"K-Kau.." Suara Jungkook seperti menggigil. Bukan sahaja suara, malah satu badannya menggigil.
"Hye bunny Jeon Jungkook. " Kata Boss Jin dengan penuh senyuman.
"Kau nak apa lagi daripada aku hah?!" Jungkook memberontak, supaya dilepaskan.
Jimin yang berada di dalam bilik itu hanya terdiam. Dia tidak dapat buat apa-apa. Seokjin itu bossnya, malah seokjin seperti abangnya.
"Jimin, cuba terangkan sebab apa kita perlukan dia~. Abang malas lak nak buka mulut." kata Seokjin.
Jimin yang berada di belakang bilik mengambil langkahnya kepada Jungkook. Mengambil satu jarum suntikkan lalu menyuntiknya untuk mengambil darahnya sebagai DNA nya.
"Ape ko buat ni Jimin-" Jungkook hanya menahan sakit.
Jimin hanya terdiam lalu mula bersuara.
"Kau ciptaan Seokjin yang paling berhasil. Walaupun efect lambat, still menjadi. So." Jimin memberhentikan percakapannya. Lalu mendekatkan bibirnye ke arah telinga Jungkook.
"So... We need your blood so we can make more of you❤. Maybe will need many of you blood as a sample. And.. Maybe you'll die too❤" Jimin mengalihkan mukanya sambil tersenyum sinis ditamparkan pada mukanya.
Jungkook hanya tersenyap. Melihat kekasih hatinya yang terikat bersama kerusi itu. Apa nasib Hana? Dia tak bersalah tapi dia terbabit dalam hal ni. Jungkook ambil masa untuk berfikir.
Hana mula mengeluarkan air matanya. Risau keadaan Jungkook yang masih dipegang rapat oleh orang suruhan Seokjin.
Jungkook mengambil nafasnya. Lalu bersuara.
"Then.. Jangan libatkan Hana dalam bab ni. Kalau kau ade urusan dengan aku. Berurusan dengan aku sorang. Lepaskan Hana. "
Seokjin hanya tersenyum seribu makna.
"Okay then.." Seokjin membalas.
"Lepaskan Hana dulu." Jungkook masih bersuara.
"Yes, Yes. Geez calm down hahahaha." Seokjin lalu menyuruh orang bawahannya membuka tali yang terikat pada Hana kepada kerusi itu.
Hana dilepaskan, lalu dia berlari ke arah Jungkook. Seokjin mengarahkan kepada orang suruhannya supanya lepaskan genggaman mereka terhadap Jungkook itu.
"Kook? Takkan la awak nak tinggal saye camni.. Mane janji awak..?" Hana memegang tangan milik Jungkook. Air matanya masih mengalir dipipinya. Jungkook hanya memandang bawah.
"Sayang.. I'm sorry... It's for your own safe.." Jungkook mula menyentuh wajah Hana.
"I want you to be happy keyh..?" Jungkook mengelap air mata yang mengalir di wajah Hana.
"B-But... You're my happiness.." Hana bersuara lembut.
Jungkook hanya terdiam.
"Han-"
"PANGG PANGG"
Dua penembak dilepaskan.
Tbc❤️
Short chap tonight keyh? Besok panjang sikit hoho.
Hi💙so how's your day lately?
I hope everything fine💜
Stay safe cuz the covid cases semakin bnyk huhu🥺
Take care korang💜.
Negeri Lucy xdpt cuti. So mmg author terpaksa update lambat la. Maaf🥺.
Oky byee💜.. As I promise. 2 update minggu Ini sbb cuti 3 hari 🥺💙.
... Hi.. Stream la Blue hours 💙..
YEONJUN OMELL BUDU SKSKKSKSKS
kbai
Streammm 💙💙💙
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasiKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...