Hana baru sahaja siap daripada mandi. Hoodie disarungkan pada badannya. Dan hoodie itu adalah milik Jungkook.
Setelah itu Jungkook juga sudah siap mandi dan sudah memakai bajunya.
Hari bermula dengan indah sekali. Gelak ketawa dan senyuman masih wujud di wajah pasangan itu.
"Sayang.." Jungkook bersuara perlahan.
"Yes?"
Jungkook hanya menamparkan puppy eyesnya serta memuncungkan bibirnya tanda Pout.
Hana tergelak kecil melihat perangai teman lelakinya itu. Jadi manja-manja ni, ade something la tu.
"Hmmm... Sayang ade plan tak harini?"
"So far.. Takde pape lagi. Why Kook?"
"Jom datee!" Jungkook merapatkan muka mereka berdua.
"Eh ehhhh.. Mengadenye" Hana bergurau.
"Dah tu... Ke.. Nak make o-"
Teka sendiri la ape yang author nak tulis tu👀
"Ahhh No! Date je. No!" Hana cepat-cepat mencelah ayat yang mahu disebut oleh Jungkook itu. Budak ni.. Tak boleh nak kawal kenakalan dia tu.
Jungkook ketawa kecil dengan perangai gelisah kekasih hatinya itu. Comel.
"Okey~ Tunggu Kook bersiap jap."
"Okey.."
.
.
Time skip⌚
..
Hampir separuh hari mereka keluar dan menghabiskan masa bersama. Semuanya sempurna, tiada tangisan atau kesedihan. Hanya kebahagiaan.
Tiba di rumah kembali, walaupun hari ini adlah hari yang amat sempurna bagi mereka. Mereka juga penat. Yela, berjalan kesana-sini. Banyak tenaga yang diguana. Dan tiba masanya mereka rehat.
Pop! Pop!
Bunyi notification phone milik Hana bertubi-tubi berbunyi, menandakan banyak message masuk.
"Hm.. Sape lak chat ni... " Hana mengambil phonenya itu lalu check siapa yang mengechatnya itu.
"Taehyung? Asal dia chat malam-malam ceni.. Dah la banyak message masuk. Macam penting je...
"Sayang..?" Jungkook sudah terbaring di atas katil, matanya seperti sudah mahu tertutup. Mengantuk.
"Baby.. Hm.. Awak tido la dulu. Nanti saya join.." Hana mengusap rambut milik Jungkook dengan lembut. Membuat Jungkook tidur.
Hana lalu membuka kotak message Taehyung.
"Asal macam serious sangat ni.. " Kata Hana didalam hatinya.Dia lalu memakai jaket milik Jungkook lalu keluar rumah dengan anggapan dalam hatinya.
"Rumah Tae dekat je.. Jungkook takkan perasan kot.."
Dia meninggalkan rumahnya tanpa sebarang tanda.
===
Loceng rumah milik Tae ditekan. Tidak sampai seminit Tae sudah membuka pintu rumahnya.
Pandangan pertama Hana ialah Taehyung yang terlihat tidak terlurus.
"Hey Tae...? What's wrong?"
Taehyung hanya terdiam. Mukanya masam, seperti ada masalah yang melanda.
"Hana, jom la masuk dulu. Kita bincang kat dalam."
Hana hanya mengikut arahan Tae. Dia lalu masuk ke dalam rumah Tae dan duduk di ssofa berhampiran.
"Jemput la minum" Secawan teah diberikan kepada Hana.
Hana's POV🌹
Aku menyambut cawan teah yang diberikan kepadaku lalu minum. Rasanya agak pelik sedikit. Tapi, takkan la ade ape-ape kot yang Tae letak dalam ni. Dia best friend aku kot... Aku tahu dia takkan buat bende mengarut kat aku.
"Kenape kau macam kusut je Tae? Ade ape-ape berlaku ke?" Aku mula bersuara.
Tae tidak menjawab soalanku, dia hanya terdiam. Keadaan kepala aku pula berpusing. Seperti mahu pitam pun ada... Tapi aku cuba untuk melihat ke arah Tae dan aku ada nampak sesuatu pada mukanya.
"Tae, kau..... Menangis ke..?" Aku berkata dalam keadaan kepala masih bepusing.
"..... Hana.. Maafkan aku."
Mata ditutup rapat. Aku tak larat untuk melawan kesakitan ni lagi. Tae.. Kau buat ape kat aku..?
End of Hana's POV💔🌹
Tbc❤️
Ohok😌 ade update lagiii😙🤪
I hope you guys gonna love this chap👀
Take care as always 💜
And see u I u guys in the next chap😘❤️I know this ff is about Jungkook...
BUT THIS IS TOO CUTE MSKSKSKSKKSKS💜💜💜💕💕
Look at his face skskskksjsjsjsjks
Maap dpt author ceni🤣
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasyKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...