18; Betrayed🗡️🖤

418 43 16
                                    

Hari seperti biasa, cerah, aman saja. Tetapi disebabkan cinta dua makhluk berbeza itu, harinya menjadi sangat indah dan  ceria.

Harap kehidupan mereka akan kekal begini. Dan itu hanya harapan mereka.

.

.

.

.

Ianya pukul 3 tepat pagi.

Taehyung hanya sudah sahaja membeli makanan ringan di 7-E terdekat. Setelah sahaja keluar daripada kedai itu dia terserempak dengan seseorang.

"Jimin?" Taehyung bersuara.

Jimin hanya memberikan senyuman seribu makna.

"Hey Tae.. Kau ade masa untuk berbual?"

"Yeah.. Kinda.. Asal?"

"I have something important to talk about.." Kata Jimin.

"Yeah sure, what?"

"Uhm.. Maybe not here.. Jom ikut aku" Jimin menarik tangan milik Tae itu dan membawa dia ke dalam satu bangunan agak jauh daripada tempat perumahannya.

"Hoi, kau bawak aku pergi mane ni?" Tae mula bersuara setelah sudah lama soalan itu tertanya-tanya di dalam kepalanya.

Jimin tersenyum.

"Bawak kau jumpa boss aku."

.

.

.

.

Pagi menjelma, dua pasangan kekasih itu sudah ringan mata untuk membuka mata mereka. Setelah Jungkook meluahkan isi hatinya kepada Hana, perangai manjanya semakin menjadi-jadi.

Mata hana sudah terbuka luas, dan permandangan pertamanya ialah, Jungkook yang masih memelukknya daripada semalam sampai ke harini. Pelukkannya masih erat, seperti dia tidak mahu melepaskan Hana.

"Hey, baby..." Hana mula bersuara.

"Mhmmmm.." 

"Bangunlah... Dah pagi nih." Hana cuba menggoyang-goyangkan badan sasa milik Jungkook itu.

Tiada balasan. Jungkook masih dalam mimpinya.

"Ish.." Hana lalu mendapat idea.

Tangannya didekatkan di hidung Jungkook. Lalu mencubitnya.

"Ahhhhh! Sayanggggg!" Jerit Jungkook kesakitan.

"Dah tu! Hana kejut, taknak bangun! Kan dah kena." Hana lalu memuncungkan bibirnya.

Tindakan Hana membuatkan Jungkook mendapat idea yang bernas. Dia mendekatkan muka mereka, lalku memberikan kucupan ringkas kepada Hana.

"Hey!"

"Hehe" Senyuman serupa arnab jungkook membuatkan hati Hana berbunga. Hari Jungkook semakin cerah. Sama juga seperti hari Hana.

"Baby.. Hana nak pergi mandi ni.." Pelukkan Jungkook masih erat di tubuh Hana.

"Nak mandi jugak.." Jungkook berbisik.

"Eih.. NO! It's too early to you be horny baby. Shut up" Hana lalu berdiri dan menuju ke bilik mandiannya.

Jungkook masih tersenyum dan dalam masa yang sama dia kembali ke alam mimpinya.

.

.

.

.

Throwback at 4 am in the morning.🕓

"Boss.. Ni dia Taehyung." Kata JImin  sambil menyerahkan Tae ke arah lelaki yang dipanggil 'Boss' itu.

"Hi, Kim Taehyung right?" Tanya lelaki itu.

Taehyung hanya menganggukkan kepalanya.

Lelaki itu mula menghadap ke muka Taehyung, dan Tae tersedar sesuatu.

"Sir Jin???" Mata Taehyung membulat, tak percaya apa yang dia nampak ini.

"Um.. Sir Jin.. Buat apa kat sini?" Taehyung cuba bertenang dan bertanya.

"Ah.. This is just a part time." Jin bersuara.

'Um.. sir nak apa daripada saya ni?"

Jin terus tersenyum. Dia menamparkan senyuman seribu makna kepada Tae lalu bersuara.

"So.. You like Hana right?"

Tae hanya memberikan pandangan maut kepada Jin.

"I know.. You not just like her, You love her.. Right?" Sambung Jin.

"So?"

"Kau nak tak.. Kau ambik hak kau, aku ambik hak aku." 

"Maksud Sir?" Tae mengangkat kening.

"Let me just get this straight. I want you, to help me. And you get a reward!" Sambung Jin.

"And the reward is..?"

Jin merapatkan mulutnya ke telinga Tae. Lalu berbisik.










"Min Hana."








Taehyung terkaku sebentar.

"So? What do you say?" Jin sudah tersenyum seperti sudah tahu keputusannya."

.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Ok...."







Tbc❤️

Hellowwww pwetiesss 💕
How's your day? 😊
I hope everything is okay😙👌🏻
Yeah.. I know tiba ii update ni dah knp?
Lucy cuti seminggu😂 so Lucy bosan. Lucy tulis jela wattpad 🤣.
Take care guys🥺❤️ stay safe😌💜

Love chuuu! ❤️

[C] Little Bunny💜 l Jeon JungkookWhere stories live. Discover now