After 18 years later❤
Ringggg....🕘
Loceng sekolah berbunyi, maksudnya tibalah waktu rehat yang dinantikan oleh semua pelajar. Hana dan juga rakan baiknya Kim Taehyung atau nama panggilannya taetae melangkah keluar daripada kelas untuk ke kantin bersama.
"Wuaaahhhhhh, penatnyeee" kata taehyung sambil menguap.
"Ape penat-penat? Kau tido je dalam kelas takdi! Kau belajar ape je hah?" Hana memukul bahu Taehyung.
"Ouch~~ Sakitnyeee~." Sinis Taehyung.
"Aku panggil Sir Tan kang!"
"Ehhh! Jangan-jangan!!! Haritu kau fitnah aku main mercun dalam kelas , aku kena lari satu kawasan sekolah 10 round tahu tak?!?!?" Amarah Taehyung.
"Tak hehe" Hana terus berlari menujuk ke kantin sekolah, lari daripada Taehyung yang sedang mengejarnya.
"Namjoon Oppaaa!" Hana terus memeluk Namjoon yang sedang menikmati makanan dari belakang.
"Eh, Hana ? Kenape ni??" Tanya namjoon pelik, hampir tercekik dibuatnya.
"Tuh!! Tuhhh! Si harimau tuhhh!" Hana menunjuk ke arah Taehyung yang baru datang ke meja makan Namjoon.
"Taehyung oi, kau dah kenapa muka macam nak makan Hana je." Kata Yoongi, atau nama sebenarnya Min Yoongi.
"Elehh, kalau Tae dapat makan dia pon best kaannnn" Kata Taehyung sambil menamparkan muka nakalnya. Maklumlah dia tu dipanggil playboy di sekolah tu.
"Eh kau!" Namjoon memukul bahu Taehyung.
"Thank you Namjoon oppaaaa! Sayang oppaa!" Kata Hana sambil memeluk namjoon.
Taehyung hanya menjeling .
"Dah-dah, hyung dah beli makanan untuk korang. Jangan gaduh, makan!" Kata Yoongi sambil memberikan makanan yang dibelinya.
"Ha? Oppa belikan guna duit sendiri ke?"
"Ha'ah." Jawab Yoongi sepatah.
"Wahhhh! Thank you oppa! Sayangg oppaa! Bukan macam Tae tuh! Hump!" Kata hana lalu menjeling ke arah Taehyung.
Tetapi tindakan itu tidak akan membuat Taehyung marah, baginya Hana memanggil namanya pun sudah cukup gembira baginya.
"Dah, makan la Hana oi.. Sebelum aku makan makanan kau." Kata Yoongi dalam nada yang swag 👀.
===
Ringgggg....🕝
Lagi sekali loceng berbunyi dan ini menandakan sudah sampai waktu balik ke rumah masing-masing. Dan seperti biasa, dua orang sahabat itu akan jalan kaki, balik bersama. Ia sudah menjadi rutin harian mereka.
"Weh, nak singgah kat kedai 7E tak?" Tanya Taehyung.
"Ermm.. Aku ikut je tapi aku tak beli tau, nak simpan duit." Balas Hana.
"Ok" Jawab Taehyung sepatah lalu masuk ke dalam kedai.
Beberapa minit kemudian.🥀
"Nah.." Taehyung menghulurkan ice-cream kepada Hana.
"Eh??"
"Aku terbeli dua, lagipun sekarang ni panas... Ape salahnyekan.." Kata Taehyung dengan muka selamber.
"Ah... Thank you..." Hana terus mengambil ice-cream itu daripada tangan Taehyung.
"Oh... Kookie amacam? Sihat??" Tanya Taehyung.
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasíaKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...