Z pohledu Nialla
První zvuk, který jsem uslyšel, a který mě vytáhl z mého nádherného snu byl zvuk otravného přístroje, který ze srdce nenávidím. Seznamte se s panem budíkem.Naštvaně odkryji peřinu, která mě zahaluje a překáží mi, abych mohl vstát. Bosíma chodidlama došlápnu na studenou zem a po mém celém těle se rozlije husí kůže.
Zalezu do koupelny v mém skromném bytě, kde spáchám ranní hygienu a poté se vydávám ke skříni, kde si vyberu modré rifle, bílé triko a na to si vezmu černou mikinu.
Dojdu dolů do kuchyně, kde si připravím tousty se šunkou a sýrem. Vezmu talíř a dva si naberu. Uvařím si čaj a poté se posadím ke kuchyňskému stolu, kde se zakousnu do jednoho z toustu.
Špinavé nádobí položím do dřezu a vydám se k věšáku, kde si vazmu bílou bundu a deštník, protože venku nepřetržitě prší, abych pravdu řekl tak déšť miluju.
Mobil jsem schoval do jedné z kapes bundy a zamkl byt. Po schodech jsem se vydal dolů ke vchodu, ze kterého jsem následně vylezl ven a otevřel deštník, pod který jsem se schoval a vydal se ke svojí kavárně, kterou miluji.
Dokonce bych i řekl, že kavárnu miluji více než svého přítele Brada Ashera, se kterým jsem něco málo kolem dvou let. Ono se to nezdá, ale ten čas letí tak strašně rychle.
Odemkl jsem kavárnu a vešel dovnitř. Vlezl jsem si do své jakoby „kanceláře", kde mám všechny potřebné věci jako například: účetnictví, tajný recept na to nejlepší kafe na světě a podobně.
Zapl jsem topení v celé kavárně a ve své „ kanceláři" jsem si odložil mokrý deštník. Svlékl jsem si bundu a vzal zástěru, kterou jsem si následně zavázal kolem pasu.
Když jsem vycházel z „ kanceláře" málem jsem se srazil s mým kamarádem a zároveň zaměstnancem Harry Stylesem. Je to sice pošuk, ale mám ho rád.
" Jen Jsem ti chtěl vyřídit, že si dnes beru volno Ní. Doufám, že ti to nevadí, ale je to důležité. Mám schůzku s jedním sexoušem, kterého jsem potkal včera v baru" vychrlil na mě Harry a já to stěží všechno pobral. Ježíši Harry a ty jeho kluci na jedno použití. Kdy se někdo jako on konečně poučí? Jo máte pravdu nikdy!
" Dobře no budeme to tu se Zaynem zvládnout sami. Hold musíme doufat, že dneska nebude žádný nával" řekl jsem a povzdechl si. No my o vlku a vlk za dveřmi.
Dveře kavárny se otevřely a dovnitř vešel snědý černovlasý chlapec zvaný Zayn Malik. Můj druhý a poslední kamarád a zároveň zaměstnanec.
"Á právě včas tu jsi můj drahý kamaráde" zapěl Harry a co nejrychleji se vytratil z kavárny zpět do toho hnusného počasí.
Zayn po mě hodil pohled alá 'Co to jako mělo znamenat'. Jenom jsem na něho mávl rukou, aby to nechal být, že je to prostě Harry a on jen kývl a došel si pro zástěru.
Přešel jsem za pult a vyčkával na zákazníky. Po chvíli do kavárny zavítala náš stálý zákazník, který se mě snaží delší dobu zbalit a to že mám přítele a nemám o něm zájem ho nezajímá. Občas mi už vážně leze na nervy.
Víte není úplně příjemné, když sem chodí každý den, alespoň díky němu vyděláme o tom žádná, ale každý den se mě snaží někam pozvat. Jednou mě málem políbil, ale stihl jsem včas ucuknout a tak mi věnoval jen takovou malou pusu na tvář.
" Ahoj Nialle dál bych si jedno espresso a kousek teho dobře vypadajícíjo červeného dortu" řekl a já kývl. Posadil se a já předal objednávku kafe Zaynovi a sám se vydal pro talíř a lžičku.
Poté jsem se vydal k zákuskům, kde jsem vzal jeden kousek dortu a položil ho na talíř. Rozešel jsem se ke stolu, kde seděl Jack a položil mu talíř na stůl.
" Děkuji Nialle. Nechtěl by jsi jít dnes do kina? Dávají nějaké horory" řekl Jack s úsměvem a já v duchu protočil oči. A jsme zase u toho. Kolikrát mu mám kruci ještě říct, že s ním nikam nepůjdu? A navíc jsem mu už několikrát říkal, že nesnáším horory
" Není zač. A ne nechci, protože za 1. Mám přítele a za 2. Nesnáším horory už si to kruci zapamatuj" řekl jsem docela v klidu a odešel zpět za pult.
_________________________________________
Přerovnával jsem zákusky, když se dveře kavárny otevřely a dovnitř vešel můj přítel Brad Asher. Vypadal naštvaně, promočeně, protože venku neustále pršelo, ale hlavně vypadal strašně sexy.
" Nialle mám problém" řekl jen co přišel k pultu a já se bál o co zase půjde. Vlastně, abych pravdu řekl Brad nikdy nebyl neviňátko. Několikrát jsem ho vysekával z průserů, které byly většinou kvůli drogám, rvačce a podobným věcem.
Kývl jsem na něho, aby to neprotahoval a hezky to konečně vyolopil. Víte miluju ho, ale už mě vážně hodně unavuje řešit za něho jeho problémy.
" Mám padáka. Šéf mě dneska vyhodil..." Chtěl pokračovat, ale já ho nenechal domluvit. Odhodil jsem zástěru na zem, houkl na Zayna, aby to tu pohlídal a rázným krokem jsem vyšel z kavárny.
Vlít jsem do hlavní budovy firmy nějakého pana Payna, jako rozzuřený býk, co si to jako dovoluje? Vyhodit mého přítele z práce?
Už od pohledu tato budova vypadala jako kdyby to tu vedl nějaký snob a myslím, že to byla i pravda podle toho luxusu, který mě tu obklopoval.
Na recepci jsem se zeptal, kde má pan Payne kancelář a rozjel se výtahem do zmiňovaného patra. Jako uragán jsem vlétl do jeho kanceláře. Nejspíš pan Payne na mě vzhlédl a já na něho začal z plných plic křičet něco ve smyslu ' Co si to sakra dovolujete'
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomansaLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...