Cofnąłem się do chłopaka, co go zdziwiło.
- Co robisz?- nie potrafiłem mu odpowiedzieć, bo w gardle rosła mi gula.
W sumie to przeze mnie, a gdyby sam się teraz musiał tym zajmować, to dziwnie bym się czuł.
Wow, w końcu mówisz sensownie!
Wszedłem ponownie do wanny i usiadłem okrakiem na jego nogach. Nie wiedziałem co mam dalej robić, bo nigdy tego nie robiłem. Sięgnąłem jedną ręką w stronę chłopaka, a ten mnie za nią chwycił.
- Co robisz?- powiedział to tym razem wolniej i nie spuszczał mnie z oczu.
- Ja- ja chciałem ci pomóc- jakoś to z siebie wydusiłem.
Filip złagodniał.- A wiesz co robić?- zaprzeczyłem głową zgodnie z prawdą.- Ja ci pokażę.
Wziął moje obie ręce i położył je na swojej klatce piersiowej. Cały czas trzymając swoje dłonie na moich, zjeżdżał w dół.
- Jeśli chcesz przestać, to powiedz. Nie chcę cię do niczego zmuszać.
Jednak mimo wewnętrznego strachu i niedopowiedzeń nie chciałem przerywać. Już nie boje się takich kontaktów. Powiedział, że każdy jego fragment należy do mnie. Ja chcę, by było również na odwrót. Filip mnie kocha a ja....kocham jego.
Nasze ręce zjechały już do członka starszego, który obwinął wokół niego moje małe rączki.
- Teraz musisz przesuwać w górę i w dół.Puścił moje dłonie i oparł się o krawędzi wanny. Ja zgodnie z jego wskazówkami przesunąłem jedną ręką w górę i usłyszałem przeciągły jęk. Czy jedno poruszenie mogło mu dać aż tyle przyjemności?
Jesteście mate. Każdy kontakt fizyczny w intymnych rejonach daje o wiele więcej przyjemności niż u nieprzeznaczonych.
Ahh, rozumiem.
Zacząłem lekko przyśpieszać ruchami, by chłopakowi zrobiło się lepiej. Czarnowłosy nie mogąc powstrzymać jęków, przyciągnął nie do pocałunku, a kiedy już dość szybko poruszałem ręką, wydał gardłowy jęk i doszedł w mojej dłoni.
To było trochę dziwne, ale dla Filipa się opłacało. Chciałem w coś wytrzeć rękę, ale ubiegł mnie czarnowłosy, który za nią złapał. Co dziwniejsze wsadził sobie moje dwa palce u ust, a ja znowu zawstydzony odsunąłem twarz od tego widoku. Chłopak mnie wyśmiał i kiedy nie patrzyłem, złapał mnie w stylu panny młodej i wyszedł z wanny. Odstawił mnie na ziemię i obwinął ręcznikiem. Sam również się obwinął i wyjął korek z wanny. Kiedy byliśmy już susi, wyszliśmy z łazienki.
Założyliśmy bokserki i położyliśmy się na łóżku. Fil był trochę zdziwiony, że nie zakładam żadnego innego okrycia, ale czego mam się teraz wstydzić? Ja mam jego a on mnie.
I niczego więcej nie potrzebuje.........
Nie umiem takich rzeczy pisać więc sora ;-;
CZYTASZ
W potrzasku \\ ABO
أدب المراهقينYuki, strachliwa omega niechcąca mieć alfy przez złe doświadczenia. Filip, książę szukający swojej małej omegi, by rozpieszczać ją i kochać całym sercem. Czy kiedy ich drogi się zejdą będzie im łatwo się dopasować? Czy Yuki zdobędzie się na odwagę i...