20; Make You Mine🚪

438 42 21
                                    

Min Hana's Pov🥀

Kepalaku masih sakit. Mataku tak larat untuk dibuka. Badanku juga sangat lemah.

'Taehyung.. Kau buat ape dekat aku..?'

Soalan ni bermain-main dikepalaku. Kim Taehyung yang bertahun berkawan dengan aku sanggup khianati aku?. Ape yang aku pernah buat kat dia sampai dia sanggup khianat aku macam ni..?

Beberapa minit kemudian.. ⏰

Aku terasa seperti sesorang sedang menggosok kepalaku. Dan bermain bersama rambutku.

"Hana.."

Suara yang aku pernah dengar..

"Sorry..."

Kim Taehyung.



End of Min Hana Pov🥀

Hana menepis tangan milk Taehyung yang berada di bahagian atas anggota badannya.

"K-Kau... KAU BUAT APE KAT AKU HAH?!" Hana perasan bahawa hampir keseluruhan badannya tidak berbaju. Hanya dilitupi dengan selimut yang berada di atas badannya.

Taehyung hanya terdiam. Tidak tahu cak cakap ape kepada gadis yang terdapat didepannya itu.

"Taehyung... Kenape kau buat camni kat aku..?" Hana Cuba menahan tangisannya. Rasa dikhianati oleh kawannya sendiri amatlah sakit. Lagi-lagi kawan yang sudah bertahun berkawan. Kawan yang dia percayai.




"Kau buat tak tahu ke kau memang bodoh?" Taehyung mula bersuara.

"HAH?!" Hana masih keliru.

"Min Hana. Aku dah lama sukakan kau. Daripada kita kecil lagi. Kau tak nampak ke?? Ke kau memang bodoh?? Aku dah buat everything just for you to feel the same way as I do. Tapi kau still tak terbuka hati." Kelas Taehyung. Matanya hampir menitiskan air mata. Bagini ni je cara untuk Hana mempunyai perasaan kepadanya.

"A-Aku.. Aku tak tahu pun kau sukakan aku.."

Taehyung hanya terdiam.

"Tapi.. Takkan la sampai kau sanggup sentuh aku.. Hanya sebab kau nak aku jadi milk kau."

"Yes. I'll do anything. Anything. Just to make you're mine." Taehyung membutangkan baju kemaja putihnya. Satu per satu.

Lalu dia mengusap rambut milk Hana.

"Be good girl. Kau rehat la dulu. Aku ade urusan kejap." Taehyung lalu berjalan ke arah pintu biliknya. Tangannya sudah memegang tonggol pintu.

Tiba-tiba satu ayat daripada mulut Hana terkeluar.

"Aku benci kau tae.."

Taehyung hanya tersenyum.

"Sokay.. I'll make you like me later." Taehyung melangkah keluar daripada biliknya.

Pap 🚪🔈

Air mata Hana tidak mampu ditahan lagi. Dia lalu menangis. Menangis keseorangan. Badannya masih sakit dengan kejadian malam semalam. Tetapi, kesakitan dihatinya lagi sakit.








====








"So camner sekarang Sir Jin?" Taehyung bersuara.

"Baru balik daripada have fun ke tu? HAHA" Sir Jin atau dikenali sebagai Boss Jin ketawa.

"Erm.."

"Dude, I'm just kidding. Kau dah dapat ape yang kau nak. Sekarang, aku nak ape yang aku nak pulak." Boss Jin berkata.

"so..?" Taehyung masih keliru.

"Kitorang dah bawa Hana kepada kau. Sekarang, kau bawa Jungkook kepada kami pulak." Terang Jimin.

"Hm.." Taehyung jawab ringkas.






"So.. Kau ade idea?"  Tanya Jimin.









"Aku ade idea best.. Let's catch this Jeon bunny.."











Tbc❤️
YOWWW! 💜
Sorry sbb tak update minggu lepas. Skksksksks mood ke laut ye anuk ii💀👍🏻
I hope korang semua sihat❤️
Lupa nk warning chap harini laen macam 🌚💕

Thanks cuz still supporting me until here🥺💕

Silalah Vote and comment keyh🥺❤️❤️❤️

Also give me a follow!

[C] Little Bunny💜 l Jeon JungkookWhere stories live. Discover now