Niall
"Ahoj Lásko" přivítal mě ráno můj přítel, kterého miluji.
" Ahoj" řekl jsem a on si poklepal na svůj klín. Usadil jsem se na jeho klín a on mě políbil. Polibek jsem mu oplatil a prohloubil ho. Tak moc ho miluji.
" Jak jsi se vyspinkal zlato?" Zeptal se mě.
" Skvěle, ale chyběl jsi mi tam ty. Připadal jsem si tam osamoceně" řekl jsem a nasadil smutný tón.
" Ty víš zlato, že musím pracovat" ozval se " neboj já ti to vynahradím. Celý večer jsem jen tvůj" zašeptal mi do ucha.
" Tak to se míč těším" usmál jsem se a políbil ho. On je tak dokonalý.
" Miluju tě" zamumlal jsem mu do rtů a usmál se.
" Já tebe zlato" zamumlal.
________________________________________
" Zlato. " Zavrněl mi do ucha. Z jeho hlasu jsem poznal, že je nadržený a to hodně. Otřel se svým rozkrokem o můj zadek. Začala se mu tvořit boule. Hodně tvrdá boule.
" Ano?" Zeptal jsem se a otřel se svým zadkem o jeho bouli. Věnoval mi tichý vzdech.
" Ahh zlato potřebuji tě. Potřebuju do tebe" zašeptal mi vzrušeně do ucha.
" Tak si mě vem" odpověděl jsem mu a v tu ránu se na mě vrhl. Otočil si mě k sobě, chytil mě za zadek a vyzvedl. Já jsem si obmotal nohy kolem jeho boků a on mě přidržoval za zadek, abych nespadl. Za stálého líbání se se mnou rozešel do ložnice, kde se mnou hodil na postel.
Než jsem se vzpamatoval už byl nade mnou a opečovával můj krk. Ach to je příjemné. Po chvíli ho můj krk přestal bavit a on se přesunul zpět na moje rty.
Polibky byly čím dál tím dravější. Po chvíli mě začal zbavovat trička s čímž jsem mu pomohl. Potom se přesunul na moje kalhoty, které rychlostí blesku strhl a odhodil někam do místnosti.
Sám se rychle zbavil oblečení a zase se vrhl na mě. Chvíli jsme se ještě líbali než se přesunul k mým boxerkám, které až provokativně pomalu stáhl
Než jsem se nadál už měl mýho ptáka v puse. Ohhhh jo. Přesně v tu chvíli kdy už jsem skoro byl přestal. Zmetek. No počkej.
Obrátil jsem nás takže on byl podemnou a já nad ním. Políbil jsem ho na rty a od rtů jsem mu věnoval polibky až k lemu jeho boxerek.
Pomalu jsem mu stáhl boxerky a vzal si jeho délku do pusy. Věnoval mi vzdych. Když už skoro byl přestal jsem. Zamračil se na mě. 'Jo hochu tomu se říká odplata' pomyslel jsem si a ušklíbl se na něho.
Přetočil nás zase zpátky a aniž by něco řekl nebo by mě upozornil do vnikl a přirážil. Vzdych opustil jak mou tak i jeho pusu.
"Ohhhh Bradeeee" zaječel jsem před tím než jsem se udělal. Ještě párkrát přirazil než se do mě udělal. Ještě chvíli ve mě zůstal než se vynořil.
Lehli jsme si vedle sebe přičemž já ležel zády k němu a on mě jednou rukou ze zadu objímal. Přitiskl jsem se k němu a spokojeně usnul.
Ni a Brad. No jo ale co je s Liamem??🥺😢💔
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...