♠️10.kapitola♠️

922 61 14
                                    

Liam

Ráno jsem se probudil s velkou bolestí hlavy. Chtěl jsem ještě spát a tak jsem se převalil na druhý bok, ale to jsem neměl dělat, protože jsem vedle sebe nahmatal něčí tělo. Bože s kým jsi se to zase vyspal?

Pomalu jsem otevřel oči. A doprdele. Před sebou jsem viděl Nialla, který spokojeně oddechuje. Panebože já se vyspal se skřetem. Že já vůbec chlastal.

" Panebože já už nikdy nepiju sakra" ozvalo se vedle mě a já sebou trochu trhl.

" No to mi povídej" ozval jsem se já a skřet vedle mě sebou trhnul.

" Co děláš v mojí posteli sakra?" Zeptal se Niall. Ty vole já bych taky rád věděl co tu dělám.

" Nevím. Jediné co vím je že jsme se spolu nejspíš vyspali a asi to bylo hodně divoký" řekl jsem a poukázal na moje a Niallovi záda..

" Panebože. Co jsme to sakra udělali?" Zašeptal Niall a já se uchechtl.

" Hele buď v klidu nejsi panic, takže v pohodě. Taky se mohlo stát, když jsme byli opilí, že jsme mohli dotáhnout ještě někoho a dát si trojku, takže buď rád, že to dopadlo tak jak to dopadlo" řekl jsem a v obličeji mi přistál polštář. Počkat cože?

" Co to děláš sakra?" Zeptal jsem se naštvaně. Mě nikdo chápete nikdo nebude mlátit polštářem. Jo reakce byli všelijaký. Buď jsme si dali další kolo a nebo jsme se normálně rozloučili a šli si po svejch, ale nikdo mě nebouchl polštářem.

" No co chci se obléknout a nepotřebuju, aby jsi na mě čuměl" řekl Niall a já si stáhl polštář z obličeje přesně v tu chvíli kdy si Niall natahoval kalhoty. Kurnik.

" Ale notak vždyť už jsem tě stejně viděl a nemáš se za co stydět" řekl jsem a pozoroval jak Niall zrudnul.

" Debile" zašeptal Niall a hodil po mě něco. Já to chytl a zjistil, že to jsou boxerky.

" No lidi po mě házejí cokoli, ale boxerky to je poprvé. A taky mi říkají v posteli ledacos, ale debile? Nikdy." Zašeptal jsem a Niall zrudl ještě víc.

" No tak máš premiéru tak si to užij" řekl Niall a radši zdrhli z ložnice.

Já si oblékl boxerky a kalhoty a následoval Nialla. Došel jsem do kuchyně, kde Niall zrovna pil. Když mě uviděl trochu se polil a celou dobu zíral na mě. Ale ale tady má někdo slabost pro mou hruď. Neříkám udělal jsem to schválně. Baví mě ho provokovat.

" Není ti zima?" Zeptal se Niall a tentokrát se mi podíval do očí.

" Ne spíš je mi strašný teplo" řekl jsem a sedl si ke stolu.

" Jak to teď mezi námi bude?" Zeptal se Niall a já se na něho nechápavě podíval. Co jak mezi námi bude.

" No jestli budeme dělat, že se to nestalo nebo?" Vysvětlil Niall a radši se ke mě otočil zády.

" Ty chceš dělat, že se to nestalo?" Zeptal jsem se s úšklebkem.

" Neodpovídej na otázku otázkou Liame" zavrčel na mě Niall. Ale ono nám to vrčí. Nemá vzteklinu?.

" Jo asi to bude nejlepší" řekl jsem a Niall jen přikývl. Ale pořád se neotáčel. Co mu je? " Už půjdu" řekl jsem a Niall zase jenom kývl. " No nic tak čau" řekl jsem

" Čau" pípnul Niall a já se jenom uchechtl. Nejdřív na mě vrčí a pak je jak ustrašený koťátko.

Došel jsem si ještě do jeho ložnice, kde jsem si na sebe vzal ještě tričko. Potom jsem si vzal boty a bundu a zmizel z bytu i z paneláku.

Venku foukal jemný vítr a já se snažil dostat co nejrychleji k sobě domů. Jenže u mě doma mě čekalo překvapení. Jen co jsem věšel do bytu mě zarazilo, že jsou tu něčí boty a bunda.

Přešel jsem do kuchyně, kde u stolu seděl Louis. Co ten tu sakra dělá?

" Co tu děláš?" Zeptal jsem se zvědavě a Louis se jenom uchechtl.

" Co tu dělám? Spíš ty mi vysvětli, kde jsi celou noc byl" řekl Louis a já přemýšlel nad výmluvou. " Přespal jsi u Nialla že ?" Zeptal se Louis s úsměvem. On si něco vzal?

" Jo přespal jsem u Niall. Jenom přespal nic míň nic víc" řekl jsem a Louis se ještě víc usmál. Co si sakra vzal?

" Jo to povídej vrabcům na střeše, takže jaký to bylo?" Zeptal se s já na něho koukal jak na debila.
" No nekoukej tak na mě a okamžitě mi to řekni" panebože on je horší jak holka.

" Nevím. Já si to nepamatuju. Byli jsme tak opilí, že prostě nic nevím. Jediný co vím je že jsme měli oba dva na zádech úplně rudý škrábance a že jsme se probrali v posteli nahý a taky to, že jsme se s Niallem dohodli, že budeme dělat ,jakože se nic nestálo." Řekl jsem a Louis se na mě podíval s otevřenou pusou. Ty vole co si vzal?

" Ty vole vy jste se spolu vyspali?" Zeptal se Louis a vykulil na mě oči. Vždyť se mě na to sám zeptal. Počkat! Bože já jsem debil.

" Ehm ne" řekl jsem a snažil se dělat jakoby nic.

" Ty vole vy jste se spolu vyspali" řekl Louis. Sedí si na uších nebo spadnul z višně? Vždyť to před chvílí řekl.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat