♠️4.kapitola♠️

1K 61 12
                                    

Niall

Nechápu jak jsem mohl být tak slepý. Bože. Jsem vážně debil. Nebýt toho jak se jmenoval............ no to jedno. Nebýt jeho byl bych ještě pořád s tím debilem a věřil jeho lžím. Proč já se musím pokaždé zamilovat do nějakého debila? Proč se nemůžu zamilovat do kluka, který by mi nelhal  a netahal mě za nos?

Každopádně jsem ještě chtěl poděkovat tomu.... ježíš měl bych si vážně zjistit jeho jméno. No prostě musím mu poděkovat. Takže hned jak zavřu půjdu mu něco koupit. Co by asi tak mohl mít rád?

" Nialle jsi v pohodě?" Zeptala se osoba vedle mě s já jelikož oní nevěděl nadskočil. Podíval jsem se na osobu, která vedle mě stála a zjistil, že je to můj kamarád Zayn

" Jojo Zee jsem jen nevím, co bych měl koupit jedné osobě, co mě zachránila před dalšími prolhanými kecy od Brada" řekl jsem mu to narovinu. Je to můj nejlepší kamarád stejně bych mu to dřív nebo později řekl, takže proč to oddalovat že?

" Ehm mám to brát tak, že jsi konečně zjistil, že Brad není tak skvělý jak jsi si myslel a někdo ti konečně ukázal jeho pravou tvář?" Zeptal se Zayn a já jen kývl.

" No tak to musím za tou osobou zajít a pořádně jí poděkovat, že byla tak hodná a konečně ti řekla pravdu do očí" Řekl nadšeně Zayn. On vlastně neměl Brada nikdy rád už od začátku si moc nesedli.

" Víš, abych ti řekl pravdu všichni věděli jaký je Brad doopravdy, jenže ty jsi to neviděl, protože jsi byl do něho bláznivě zamilovaný a nikdo neměl koule na to ti říct pravdu, protože za 1. Věděli, že ty by jsi jim nevěřil a za 2. Nechtěli ti ublížit. Takže té úžasné osobě kup hodně velký dárek a až za tou osobou  půjdeš dej mi prosím vědět rád bych šel s tebou" vychrlil na mě Zayn.

" Jo neboj dám ti vědět. Vážně to viděli všichni?" Zeptal jsem se nevěřícně. Zee jen kývl " jak jen jsem mohl být tak blbý a slepý?" Zašeptal jsem.

" Byl jsi bezhlavě zamilovaný dá se to pochopit, že jsi to neviděl, i když nevím, co se ti líbilo na Bradovi a čím tě tak moc okouzlil, ale chápu tě vím jaký je to bezhlavě se zamilovat, ale to ty víš" Řekl Zayn a radši přešel k zákazníkovi, který už netrpělivě postával u pultu.

Já mezitím popadl svůj mobil a najel na Google. Do vyhledávače jsem zadal jméno firmy, kde ještě nedávno pracoval můj bývalý. Chvíli jsem hledal v informacích o ní a konečně jsem našel informaci, kterou jsem hledal. Majitel firmy a spousty dalších okolních firem ,jak jsem po chvíli zjistil vlastní Liam Payne.

Klikl jsem na jeho zvýrazněné jméno a ihned mi vyjelo několik informací o něm. Narodil se 29. Srpna 1993. Takže stejně starý jako já. Jenže, co mám koupit někomu tak bohatému jako je on? Nějakou čokoládu? Asi. No Doprdele!

Raději jsem odložil mobil a šel se věnovat zákazníkům a né ať vás ani nenapadne se mě ptát, co jsem tam našel a přečetl o něm.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat