"Kako mu duguje? O čemu to pričaš?"
"Objasniću ti sve, strpi se još malo. Samo da ga se otarasimo.""Požuri! Jedva čekam da vidim Alekseja kako igra."
Naomi je požurila ispred mene stezajući Aleksejevu duksericu u svojim rukama.
"Smiri se, utakmica počinje za petnaest minuta." Nisam shvatala toliku žurbu."Znam, ali tribine su sigurno pune." Naomi se iznervirano napućila kada smo ušle u sali i kada je shvatila da je bila u pravu.
Sala je bila puna ljudi, a mi smo jedva našle mesta koja su nam sačuvali Ivan i Aleksej."Zašto Polina nije pošla?" Okrenula sam se prema njoj zbunjeno iako mi je samo jedan odgovor padao na pamet. I bila sam u pravu.
"Ponovo je otišla kod tetke."
Okrenula sam se kada sam osetila Verin dodir na svom ramenu. Pozdravila nas je, a onda sela do nas."Ivan mi je rekao za vaš dogovor." Nasmejala se kada je shvatila da me je podsetila. Osetila sam crvenilo na svom licu, a i Naomi ga je videla.
"Kakav dogovor?" Zbunjeno me pogledala dok sam ja svoje lice krila od obe. Naomi nije imala pojma o čemu se radi i izjedalo ju je to."Ivan se dogovorio sa Marinom da ako pobede Marina mora da ga poljubi."
"I ti mi ništa nisi rekla?!" Iznenadjeno je povikala tako da su se ljudi oko nas okrenuli prema nama."Nisam osećala potrebu da bilo kome pričam." Tiho sam rekla u nadi da će je moj ton utišati i hvala Bogu jeste.
Iskolačila je oči kada sam joj detaljnije objasnila kako je uopšte došlo do toga."E, evo ih izlaze."
Pogledala je u momke koji su ulazili u sali sa jedne strane.
Ivan mi je mahnuo, na šta sam mu negodovanjem uzvratila. Moj pogled odleteo je na Viktora, pa Alekseja i na kraju Eleona.Oblizao je usne ulazeći na teren, a onda se njegov pogled susreo sa mojim. Zadržao ga je svega par trenutaka na meni, a onda se skoncentrisao na utakmicu koja samo što nije počela.
U samo tih par sekundi osetila usne kako mi drhte zato jer sam se setila njegovih u onom trenutku.Setila sam se njegovih usana koje su zamalo zaplesale sa mojima.
Ivan je prišao ogradi iza koje smo sedele mi samo da bi se na brzinu pozdravio.
"Kome si sve pričao o našem dogovoru?"
"Rekao sam samo Veri, što?"
Samo Veri? Ali ako je rekao samo njoj kako je onda Eleon saznao? Rekao mi je da mu je Ivan rekao, ko od njih dvojce laže?
"Onako, samo me je zanimalo.""Evo ga Viktor! Trči...trči...ii...promašio je. A jebote, Viktore!" Rukom je udarila o ogradu, a onda prekrstila ruke.
"Šta je s njima večeras?" -Vera je delovala iznenadjeno dok ih je posmatrala."Ma Bog zna. Napred Aleksej!" Naomi je veselo povikala njegovo ime, a Viktor je u sledećem trenutku pao.
Jao Viktore, šta radiš to sebi?"Evo ponovo ubacuju Eleona. On će sigurno uspeti!" Potrčao je na teren, a onda stao blizu Viktora koji je ubrzo izašao iz igre.
Naomi je bila u pravu. On stvarno jeste zakucao poslednji put.I pobedili su. To znači da sad moram da poljubim Ivana. Naomi se široko osmehnula kada joj Aleksej bacio svoj dres, a onda prišao ogradi ne bi li je poljubio.
Eleon je zakucao zadnji put, ali sam Ivanu u stvari bila nagrada.
Ali Ivan je već krenuo, sigurno me čeka negde na putu prema svlačionici.
I bila sam u pravu. Hodajući kroz dugačak, skoro prazan hodnik ugledala sam ga kod ulaza svlačionice naslonjenog na zidu kako me posmatra. Čekao me je.
Previše je očigledno.Naslonila sam se na zidu preko puta njega i nastavila da ga posmatram. Ne prilazim prva, ne želim. A znam da će mi on ipak prvi prići.
"Pobedili smo..." svoju ruku zakačio je za zid tačno pored moje glave, a onda sam shvatila šta želi. Želeo je taj poljubac, ali je želeo da on bude taj koji će me poljubiti.
Lukavo.
YOU ARE READING
Budi moja ruža / #1
RomanceMarina se nakon smrti svog brata useljava u kući njenog očuha gde upoznaje malu Belu, osamnaestogodišnju Naomi i njenog brata blizanca - Eleona. Neki bi rekli da je nedodirljiva, devojka koja ne mari za glasine, koja se ne interesuje za tračeve, ali...