomu" vysvětlil, když uviděl můj nechápavý výraz.

" Chci tě" zašeptal jsem nadrženě a Liam se na mě doslova vrhnul.

Sundal mi triko a já naoplátku jemu. Potom se přesunul k mým teplákům, které jedním trhnutím že mě sundal. Já rozepl jeho džíny a on se z nich vysoukal. Poté se vrátil zpět nade mě.

Pomalu mi stáhl boxerky a hodil je někam do kouta. Vytáhl lubrikant a dal si ho na prsty. Jedním prstem přejížděl kolem mého vchodu, než do mě zajel. Ohhhh.

Po chvilce přidal další prst. Bože. Chvíli těmi prsty přirážel, než je vytáhl a dal si lubrikant na penis, který vytáhl z boxerek.

Podíval se na mě a já kývl jako souhlas, že může. Přiložil penis k mému vchodu a přirazil. Trochu to bolelo. Nechal mě chvíli si zvyknout a když jsem mu dal souhlas začal přiřážet. OH božeeee.

" OH Liamee" vyjekl jsem po chvíli a udělal se. Liam ještě párkrát přirazil a udělal se do mě s mým jménem na rtech.

" To bylo.." začal Liam

" Jo to bylo" souhlasil jsem.

Liam si lehl vedle mě a přitáhl si mě k sobě.

" Miluju tě" zašeptal jsem

" Já tebe blonďáčku můj" řekl a políbil mě na temeno hlavy. Přetáhl přes nás peřinu. Já si položil hlavu na Liamovu hruď a spokojeně usnul.

Užijte si čtení ❤️

Děkuji za 1k přečtení ❤️❤️.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat