Jungkook masih dalam tidurnya yang lena. Maklumlah dia penat daripada date mereka semalam. Tetapi makhluk hybrid ini terasa ade sesuatu yang tidak kena, terasa tiada makhluk bernyawa ditepinya.
Jungkook terus membuka matanya, dan tiada seorang manusia pun ditepinya itu.
Jungkook hanya cuba berfikiran positive. Dia hanya menunggu Hana keluar daripada bilik air. Itu yang dia harapkan.
30 minit terlepas dan tiada sesiapa pun keluar daripada bilik air. 😥
Dalam keadaan Ini Jungkook sudah berasa tidak selesa.
Jungkook sedar yang phone Hana tiada di meja biliknya.
"Hana..." Jungkook lalu beredar daripada bilik tidurnya. Mencari kekasih hatinya itu.
===
Hampir 4 jam Jungkook mencari Hana. Tetapi dia masih tidak menjumpainya.
"Hana.. Kau kat mane ni.." Jungkook berkata. Mengharapkan ada balasan daripada seseorang.
"Jungkook!" terdengar satu suara memanggilnya.
"Tae?" Jungkook lalu pergi ke arahnya dan kelihatan di muka dan badan Taehyung terdapat beberapa parut.
"Hyung?? Asal jadi camni??" Jungkook menolong Taehyung yang kelihatan lemah itu.
"A-aku.. Nampak diorang bawak lari Hana.. J-jadi aku nk tolong selamatkan dia.. Tpi.. Diorang lagi kuat.." Kata Taehyung lemah.
"Sape?!?" Tanya Jungkook risau.
"A-Aku.. Tak kenal sape diorang.. Maaf Kook.. Tpi aku tahu tempat diorang.." Kata Taehyung lagi.
"Kau.. Boleh jalan tak ni? Tunjuk tempat tu untuk aku. Aku nak tolong Hana.." Jungkook bersuara.
"Aku boleh tunjukkan tempatnya.. Dekat je.. Jom" Taehyung mula berjalan perlahan.
===
Setelah beberapa minit. Mereka sampai ke satu bangunan usang.
Jungkook tanpa bersuara lalu berlari masuk ke dalam bangunan usang itu. Dan tiba-tiba dia terdengar satu suara gadis meminta pertolongan didalam kepalanya.
"Kook.. Tolong Hana... Hana takut.."
"Hana?!" Jungkook mula bersuara.
"Hana.. Mane kau.." Jungkook bersuara sedih. Perkara berlaku dengan pantas. Mereka baru sahaja bahagia dengan perasaan masing-masing.
Jungkook masih tidak berputus asa dan masih mencari kekasih hatinya itu.
Dan tiba-tiba dia ternampak seorang gadis terikat pada satu kerusi di tengah-tengah bangunan itu.
"Hana?.. HANA" Jungkook muka berlari ke gadis itu.
Tiba-tiba satu suara kedengaran di kepalanya.
"No kook! Don't come here!!!"
Kata Hana did alam hatinya. Jungkook dapat dengar amaran Hana itu. Tetapi dia sudah terlambat.
Dua orang yang bertubuh tegap menghalang Jungkook untuk pergi ke arah Hana.
"!!!" Jungkook cuba untuk menepis genggaman mereka. Tetapi mereka lagi kuat.
"Tepi! Korang sape hah?!?" Jerit Jungkook.
"HAHAHAHAHAHA. Thank you Tae.." Satu suara kedengaran.
"... K-Kau.."
"Hye my creation"
Kata Boss Jin gembira sambil menepuk tangannya.
Tbc❤️
Sorry sbb x update sngt lately.. And idk minggu depan boleh update ke tak ksksksk🙂
Hope korang sihat😊
Thanks for still supporting my ff☺️💜
Take care❤️ stay safe💖
Bye💛
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasyKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...