Ekkor megrázkódtam és próbáltam érthetően beszélni.
- Szóval... végig nézte az adást? És hogy döntött? Engedi hozzánk a fiúkat? - Doreen közelebb lépett hozzám és átkarolt. Nagyon bíztam abban, hogy pozitív választ kapunk.
- Először is, kérlek titeket tegeződjünk. Remélem nem jelent problémát. - bólintottunk, hogy nem. Térj a lényegre, különben megbolondulok! Gondoltam magamban. - Végignéztem az műsort és meg kell, hogy mondjam, úgy jöttem ide, hogy azt gondoltam teljesen felesleges. Biztos voltam a bukásotokban. Mi mást gondolna az ember, amikor olyat hall,hogy a leendő műsor vezetőknek még csak gyakorlatuk sincs. - nem mondom a szavai eléggé fájtak. Kicsit visszább is vettem a mosolygásból. Doreen viszont ugyan olyan bájosan mosolygott tovább. Őt nehezebb lelombozni mint engem.
- De aztán, ma, már az erőteljes beköszönésetek után azt mondtam, hogy Ez igen! Kellemes csalódást okoztatok nekem hölgyeim! - a szobában mindannyian mosolyogtunk. Doreen és én ölelkezni kezdtünk. Vissza tért a jókedvem és a nyugalmam. - Szóval a válaszom igen! Jönnek a fiúk pénteken! - ezúttal Sejin-nek estünk neki. De nem ellenkezett az ölelésnek, ahogyan Aaron sem.- Ez remek! És mikor találkozhatunk velük? - kérdeztem izgatottságtól felfűtve.
- Ma este egy kisebb privát koncertet adnak. Még a social media sem tud erről, szóval kérlek titeket ne szóljatok senkinek erről. - felemeltem a hüvelykujjam, biztosítva ezzel Sejint, hogy tartom a szám. Nem mintha ezzel az infóval bármit is érnék. Most az, hogy fellépnek itt Magyarországon egy privát buliban, nem sokat mondó. Azért Magyarország is elég nagy.
- Holnap délután bejönnek megnézni a helyet. - a szívem hírtelen beindult. Álomnak hittem ezt az egészet. Ennyi idő után úgy tűnik találkozhatok a BTS-el!
Az emberekkel akik oly nagy hatást gyakoroltak az életemre. Rádaásul a legjobb barátnőmmel, akinek azt köszönhetem, hogy egyáltalán megismerhettem őket!Doreen szemszöge
Június 16.
12:25- Az Isten szerelmére Naomi elfogunk késni!- kiáltottam az előszobából Naominak, aki még mindig a tükör előtt állt és azon gondolkodott, hogy ne öltözzön e át 10. alkalommal is. Jó benyomást akart kelteni a fiúknál. Ennyi ideig szerintem egész élete során nem készülődött mint most. Én csak felkaptam egy cicanadrágot, egy hosszított szürke felsőt és a tornacsukámat. A hajamat felfogtam, mert odakint van vagy 30fok.
- Jól van itt vagyok! Feladom! Minden ruhában ronda vagyok szóval mehetünk. - a végén egy fekete szaggatott farmerre, egy szintén fekete toppra,egy cipzáros fekete felsőre és egy fekete légáteresztős cipőre esett a választása.
- Mindjárt kapsz egyet és akkor tényleg csúnya leszel! - sosem volt elég önbizalma. Bár nem értem miért.
13:00
Idegesen állítottam le az autót a Korean World parkolójában. Féltem a közelgő találkozástól. Naomin is ugyan azt a félelmet láttam, mint az adás napján.
- Ők is ugyan olyan emberek mint mi! - mint mindig próbáltam úgy tenni, mintha engem egyáltlán nem érdekelne ez az egész, mintha én mindent félvállról tudnék venni. Pedig ezúttal tényleg paráztam.
- Tudom! Valahol mélyen... de azért bennem motoszkál, hogy mi van akkor ha nem tetszünk nekik? Úgy értem, hogy... - félbeszakítottam.
- Tudom hogy érted. De ne aggódj. Minden rendben lesz. - elengedtünk egymás felé egy utolsó mosolyt majd elindultunk az épületbe.
- Sziasztok csajszikáim! - Kirké pillantott meg minket elsőként. 2 puszit nyomott mindkettőnk arcára.
- Mi járatban itt? Hm? - érdeklődött. Mitől van neki mindig ennyi energiája? Kérdeztem magamtól.- Ma jönnek a BTS-s srácok. Hozzájuk jöttünk. - válaszolt Naomi.
- Ó igen! Aaron irodájában vannak azzal a So.. Sen... Áá tudom is én, hogy hívjákkal. - Naomival elnevettük magunkat, amiért nem tudta kimondai Sejin nevét, ezért nem próbalkozott tovább Kirké. Csúnya dolog tudom, dehát na. -Várjátok meg őket szerintem az Awakening stúdiójában.
- Köszönjük Kirké! - el is indultunk Naomival a mi stúdiónk felé. Még mindig barátkozom a gondolattal.
Belépve fahéjas-alma illat csapta meg orrom. Ez az egyik kedvenc illatosítóm. Naominak viszont fáj tőle a feje. Ezért veszekszünk mindig azon, hogy a házba milyen illatosítót vegyünk. Igen. Mi képesek vagyunk ilyenen is összeveszni.Naomi szemszöge
Hihetetlen... még itt is ez a fahéjas-alma illat... Fej fájás gyere rám! Gondoltam magamban.
Hogy tereljem a figyelmem Doreen-hez kezdtem el beszélni.- Láttad a Cignature posztját? - kérdeztem, közben leültünk a 2 személyes kanapéra feloldalasan, egymással szembe.
- Nem. Miért? - láttam, hogy Doreen is eléggé parázik, pedig ez nem rá vall.
- Megosztották az élményeiket a rajongóikkal az interjúnkkal kapcsolatban! Írtak rólunk is, hogy... - kezdtem bele a mesélésbe, amikor észre vettem, hogy nyitódik az ajtó. Egy pillanatra még az ütő is megállt bennem. Aztán... belépett Aaron utána Sejin és sorban a háta mögött Jin, Namjoon, Yoongi, Jimin, Hoseok, Jungkook és Taehyung. Mindannyian meglepődött arckifejezéssel ajándékoztak meg amikor beléptek. Doreen-el felálltunk és közelebb mentünk. Annyira helyesek baszkii. Namnak most sötétbarna haja van, nem mondom, hogy rossz, de én a régi szőke, oldalt felnyírt jobban szerettem. Hobinak szintén sötétbarna. Taenek kékes-lilás, Jinnek és Jungkooknak fekete, Jiminnek enyhe szürke, Suganak pedig menta zöld. Sokat festetik a hajukat mégis olyan egészéges. Az enyém meg... atya világ.
- Srácok! Ezek a hölgyek az Awakening műsorvezetői Naomi Parker és Doreen Miller. - mindannyiójukkal kezet fogtunk. Sőt Hobi még meg is ölelt. Majd megzabáltam.
Libabőrös lettem ahogyan hozzám értek. De persze jó értelemben. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer találkozhatok velük. Szemtől-szembe.
Csak most tűnik fel.... Baszki, milyen kicsi vagyok mellettük a 160 cm-el.I hope you like it😊💜
YOU ARE READING
Why me? /BTS story/ BEFEJEZETT
Teen FictionA történet egyszer már törlésre került, de mivel anno sokat dolgoztam vele, úgy döntöttem mégis kirakom. " - Ne érj hozzám! - kiabálta. - Kérlek. - visszább vett a hangerőből, de nem nézett rám. Kicsit megrémített az ahogyan viselkedett, ahogyan kin...