♠️15.kapitola♠️

852 55 15
                                    

Niall

" Takže já jsem tvůj?" Zeptal se mě Liam jen , co jsme vyšli z kavárny. Ehm upssss.

" No..... já.... já..... já ehm" zakoktal jsem se. Co mu mám probůh na to asi jako říct.' sorry vyletělo to že mě takže to vůbec neřeš to se stane víckrát' jsem mu asi vážně říct nemohl.

" Budu tvůj, když ty budeš můj" zašeptal Liam.

" Vážně?" S úsměvem jsem se na něho podíval." Počkat cože?" Vykulil jsem na něho oči, když jsem si uvědomil, co řekl. Ano mám opravdu „ rychlé" vedení. Jak to sakra myslí?

" Nialle já už takhle dál nemůžu." Zamumlal Liam. Počkat jak nemůže? Co? Může mi sakra někdo vysvětlit, co se tu k čertu děje?

" Jak, že takhle dál nemůžeš?" Nedočkavě jsem čekal, co z něho vypadne.

" Ni pokaždé kolem tebe chodit s tím, že tě nemůžu obejmout, kdykoli si tě přitáhnout do polibku. Nebo to, že každý den usínám v ložnici na posteli ve svém obrovském bytě sám" vysvětlil Liam. Jo to je sice hezký, ale já jsem pořád mimo. Teď vážně vysvětlí mi někdo, co se to tu děje?

" A tím chceš říct co?" Zamumlal jsem. Normální lidi to řeknou najednou a co udělá Liam Payne kouskuje vám to jak největšímu debilovi. Tak tuhle větu si musím někam zapsat. No kdybych měl ten deníček bylo by všechno vyřešeno, i když by asi bylo divné, kdybych tu zničehonic vytáhnul deníček s tužkou a tuhle větu si tam zapsal.

" Tím chci říct, že tě potřebuju a to vede k mojí otázce, kterou jsi už dávno mohl slyšet kdyby jsi mě neustále nepřerušoval" já, že ho přerušuju? Vždyť on to tady jak největší debil kouskuje. Jestli tenhle člověk někdy najde přítele tak toho kluka vážně lituju. Počkat!

" Takže Ni staneš se mým přítelem?" Zeptal se Liam. Cože? Vrhnul jsem se mu kolem krku, což nečekal a trochu se zapotácel, ale ustál to.

" To mám brát jako jo?" Zeptal se se smíchem Liam.

" Jinak to ani brát nemůžeš" zamumlal jsem a spojil naše rty. Počkat! Já jsem jeho přítel? No tak to bych se měl začít pomalu litovat. Protože můj instinkt mi říká, že s tímhle pakem zažiji velký dobrodružo - to svolo se mi začíná líbit. Musím si ho.... Kurva já si vážně musím koupit ten deníček.

" Co bys řekl na takový malý rande zítra večer?" Zeptal se Liam a já ihned začal kývat hlavou na souhlas. Připadal jsem si jako takováta hračka s tou kývací hlavou.

" Tak já si tě zítra vyzvednu někdy kolem 7 bereš?"

" Jooo" zařval jsme mu do ucha.

" Zlato ještě bych rád, aby mi sluch pár let posloužil." Zamumlal se smíchem Liam. Jen se směj dokud můžeš.

" Ale to, že s  tebou tě chodím neznamená, že tě přestanu štvát" zamumlal jsem se smíchem.

" Ufff už jsem se lekl, že tě budu muset provokovat k tomu, aby jsi mě taky naoplátku štval, ale vidím, že ty mi usetříš práci" řekl Liam s úsměvem.

" No jo už se těším až na tohle přijde Hazz se Zaynem a řeknou mu ' Já ti to říkal'"zamumlal jsem a Liam se začal smát." Hej nesměj se mi. To není vtipný měl by jsi mě spíš litovat" řekl jsem uraženě.

" Zlato mě to čeká od Louise" zamumlal

" No jo karma je zdarma" zamumlal jsem já a usmál se na něho. " Nechceš jít ke mě?" Zeptal jsem se ho a uviděl jak se mu zajiskřilo v očích. No asi ani nechci vědět na co myslel.

" Jasně, že chci. A tentokrát to bude i se sexem nebo bez? " Ozval se se smíchem Liam. Bože s čím to chodím.

" Bez. Neznamená, že jsem s tebou začal chodit, že bude hned sex na to si počkej ještě tak 20let." Odpověděl jsem Liamovi se smíchem.

" Hej, ale to už budu starý a né tak výkonný" ozval se vedle mě Liam. Bože to je pako. Moje pako.

" No hold to asi přežiju" zasmál jsem se.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat