Niall
Liam radši odešel k baru, aby nemusel dál poslouchat jejich kecy a já se za ním po chvíli mile rád vydal. Louis mi normálně nabízel, že by s ním promluvil a Harry mi řekl, že mě Liam normálně chce. No Zayn se radši k tomu nevyjadřoval. Má jediné štěstí, protože jediné co teď chci je Louise s Harrym zakopat někam hluboko pod zem.
Přišel jsem k baru, kde Liam pil jednoho panáka za druhým a přitom flirtoval s barmanem. Bože to je debil, ale přeju mu tu zítřejší kocovinu.
Hned jak jsem se objevil u baru Liam ztichl a začal mě pozorovat. Objednal jsem si u barmana, který před chvílí flirtovat s Liamem, panáka vodky a ihned ho do sebe kopnul.
" Klidně si přisedni" pokyne mi trochu opilí Liam k židli, která je vedle něho. Překvapeně si k němu sednu a objednám si další panák.
No a takhle to pokračovalo až nějak do jedné hodiny ráno, než nás obsluha vyhodila ven z baru. No a mě nenapadlo nic inteligentnější ho než pozvat Liama k sobě domů.
Přijal to a tak jsme se vydali k mému bytu. No obvykle to trvá od baru ke mě něco kolem půl hodiny, ale protože jsme trochu bumbali tak jsme po cestě dělali kraviny a samozřejmě hluk no a ke mě dobytu jsme přišli až někdy kolem půl třetí.
Nechápu 2 půl hodiny. No i když s Liamem je asi možný všechno.Když jsme dorazili do bytu, skopli jsme boty a sundaly bundy. Potom nás napadlo, protože se nám ještě nechtělo spát, co kdyby jsme si ještě trochu popovídali u sklenky vína. Ježíš a já myslel, že tohle dělaj jenom holky a u toho drbou vše co se dá.
Liama jsem tak nějak nasměroval do obýváku. No doufejme, že tam dorazil bez úhony. Já se mezitím rozešel do kuchyně, kde jsem že špajsky vytáhl červené víno a vzal dvě skleničky.
Pomalu jsem se vydal do obýváku, kde seděl Liam na gauči a čekal na mě. Převzal víno a rozdělal ho. Potom nám ho nalil do skleniček.
Nečekal jsem, že s někým jako je Liam si tak dobře popovídám. Občas jsme se něčemu zasmáli. Byl to vážně fajn večer no vlastně ráno.
Bylo asi něco kolem půl pátý, když jsme se rozhodli, že je nejvyšší čas jít spát, i když se nám teda moc nechtělo. Liamovi jsem narychlo ustlal na gauči a já sám jsem se potom vydal do ložnice.
V ložnici jsem se svlékl do boxerek, přešel k oknu, které jsem otevřel dokořán a zalezl do postele, kde jsem se pokoušel usnout, jenže to nešlo.
Po půl hodině převalování jsem to vzdal a konečně se zvedl a zavřel okno. Poté jsem se vrátil zpátky do postele, kde jsem začal přemýšlet.
Přemýšlel jsem hlaveň nad Liamem. Přemýšlel jsem nad tím jaké by to bylo, kdybych se do jeho kanceláře nevrhnul a nezačal po něm řvát. Jaké by to bylo kdybych se od něho nedozvěděl, že mě Brad podvádí.
Jaké by to bylo kdybych za ním nelezl znovu do kanceláře abych mu ještě jednou poděkoval. Jaké by to bylo kdybych ho včera v té kavárně nechal aby mě políbil. Jaké by to bylo kdybych vůbec dneska nebo respektivě včera nepřijal Harryho nabídku a prostě zůstal doma.
Asi bych si neužil tolik srandy jako s Liamem a pravděpodobně bych se asi koukal na dva a půl chlapa, jak jsem poznal vaši matku nebo na teorii velkého třesku a u toho žral popkorn.
Z mého přemýšlení mě vytrhlo zvuk otevírání dveří. Sedl jsem si a rozsvítil lampičku. Ve dveřích stál Liam a mířil ke mě. Co to sakra-?
Než jsem se nadál přerušil rok mých myšlenek tím, že svoje rty přitiskl a ty mé. A byl jsem totálně v prdeli. Přestal jsem racionálně myslet a poddal se jeho rtům, jemu.
Nechal jsem ho, aby si se mnou dělal co chce a já si to jen užíval.
ČTEŠ
Love[Niam]CZ✔︎
RomanceLiam Payne - Šéf nejlepší firmy v Londýně. Je to nejbohatší muž v celé Anglii. Děvkař. Niall Horan - pracuje v jedné z kaváren v Londýně. Má skromný být, ale jemu to stačí. Má přítele. Co se stane, když se ti dva potkají? Varování: příběh obsahuje...