Niall
Konečně ten horor skončil. Byl příšerný. Každou chvíli jsem se schovával do Liamovi náruče a on se mi za to smál. Tomu se to řekne, když se nebojí.
Bylo něco kolem dvanáctý, když jsme dokoukali film Bezva ženská na krku a s Liamem jsme se rozhodli, že si zajdeme do města někam na oběd.
Vzal jsem si na sebe černé džíny, bílé tričko s nápisem ADIDAS a přes to přehodil bílou mikinu. Ještě jsem si trochu učesal vlasy a myslím, že můžu vyrazit.
Vyšel jsem z koupelny a uviděl Liama. Měl na sobě černé džíny a černé uplé tričko, které tak zvýrazňovalo jeho svaly. Zrovna jsem dostal hlad, ale na něho. Bože musíme někam chodit??? Mě by bohatě k obědu stačil on.
Sjely jsme výtahem do garáže, kde jsme nastoupili do auta a vyjely do města. Zašli jsme si do čínské restaurace, kde jsme strávili zhruba hodinu a něco. Povídali jsme si a vyměňovali si zamilované pohledy. Může být vůbec někdo dokonalejší než on?? Odpovím vám nemůže!!!
Liam mi prozradil pár zajímavých historek z dětství a já naoplátku taky řekl něco z dětství. Dozvěděl jsem se o něm spousty zajímavých věcí.
Má 3 sestry. Chtěl pracovat v továrně, být hasičem a nebo se stát zpěvákem. V roce 2008 se dokonce přihlásil do X-factoru, ale bohužel mu to nevyšlo. Chtěl to zkusit v roce 2010, ale vykašlal se na to.
Moje přání, aby mi Liam zazpíval.Z čínské restaurace jsme se přesunuly do obchoďáku. Prošly jsme různé obchody. Občas si něco koupily. Skvěle strávené odpoledne. Vracely jsme se k autu, když mi někdo ze zadu přiložil nějaký hadřík k puse. Nadechl jsem a po chvíli omdlel.
Liam
Ruku v ruce jsme se vracely k autu po skvěle stráveném odpoledni, když mi někdo přiložil ze zadu hadřík, který byl něčím napuštěný k puse. Snažil jsem se nedýchat, ale moc dlouho jsem to nevydržel a nakonec se nadechl. Omdlel jsem.
Když jsem se probral jely jsme v kufru nějaké dodávky. Byla tu strašná tma a trochu i zima. Když si moje oči přivykly tmě uviděl jsem svého Blonďáčka, který byl jako já svázaný provazem měl pořád zavřené oči, takže se ještě asi neprobral.
Trochu jsem do něho nohou šťouchl, ale nic. Ani to s ním nehlo nechám ho ať se probere sám. Začal jsem přemýšlet jak se z tohodle dostat. Nevěděl jsem kam nás veze. Kdo nás kam veze a hlavně, co po nás těm dotyčný chce.
Niall
Když jsem se probral Liam už byl taky vzhůru. Chvíli to s námi ještě v dodávce hrkalo, než se dodávka zastavila. To není dobrý.
Dveře se otevřely a dovnitř vešly dva namakaní muži s kuklama na hlavě. Popadly nás a vyvedly nás ven z dodávky. Šlo se docela blbě kvůli tomu jak jsme byli svázání.
Vedly nás do polorozbořeného domu. Co s námi chcou dělat? Kdo s námi co chce dělat? Jak se odtud dostaneme? Co po nás kdo chce??
Užijte si čtení ❤️.
Máte nějakou představu o tom kdo by je mohl unést??
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...