Niall
Vevnitř polorozbořeného domu nás s Liamem připoutali k židli. Byly jsme s Liamem připoutání na proti sobě. Liam se na mě podíval pohledem alá ničeho se neboj dostaneme se odtud.
Chtěl jsem mu věřit. Vážně jsem chtěl, ale prostě to nešlo. Kdyby jsme zůstali doma nic by se nestalo. Proč jsme vůbec někam lezly? Nebo kdyby jsme nejely tak pozdě. Jenže všude je tam to Kdyby. A víte jak se to říká Kdyby nebyly ryby nemysely by býti rybníky.
Po chvíli do místnosti vstoupila osoba, které jsem však nevěnoval ani trochu pozornosti teda dokud ta osoba nepromluvila. Po zádech mi přejel mráz.
" Rád tě zase vidím Nialle" řekl Brad.
" Kéž by to bylo vzájemné" pronesl jsem ironicky. Brad se na mě jenom usmál. Bože, co jsem komu udělal??
Brad z kapsy vytáhl kudlu. Co-Co s ní-ní chce d-dělat?? Chce nás zapíchnout? Ale proč by to dělal tak složitě? Proč nás prostě někde nezapíchl? OH jo vlastně. Chce se zbavit našich těl a takhle to aspoň nebude vypadat podezřele.
" Víš tak jsem si řekl, co takhle poupravit tady tvého přítele" usmál se Brad a přešel k Liamovi. Moje oči se rozšířily strachem. Liam se mě snažil uklidnit pohledem. Nešlo to. Vždyť on ho zabije. Po tvářích se mi začaly kutálet slzy.
" Ne. Nech ho být." Zaječel jsem, když se Brad s dýkou přiblížil k Liamově hebké kůži. Nikdo mu nebude ničit tělo.
" A proč bych to dělal?? Ukradl mi tě. Nic jiného si nezaslouží" zavrčel na mě Brad. O to mu jde? Jde mu jen o pomstu?
" Vždyť si mě podvedl. Stejně bych se to jednou dozvěděl. On to však jen urychlil." Řekl jsem mu.
" Nikdy by jsi se to nedozvěděl na to jsi měl na sobě až moc růžové brýle. Spolkl jsi dokonale všechno, co jsem ti nakecal." Usmál se Brad. Proč se chce pomstít, když mě stejně nemiluje?
" Tak proč se chceš pomstít? Vždyť si mě stejně jen využíval" zavrčel jsem na něho.
" A o to jde. Ztratil jsem poslušnou děvku, která se nechala ošukat pokaždé, když jsem si o to řekl." Usmál se na mě Brad.
" Je spousta děvek. Zajdi si do bordelu. Tam jich je dost. " Řekl jsem
" Já nechci nějakou děvku z bordelu, kterou ošukalo už milion chlapů. Já chci tebe. Šukal jsem tě jen já a možná tahle nula" ukázal dýkou na Liama.
" Šukal mě i Liam několikrát. Hluboko a mnohem mnohem líp než kdy ty" zavrčel jsem na něho. Tak teď jsem ho asi pořádně nasral.
" OH to jsem viděl jak jsi si to užíval když jsem tě šukal já. Prosil jsi jako děvka. Byl jsi nenasytný" zavrčel na mě Brad.
" Nikdy mě neošukáš tak dobře jako Liam" zavrčel jsem na něho.
" O tom se za chvíli přesvědčíme." Řekl a ďábelsky se na mě usmál. Polkl jsem. Doprdele, či teď?
Otočil se zpět k Liamovi a přejel dýkou po jeho sametové kůži, ze které skoro okamžitě začala vytékat krev. Bylo to příšerné sledovat.
Váš bývalý, o kterém jste se dozvěděli, že vás měl je na šukání řezal do mého přítele, kterého miluji a který každou sekundu přicházel o víc a víc krve. Přes slzy, které tekly z mých očích jsem pomalu ani neviděl, co se přede mnou děje a já za to byl rád i to málo, co jsem přes slzy viděl stačilo.
Křičel jsem, brečel jsem, snažil se vymanit z lan, kterými jsem byl k židli připoután, ale nic nepomáhalo. Lana se ani nehly. Jediná dobrá zpráva byla ta, že Liamův hrudník se ještě pořád hýbal. To jediné mě drželo při naději, že všechno bydu v pořádku, ale co to tu melu nikdy už nic nebude v pořádku. Pokud tohle přežijeme nic už nebude jako dřív.
Najednou jsem ucítil tvrdou ránu do mé hlavy a já ztratil vědomí. Moje poslední myšlenka před tím, než jsem ztratil vědomí byla o tom jak nám s Liamem spolu bylo skvěle.
Chudák Li s Niallem 😢.
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...