♠️8.kapitola♠️

935 60 18
                                    

Niall

" No, ale zapomínáš na to, že jsem tě hned odstrčil. Nevím kdo pak za mnou lezl do kavárny" odpověděl jsem nabroušeně Liamovi a tomu ihned zklaplo. Ha a máš to.

Liam

Já toho blonďatýho skrčka zabim. Má štěstí, že je tak sexy jinak bych ho asi vážně zabil. Nikdo by se mi ani nedivil. Pořád mi pije krev.

" No nevím jestli to bylo úplně hned. Vypadalo to spíš jakože nechceš přestat" řekl jsem a ušklíbl se nad tím, jak mě vraždil pohledem.

" Jo já už si vzpomínám. Ty jsi dneska byl u nás v kavárně" vzpomněl si ten kluk, co objímal Nialla.

" Taky buď rád, že jsi tam nezůstal déle. Viděl by  jsi jak řádil." Ozval se pobaveně Niall. Tentokrát jsem to byl já kdo vraždil pohledem.

" Počkat potřebuju vysvětlení, co se teda mezi vámi odehrálo" ozval se zmateně Louis a ty dva kluci taky.

Niall

" Je to úplně jednoduchý" začal jsem a všichni se otočili na mě " tady Liam" procedil jsem skrz zuby jeho jméno " mi řekl potom, co jsem na něho začal řvát, co si to dovoluje, že propouští Brada, že mě Brad několikrát podvedl a tak. Já poslal Brada někam a on mi s tím tak trochu pomohl. Poděkoval jsem mu. Nějak pár dní potom jsem mu přišel poděkovat znova. Ne neptej se" utnul jsem Harryho, když otevíral pusu, jakože něco řekne. " No a kapinku se to zvrtlo. Tady ten" ukázal jsem na toho sexy hajzla " mě začal svádět. Potom mě přistikl na dveře a začal líbat. Já ho odstrčil a utekl. No a dneska přišel do kavárny přesně v tu dobu, kdy mě Zee objímal. No a potom, co jsme zůstali v kavárně sami byl úplně nepříčetně žárlivej. I když nevím proč, protože mezi námi nikdy nic nebude" řekl jsem

Liam

" Já že jsem byl žárlivej?" Ozval jsem se. Jo možná jsem byl, ale mám nárok. Nikdo nebude sahat na něco co chci já.

" Jo ty. Začal jsi žvatlat něco o tom, jak jsi jedinej kdo se mě může dotýkat a že jsem jenom tvůj a tak" řekl Niall. No dobře tohle byla pravda.

" Takže abychom to shrnuli. Líbali jste se. Liam si na tebe dělá nároky, i když nemá důvod. No a ještě bylo něco dál?" Zeptal se Zayn.

" No ještě jsme na sebe pak trochu řvali, než mě Niall vyhodil" řekl jsem a Louis se rozesmál.

" Co ti jako na tom přijde vtipné?" Řekl jsem nastejno s Niallem. No a to rozesmálo i Zayna a toho druhýho kluka.

" Všechno" dostal ze sebe stěží Louis. No jako chápete to? Já teda absolutně ne.

" Víte vy vůbec jak by jste byli senzační pár?" Zeptal se Harry s já mu měl chuť dát přes hubu. Já a ten skřet? Nikdy.

" Ne fuj to bych radši sežral švába, skočil z mostu nebo cokoli jiného, ale nikdy v životě bych nechodil s tímhle idiotem" ozval se Niall. Já a idiot? On má co říkat.

" Ne asi. Akorát s tím idiotem máš co říkat skrčku" zavrčel jsem na něho.

" Já nejsem skrček. Zase o tolik nejsi vysoký tak si moc nevyskakuj." Zavrčel na mě nazpátek. To na sebe teď jako budeme vrčet jak vzteklý psy?

" Hej kluci přestaňte se hádat. Tenhle večer měl být v přátelském duchu, ale já mám pocit, že se na sebe za chvíli vrhnete, i když nevím jestli kvůli nenávisti nebo vzájemné přitažlivosti" snažil se nás uklidnit Harry.

" No fuj on mě nepřitahuje. " No Payno nemůžeš přestat lhát?

" No jasný to jsem viděl jak jsi mě propaloval očima, když jsem odcházel" řekl Zayn. Tak jo tohle je další člověk na seznamu, kterýho jednou zabiju.

" Nepřitahuje. Já mám radši brunety nebo černovlásky. Nesnáším blonďáky." Řekl jsem a odebral se k baru, kde jsem si objednal to nejtvrdší, co měli v nabídce.


Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat