Trigger Warning!
Sedikit unsur LGBTQ+🏳🌈 ada dialam chap ini! Jikalau tak suka, xyah baca xpee. Tapi sikit je, tak serious sangat. Reminder! I didn't ship them! It's just for fanfic. Harap korang faham❤tq. Hope you guys still love this chap dan baca betul ii tau! Author ade soalan di akhir nanti!
____________________
"Goodbye... Jungkook"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3 bulan berlalu. Sejak Jungkook tiada, Hana mulakan hidup yang baru. Pergi ke kelas daripada pagi, balik pada waktu malam kerana membuat study group bersama rakannya. Dia mencuba untuk menyibukkan diri sendiri supaya dia tidak terfikir pasal Jungkook.
Setiap hari dia berjalan kaki ke sekolahnya. Siap hari mesti ade topik gosip dikalangan pelajar perempuan. Seperti harini, pelajar baru hendak tukar sekolah.
Seperti dulu, Hana tidak kesah dengan gosip-gosip itu. Dia masuk ke dalam kelas lalu duduk di mejanya, tidak memandang kiri, kanan.
Dua orang lelaki datang kemejanya. Hana memandang ke arh mereka dan tersenyum.
"Tae.. Jimin.. Korang ni selalu datang sekolah same-same erhh?" Hana bersuara sambit tersenyum.
Jimin hanya tersenyum malu, Taehyung pula mengangguk. Hana perasan yang mereka berdua berpegang tangan. Hana turut tersenyum, bahagia melihat rakannya gembira.
"So.. Kau nak makan ngan kitorang ke harini? Kalau nak boleh je" Jimin bersuara.
Hana tersenyum. "It's okay.. Aku makan sorang macam biase.."
Tae memuncungkan bibirnya. "Alarhhh! Kau ni selalu camni. Jom la harini jee." Pujuk Tae.
Hana tergelak kecil, perangai Tae lain semacam memenjak bersama dengan Jimin. Manjanya tak bertempat.
"Iye la.. Jumpa korang kat cafeteria nanti" Kata Hana.
Kelas bermula, dan Hana bukan lagi seperti dulu selalu tido semasa cikgu mengajar. Dia memberi fokus yang penuh kepada guru yang mengajar. Mengambil nota dan sebagainya.
Loceng berbunyi menandakan waktu rehat. Semua murid mengemas mejanya dan terus pergi ke cafeteria.
.
.
.
.
.
.
Hana berjalan ke sana bersendirian. tiba-tiba..
Bukkk!
Bahu kiri milik Hana berlaga dengan bahu kanan milik seorang pelajar lelaki. Hana terjatuh, begitu juga dengan pelajar lelaki tersebut.
Pelajar lelaki itu terus bangun dan menepuk-nepuk seluarnya menghilagkan kesan-kesan kotor atau debu di seluarnya.
"Maaf" Katanya
Hana masih memandang ke bawah agak terkejut dengan suaranya, ia mengingatkan kepada suara seseorang yang dia amat sayang. Tapi dia hanya hiraukan, mungkin kebetulan.
YOU ARE READING
[C] Little Bunny💜 l Jeon Jungkook
FantasyKisah Percintaan antara dua makhluk iaitu manusia dan makhluk hybrid yang bernama Jeon Jungkook🐰💜. Permulaannya amatlah gembira. Tetapi pengakhirannya? Stay tune❤️ and read my ff😙👌🏻 "Yes.. I hate humans but I feels something different when I wi...