17; Love💘

435 41 30
                                    

Selepas sahaja pulang daripada rumah Taehyung, mereka lalu pulang ke rumah mereka kembali. Wajah Jungkook masih tidak berpuas hati. Masam, tidak tersenyum dan hanya terdiam daripada takdi.

Setelah saja masuk ke bilik Hana. Pintu terus ditutup rapat oleh Jungkook. 

"Kook?" Hana memecahkan suasana yang sunyi itu.

Jungkook tidak menyahut panggilan itu walaupun dia mendengarnya dengan jelas sekali.

Makhluk separuh arnab, separuh manusia itu hanya mendekatkan dirinya dengan Hana.

Dan perlahan memeluknya dengan erat.

"Erm... Kook?" 

"I'm sorry.." Kata Jungkook dengan keadaan yang masih memeluk tuan kesayangannya itu.

"Hey... For what? You did nothing wrong" Hana cuba untuk memujuk Jungkook.

"No.." Jungkook lalu meletakkan dagu di atas bahu Hana.

"I didn't trusted you... I thought that you're gonna cheated on me." Jungkook bersuara pelahan.

"Wha- Why would i? I'll never gonna cheat on you Kook"

Jungkook hanya terdiam, air matany hampir terjatuh, tetapi dia hanya menahannya.

"Hey, look at me." Hana terus memegang kedua belah pipi Jungkook lalu memandang ke arah matanya.

"I will always love you, only you kook" Kata Hana sambil mengelap air mata Jungkook.

"Thanks sayang.."

"ermm.. Taknak laa nangis-nangis ceni" Hana memuncungkan bibirnya.







"Erm.. Sayang.." Jungkook memanggil.

"Yes?"

.

.

.

Satu kucupan ringkas dihadiahkan kepada Hana.

"I love you so much.."

Hana tersenyum lebar.

" I love you too"







===

"Jimin.. Kamu dah jumpa dia?" Satu lelaki berpakaian coat hitam bersuara.

"Dah boss.." Jimin lalu menjawab.

"Bagus kerja kamu. Sekarang hanya kena tunggu untuk bawa dia pulang."

"Yang tu.. Mungkin ade masalah sikit boss.." Jimin bersuara.

"Kenapa pula?"

"Dia takkan senang-senang je ikut kita boss. Dia dah terjatuh cinta dnegan satu perempuan."

Kata-kata Jimin itu membuat lelaki itu tergelak.

"Hahahahahahha! Kamu bergurau ke Jimin?!" Lelaki itu sambung tergelak lagi.

"Tak, ini betul boss Jin.."

Lelaki bercoat hitam yang bernama Jin itu terdiam setelah terdengar perkataan yang terkeluar daripada mulut Jimin sebentar takdi.

"Okay then... Kita bergerak ke plan B."













Tbc❤

New characters added 💜


 

      Kim seokjin as Boss/Boss jin

Hyeee❣❣ sorry for the short chapter kskskks.💟

aaaaaaa lucy tengok kes covid semakin bnyk laaa :(

Please take care korang💗

I hope this chap is good enough for you guys, i still have many homework but nah.. imma update first lol.

Just wanna say this ff maybe akan habis in 20+ chap ohoks

 already have another idea for another ff that will coming soon. Insya allah korang akan suka that ff .❤❤❤

okay then. see you guys next week💕









[C] Little Bunny💜 l Jeon JungkookWhere stories live. Discover now