♠️Epilog♠️

830 55 29
                                    

Liam

Jsem nervózní jako nikdy předtím. Každou chvíli by za námi měli přijít s tím, že se děťátko narodilo. Abych vám to vysvětlil. Pár dní potom, co jsme se s Niallem vzali nás napadlo adoptovat si děťátko, abychom byly úplná rodina.

Jedné dívce jsme se zalíbili a souhlasila, že nám děťátko dá. Ani nevíte jak jsme byly v ten den šťastní. No a každou chvíli by nám měli říct zda už Bella (Dívka, která nám dá děťátko) porodila. Jsem zvědavý jestli to bude holčička nebo chlapeček.

" Vy jste manželé Paynovi?" Otázal se doktor, když vyšel ze dveří od pokoje, kde je Bella.

" Ano " řekl jsem. Doktor se na nás usmál.

" Gratuluju máte dvojčátka. Holčičku a chlapečka" řekl nám doktor. Bože my máme dvojčátka.

Podíval jsem se na Nialla, který zářil štěstím. Objal jsem ho. Potom jsme se rozešli do pokoje za Bellou . Vzal jsem telefon a vytočil Louisovo číslo.

" Máme dvojčátka" bylo jediné, co jsem do telefonu řekl a hned jsem uslyšel Louise, Harryho a Zayna jak nám gratulují.
________________________________________
Užijte si čtení ❤️

Bohužel tenhle příběh je už u konce 💔😢. Snad se vám líbil. Děkuji za všechny hvězdičky a komentáře a taky za to, že jste vydrželi až do konce. Já se s vámi loučím a snad se uvidíme u další knížky ❤️.

Love[Niam]CZ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat