"Aku akan pergi minggu depan.."
Hana masih terkaku dengan ayat yang Jungkook kata itu. Hana masih terdiam dengan kata-katanya.
'Minggu depan?.. Kenapa awal sangat Kook.. Kenapa?' Kata Hana didalam hatinya.
Walaupun gadis tidak mengeluarkan air mata. Tetapi didalam hatinya hanya tuhan saja yang tahu bertapa sakitnya hati gadis itu.
Hana masih terdiam. Jungkook hanya terkaku.
"Hana.. I'm sorry.." Jungkook mula bersuara kembali.
Akhirnya.. Air mata Hana mula jatuh. Jungkook lalu memeluknya erat, tanpa mengeluarkan kata-kata.
Beberapa minit kemudian, Jungkook sudah berani untuk mula bersuara.
"Sayang.. We still have time." Jungkook menggunakan tangannya untuk membuat Hana memandang ke arahnya.
"Jangan habiskan masa kita dengan tangisan.." Kata Jungkook lagi. Matanya berkaca menahan air mata.
Hana mengangguk laju, mengelap air mata pada pipinya.
"Nae.. Let's order then.." Kata Hana sambil tersenyum dan Jungkook tahu bahawa senyuman itu adalah senyuman paksa. Dia tahu di dalam hatinya terluka dan hancur sekarang ni. Tetapi dia hanya mendiamkan dirinya lalu memanggil pelayan restaurant.
.
.
.
Masa mereka diisi dengan senyuman dan gelak ketawa.
Mereka balik dengan senyuman. Malam yang memenatkan bagi mereka sudah habis.
Hana masuk kedalam biliknya lalu baring ke atas katilnya. Jam menunjukkan pukul 9 setengah malam. Masih awal untuk tido.
Jungkook lalu didepan bilik milik Hana. Melihatnya daripada jauh lalu dia masuk ke dalam bilik itu.
"Sayang tak mandi lagi?" Tanyanya.
Hana hanya menggelengkan kepalanya. Badannya masih terlantang di atas katilnya.
"Pergi la mandi.." Jungkook berkata.
Hana memuncungkan bibirnya. "Nanak(Taknak)"
Jungkook hanya melihatnya lalu menarik tangan Hana untuk menyuruhnya pergi mandi. Tetapi Jungkook hilang imbangannya lalu jatuh di atas Hana.
Tangannya disisi Hana. Menampung berat badannya sendiri. Dua kekasih itu masih terdiam sambil melihat sesama sendiri.
"J-Jungko-" Ayat Hana tidak kesampaian kerana Jungkook mula mengeluarkan suaranya, memotong ayat Hana.
"Sayang... Can we spend more time tonight..?" Kata Jungkook lalu mencium bibir milik kekasih hatinya.
Hana mengangguk laju. Lalu bersuara..
"L-Let's spend more time.. Only two of us.."
.
.
.
.
.
.
Sinaran pagi mengejut Hana daripada tidurnya. Perlahan-lahan dia bangun daripada katilnya. Hana perasan yang sesuatu tiada di tepinya.
"Kook?" Hana memanggilnya.
Tiada sambutan daripada panggilannya. Dia mencuba untuk memanggilnya lagi.. Tetapi Jungkook masih tidak menjawab panggilannya.
"Kook? Jungkook??" Hana mula berasa risau lalu mencarinya merata tempat. Dibilik, didapur, diruang tamu...
Dia tiada.
Hana perasan ada sekeping surat di atas katil arnab milik Jungkook dulu.
Perlahan-lahan dia menekati tempat itu, lalu mengambil surat itu.
.
.
.
Min Hana's Pov 🌹
Tanganku menggigil untuk mengambil surat. Tapi aku masih memberanikan diriku untuk mengambilnya dan aku mula baca..
"Hye Sayang~,
Dah bangun? Good girl. Kook tulis surat ni sebab nak mintak maaf tau. I lied.. Kalau sayang baca surat ni... Kook dah tak ada :) . Promise one thing dengan Kook boleh? Jangan sedih-sedih tau! Be happy.. I love you.. I really do. But i can't do anything.. Life kook terhenti disini.. I'm happy cause i can make you happy these 18 years walaupun dalam bentuk arnab :) Thank you for saving my life 18 years ago <3 Forget me okay, sayang? "
.
.
.
.
.
.
Akhirnya air mataku terjatuh.
"Pabo(Bodoh).... I will never forget about you kook.." Aku memeluk surat yang diberi oleh Jungkook itu sambil menangis.
Air mataku tidak boleh tahan.
"Kenape kena tipu aku Kook..."
.
.
.
.
.
.
Tbh❤
Hye korang, Sorry sbb hiatus :( Actually pc rosak and busy tht time thts why..
Harap korang suka chp ni !
sorry short but this is what i got for u guys..
[Notice]
For my new ff.
You may follow my ig account sbb saya akan post the trailer soon!
And i promise you. Cerita akan datang mmg best!
Thank you for supporting me until now! I love you guys so much! 💜💜💜
And take care always!💕
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasyKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...