3.

81 5 0
                                    

- De cuki ez tőled! - az összezavarodott tekintetét hála helyettesítette. Én csak rámosolyogtam és folytattam a mesélést.

- Nos. Amiért én annyira kiborultam az az, hogy a csatornától kapnánk egy show. Aminek a neve: Awakening. Azaz ébredés. Minden hétfőn és pénteken reggel 8tól 10ig miénk lenne a csatorna figyelme. Ilyen kibeszélő show féleséget kellene összehoznunk. Kérdezősködni a kpop bandáktól, akár személyesen, ha sikerül meghívni őket, akár webcamerán keresztül, a megalakulásukról, esetleg egy új lemez debütről. Szóval érted. Ráadásul élőben! - ekkor esett le neki, hogy miért is paráztam be annyira. Én mindig is az a típus voltam aki a háttérbe szorult. Sosem bírtam, ha rám szegeződött a figyelem. Eléggé félénk típus vagyok.

- Akkor gondolom vissza mondtad. Nem hallottam a beszélgetésedet a főnivel, mert evés közben zenét hallgattam. - persze tudom én hogy hallgatózott közben, de nem kekeckedtem vele. - Mert tudom, hogy te nem vagy az a reflektorba vágyó lány.

- Nem mondtam vissza. Kértem egy nap haladékot. Sok ember van aki beszél angolul, ráadásul rendelkeznek riporteri tapasztalattal, de egyikük sem beszél koreaiul. És ezért is szeretnének mindenképpen minket. Ismerik, hogy milyen specialisták vagyunk. Hogy törekszünk a legpontosabb fordításra. - felálltam és elmentem a konyhapultig majd vissza. Aztán megint a konyhapultig és vissza. - Logikusan gondolkodva nekem nem lenne érdemes elvállalni. Hisz mivan, ha lefagyok. Pont akkor amikor élőbe kapcsolnak? Ha dadogni kezdek? Ha nem tudom hirtelen a koreai vagy az angol megfelelőjét annak amit mondani akarok?! - mondatom felénél Doreen felpattant és megragadta a karom. A mondat 2. felét a utolsó csepp levegővel elhadartam. Majd Doreen-t utánozva, vettem egy mély levegő vételt és kifújtam. Ezt elismételtük közösen 3x és a pulzusom helyre állt.

Doreen szemszöge

Mindig is tudtam, hogy fél nagy tömeg előtt szerepelni, de azt nem, hogy már a gondolatától is képes elájulni. Láttam rajta, hogy kezd sápadni, de nem akartam még jobban megijeszteni, így csak felálltam és jó erősen megragadtam. Szavak nélkül segítettem, hogy jobb legyen a közérzete.

- Jól van. Most, hogy lenyugodtál elmondom én, hogy látom ezt a dolgot. - leültettem a székre én pedig állva maradtam előtte. - Ez egy hatalmas lehetőség mindkettőnk számára! Hisz kpop bandákkal találkozhatunk! Mi kpop fanok! - próbáltam minden szót kiemelni, hogy mindenképpen nyomatékosítsam benne azt, hogy hülye lenne vissza mondani. - És nem lennél egyedül. Ott lennék, ha bármi gubanc lenne! Egy idő után, hidd el megszoknád a figyelmet. És a kedvenc bandáid előtt feloldódnál. Higyj nekem! - láttam rajta, hogy erősen elgondolkodik. Csak reménykedni tudtam, hogy velem ért egyet és nem valami ellen érven agyal.

- Igazad van mint mindig. Elvállalom az állást!

2 héttel később
Június 15.

Naomi szemszöge

Bár agyon vágott volna a villám, amikor Doreen-nek oly magabiztosan a szemébe mondtam, hogy elvállalom ezt az egész hajcihőt. Rögtön másnap fel is hívtam Aaron Baker-t, a Korean World tulajdonosát. Tájékoztatott, hogy a csatorna debütje 2 hét múlva lesz /azaz ma/, de mindenekelőtt szeretne velünk egy próba felvételt. Még aznap elmentünk az adó székhelyére. Aaron egy 30 körüli, magas, borostás, barna hajú, zöld szemű, sportos testalkatú fiatal ember. Az első pillanattól fogva szimpatizáltunk vele.
A kezünkbe nyomott néhány kártyát amin kérdések sorakoztak fel magyarul. A kérése azt volt hogy tegyük fel neki angolul aztán koreaiul. Tegyünk úgy mintha már élesben menne. Mondanom sem kell rengeteget égtem már akkor. Megbotlott a nyelvem számtalan alkalommal, a fejem olyan vörös lett mint egy ráknak. De Aaron úgy vélte, hogy nem lesz baj, Doreen és én kiegészítjük egymást. Én pedig hittem neki.
Egyébként sikerült kiadnom a könyvemet, Félelmek fogságában címmel, úgy 1 héttel ezelőtt. Véleményem szerint elég jól sikerült és bízom benne, hogy ha valaki 1x elkezdi olvasni, nehezen tudja majd lerakni.

- Bejelentkeztek! - kiabált nekem Doreen az ajtóból. Én, a smink tükör előtt ültem, ahol épp elviselhetővé varázsolta az arcom Kirké. Doreen pedig már teljesen felvételre kész volt. Hosszú, szőke haja loknikban omlott a vállára, arcán szelíd smink díszelgett. Ugyan olyan ruhát viselt mint én: fekete, spagetti pántos maxi ruhát aminek a háta csipkés volt. Kirké az utolsó ponton is eldolgozta az arcomon az alapozót, gyorsan felpattamtam és igyekeztem a felvétel helyszínére.
A legelső vendége a mi kis műsorunknak a Cignature nevezetű koreai lánybanda. Rengeteget készültem velük kapcsolatban, hogy minnél több jó kérdést tehessek fel nekik. Ugyanis most Aaron ránk bízta az interjú teljes menetét. Látni akarja, hogy boldogulunk mielőtt véglegesítené a szerződésünket.

Why me? /BTS story/ BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now