⁶6⁶

354 26 7
                                    

Г.Т. на Йешим

Изведнъж се чу отваряне на врата. Обърнах се назад и видях Юнги...полугол!
-Какво правиш тук?! Какво си позволяваш?!-развика се господин ,,Мога да те купя и продам".
-Аз не знаех, че е твоята стая... съжалявам.-казах с наведена глава. Бях виновна. Много виновна даже. Ама пък откъде да знам чия стая е?!
-За какво съжаляваш?! Това, че приех да живея с вас не означава, че можеш да влизаш в стаята ми и да правиш своеволия!-каза ядосано той.
-Аз откъде да знам чия е твоята стая?! Някъде да пиеш?! Не биваше да влизам, съжалявам.-обясних аз, а той ме погледна още по-лошо.
-Ходи по дяволите!-извика се той.
-Нещастник!-казах аз и излезнах от стаята му. В това време чух други крясъци от долния етаж. Слезнах веднага долу и видях Криси и Джънгкук да се карат. Няма и 30 минути от както сме тук и вече има скандал след скандал.
-Махни се. Не искам да те виждам!-викаше Криси.
-Защо аз да се махам? Махни се ти!-отговори й Джънгкук.
-Отвратителен си!-каза Криси.
-Не по-отвратителен от теб!-рече Джънгкук. Започнах да се чудя как да измъкна Криси от скандала и в този момент не се сетих за нищо друго освен да я извикам.
-Криси?-казах аз и двамата спряха мисълта.-Ела да си избереш стая и да се настаним вече.-казах аз и тя го погледна злобно.
-Ей сега идвам!-каза тя и аз кимнах. Взех си куфара и се качих на 2 етаж. Минах покрай стаята на господин ,,Мога да те купя и продам" и започнах да се оглеждам. Исках колкото се може по-надалеч от него и затова директно отидох в дъното на коридора. Отворих дясната врата, но за мое съжаление тя беше кабинет. Отворих отсрещната и тя също беше кабинет. Така стана и с останалите 2, които бяха до кабинетите. Отворих вратата на 3 стая отдясно и тя беше нещо като кино зала.
-За какво ни е кино зала?! Та ние един нормален разговор не можем да проведем, пък да гледаме филм?! Отворих отсрещната и видях черно пияно посредата на стаята. Отличаваше се, защото всичко наоколо беше бяло. Затворих вратата и продължих напред. Бях през стая беше стаята на Юнги. Молех се това да не е стаята на Джънгкук, но се за мое беше. Въздъхнах тежко и затворих вратата. В този момент дойде Криси.
-Кои стаи са свободни?-попита тя.
-Мисля, че тези трите.-казах аз, надявайки се да не избере тази, която беше пред на Джънгкук.
-Аз ще бъда в тази.-каза тя и аз се разочаровах, защото показа точно стаята срещу Джънгкук. Трябваше да избирам между тази на двамата господина или стаята пред на Юнги, защото другата беше килер!
-Аз съм в тази.-казах аз, посочвайки стаята срещу на господин ,,Мога да те купя и продам". Влезнах в стаята и за мое щастие беше просторна с големи прозорци.
Сложих куфара си на леглото и започнах да изваждам дрехите си, след което да ги подреждам в гардероба.

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now