Ringtone alarm milik Hana terbunyi. Menandakan sudah waktu pagi dan Hana hendaklah bersiap kerana ade seseorang hendak datang ke rumahnya. Seseorang atau senang nak cakap satu alien nak datang rumahnya.
"Ehmmm.. " Mata Hana masih berat untuk dibuka.
"Hana.. Bangun la... Dah pagi ni" Kata Kook salam bentuk badan manusia yang separuh bogelnya. Hanya memakai seluar pendek. Bajunya entah kemana.
Saya mohon readers tak ada yang berdarah hidung ya.
"Alaa... 5 minit lagi kook..." Kata Hana dengan matanya masih tertutup.
Jungkook lalu merapatkan dirinya dengan Hana yang masih terkaku di katil itu. Mukanya mendekati telinganya.
Hana's POV🌹
Asal aku rase ade orang bernafas kat telinga aku ni...
'Nak bukak mata ke tak? Nak bukak mata ke takkkkk?? Ya tuhannnn. Kook!!! Kau nak buat ape ni siotttt!!' Kata ku didalam hati. Kang kata ikut mulut kena marah kang.
"Cik Hana... Kalau kau tak bangun dalam masa 3 saat.. Aku makan kau" Bisik Kook di telingaku dengan nada yang aku tak pernah aku dengar. ADE SETAN ARNAB RASUK KOOK KE APE NI?!?!
"Satu.." Kook mula mengira. Tapi badanku masih terkaku.
"Duaa" YA AMPUN. TOLONG LA AKUUUUU.
"Ti-" Aku terus membuka mataku dah menjauhkan diri daripada Kook. Tetapi aku ade perasan sesuatu. KENAPE KOOK TAK PAKAI BAJU????? Ya tuhan maafkan lah hamba mu iniiii😭😭
"Ha.. Tu boleh je bangun. Tak la susah mane nak kejut kau ni eh.." Kata Kook sambil menamparkan satu smirk kecil di mukanya.
"A-Ape-ape la.. Ni.. K-Kau tak pakai baju ni asal?" Hana cuba menutup pandangannya.
Kook memberikan pandangan yang pelik ke arahku. Pandangan ape ni..
Jungkook terus merapatkan badan sasanya dekat denganku.
"Uh... Kook..." Aku bersuara kecil. Mukanya sudah rapat ke wajahku. T-Takkan la dia nak-..
"Kau mane ade bagi baju kat aku, aku ade satu baju je. Tu pun tengah basuh sebab busuk and kotor dah..."
"A- Ouhh... Yela.. A-Aku terlupa nak beli baju untuk kau.." Mata Hana sudah terperangkap dalam pandangan Jungkook.
"Pfft.. Asal? Kau ade fikir bende mengarut eh?" Kata Kook sambil tersenyum kecil.
"T-Tak laahhh!!! Mane adeee! D-Dah la. Aku nak mandi!" Aku terus lari masuk ke dalam bilik mandi.
End of Hana's POV🌹
.
.
.
Loceng rumah milik Hana berbunyi. Tetapi Hana masih di dalam bilik air. Hanya Jungkook yang ade di rumah yang boleh buka pintu.
"Ish.. Hana, cepat la sikit mandi tu." Kata Kook ke arah pintu bilik mandian. Mengharapkan Hana dengar apa yang dia katakan.
"Aih.." Jungkook mengeluh.
Pintu dibuka.
"Ah.. Aish Hana, asal lame sangat nak bukak pint-" Kata-kata Taehyung tersekat apabila terlihat Jungkook yang tidak berbaju, hanya seluar yang dia pakai. Jungkook hanya memberikan pandangan tajam lalu hanya memberi isyarat supaya Taehyung masuk.
"Uh.. T-terima kasih.." Kata Taehyung sambil masih mengunci pandangannya ke arah Jungkook.
Jungkook hanya menjeling, mulutnya masih sombong untuk dibuka. Maklumlah dia tidak mudah percayakan manusia.
"Kau duduk la dulu, nanti Hana turun." Kata Jungkook dingin.
"Aah.. Okok"
Beberapa minit kemudian.🕘
Hana sudah siap memakai baju. Sehendak sahaja Hana turun.
"Eh- Taehyung? Kau dah sampai?"
"Tak laa. Ni clon aku jeee. Soalan bodoh ape tu siel." Balas Taehyung
Setepek.
Hana hanya menamparkan pout dimukanya. Dan tindakannya dilihat oleh Taehyung.
"Dah dah. Ni aku bawak chocolate. Untuk kau" Taehyung memberikan beg yang dipenuhi chocolate yang mahal.
"Eh- asal chocolate mahal-mahal ni?"
"Dah.. Kau marah semalam. Aku mane pandai pujuk. Bagi chocolate boleh la.." Kata Taehyung sambil menutup malunya.
"Pfft- Thanks Taeee~~" Hana menamparkan senyuman yang amat manis di mata Taehyung.
"Erm.. Yela. Dah, jum la buat kerje." Taehyung cepat-cepat menukar topik.
Jungkook hanya melihat dari jauh. Dan mungkin ade sesuatu yang bermain didalam fikirannya.
"Hmm.. Kalau aku nak kau camner Hana?"
TBC❤
eheheeeee camner ngn chap ni?? Best takkkk??
Vote and comment la kalau besttt🥺🥺😜❤
So... Hw siap dah ke anuck2 kuh🤣🤣🤣
lek lekk. Lucy pun otw nak siapkan hahaha
see you guys in another chap😘💜💜🌹
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasyKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...