Niall
Bože co jsem to zase provedl? Jak jsem se ním mohl vyspat? A nejhorší na tom bylo, že se mi to líbilo. Možná je asi lepší, že budeme dělat, jakože se nic nestalo.
Z mého přemýšlení o dnešní noci mě vythl mobil, který mi ohlásil zprávu. Vzal jsem mobil a uviděl zprávu od Zayna a Harryho.
Harry: Promiň, že jsme tě v klubu nechali samotného s Liamem. Tak trochu jsme s Louisem nevnímali realitu.
Já: v pohodě Hazz. Poradili jsme si.
Odepsal jsem a přešel na zprávu od Zayna
Zayn: Sorry Bro, že jsem tě tam nechal s Liamem, ale volala mi Gigi, že něco potřebuje.
Aby jste byli v obraze. Gigi je Zaynova přítelkyně, těhotná přítelkyně a tak hold potřebuje občas s něčím pomoct. Za to jsem se na něho nemohl zlobit. Spíš bych se na něho zlobil kdyby jí nešel pomoct.
Já: v pohodě Zee. Poradili jsme si.
Harry: Jo to mi Louis řekl 😏.
Já: o čem to mluvíš Hazz?🤨🤔
Harry: však ty moc dobře víš o čem mluvím, tak nedělej blbého 😏.
Já: Harolde okamžitě mi vyklop o čem to do pytle mluvíš.
Harry: no přece o tom jak jste s Liamem spolu strávili hezký večer nebo mám říct ráno?😏.
Já: Užili no. Šli jsme ke mě domů. Dali si spolu víno, pokecali a šli spát.
Harry: Ale já nemluvím o tomhle mluvím o něčem úplně jiném 😏.
Tak počkat. Neříkejte mi, že Liam to vyklopila Louisovi a Louis to okamžitě vyklopil Harrymu. Ještě, že už Liama nikdy neuvidím o to se postarám. Nebude mi chybět. Bude to tak lepší. Už nikdy neuslyším jeho hlas a to mi vyhovuje
Zayn: jo to jsem slyšel 😏.
No a samozřejmě si to Harold nemohl nechat pro sebe a hned to vyslepičil Zaynovi.
Já: Liam vykecal to, že jsme se spolu vyspali?
Odepsal jsem oboum. Po chvíli mi přišli odpovědi.
Harry: Jo😏. A pak, že nic mezi vámi nebude 😏. A Brad je tentam a tvůj mozek okupuje Liam.
Zayn: Joooo. Harry měl pravdu byli by jste dokonalý pár.
Tak a tohle jsou prosím pěkně moji kamarádi. Oni prostě nepochopí, že já s Liamem nechci nic mít. Ehm.....no od teď.
Já: Harolde můj mozek neokupuje žádný Liam to za prvý a za druhý mezi námi už nic nebude. Řekli jsme si, že budeme dělat, že se nic nestalo a bude.
Já: ne Zayne nebyli by jsme dokonalý pár, protože mezi námi to nebude pokračovat. Prostě jsme se spolu vyspali a tím to hasne.
Harry: povíme se za pár dní či týdnů 😏. A já ti pak řeknu větu " já ti to říkal".
Zayn: No o tom silně pochybuji. Přitahujete se jak dva magnety, takže. Docela se bojím, aby nám tu za pár let neprobíhali malý Liamové či Niallové.😉.
Já: Zee ty jsi dneska vážně vtipný 😑.
Zayn: já vím 😉.
Já: Harolde pochop že mezi námi vážně nic víc nebude.😑.
Mám chuť je oba dva zabít a nejvíc mám chuť zabít Liama. Proč to vlastně Louisovi říkal? Ještě, že už Liama nikdy neuvidím o to se postarám. Nebude mi chybět vlastně mi to bude jenom vyhovovat, alespoň už nikdy neuslyším jeho hlas
O pár dní později
" Dal bych si jedno karamelové latté" řekl zákazník. Víte občas mám svou práci rád a občas jí nenávidím.
" Jo hned to bude" řekl jsem a chtěl jsem jí jít udělat, než jsem uslyšel ten hlas. Hlas, který jsem nechtěl slyšet. Pomalu jsme se otočil .
" Co ty tu chceš" řekl jsem
Máte představu, které osobě by mohl patřit hlas?
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...