³⁷37³⁷

355 19 2
                                    


Г.Т. на Юнги

Поръчахме за пиене и не след дълго пред нас имаше много чаши с алкохол. Йешим седеше и гледаше към чашите, без дори да ги докосне. Взех една чаша с уиски и й го подадох.
-Започни с това. Уиски е и е едно от любимите ми питиета.-казах аз и тя хвана чашката. Подуши алкохола и после се намръщи. Отпи малко от уискито и още повече се намръщи.
- Не ми харесва!-каза тя и остави чашата на плота. Аз се засмях и Йешим ме погледна лошо.
-Ами това?-попитах и подадох чашата с бирата. Реакцията й беше същата като за уискито. Погледна към купчината с чаши и взе водка. Очаквах и това да не й хареса, но се случи точно обратното. Започна да се налива с водка всякаш пиеше вода. Криси й хареса всичко освен бирата.

- Искам да опитам това!-каза Йешим посочвайки синята бутилка Bombay на рафта с алкохолните напитки. Барманът наля в една чаша синият алкохол и й го подаде. Йешим изпи цялото съдържание наведнъж и беше доволна. След това започна със соджуто и усещах колко трудно щях да я прибера в хотела.
-Йешим, стига ти толкова алкохол за днес!-казах аз и взех чашата от ръката й.
-Защо... ми взе... чашката?-попита тя, като говореше накъсано. След това взе още една и започна да пие. Грабнах от ръката й новата доза алкохол, а тя ме гледаше лошо.
-Мразя те!-изръси тя. Не я приех на сериозно, защото знаех, че е пияна.
-Джънгкук.-казах аз и той се обърна към мен.
- Да тръгваме ли?-попитах аз и той се обърна към Криси. Пред нея седяха повече от 10 празни чаши, а сама тя беше си подпряла главата с ръце и гледаше празно напред.
- Да тръгваме!-отвърна той. Платихме си и Джънгкук хвана Криси за ръката и излезнаха от заведението.
- Йешим тръгваме си.-казах аз, а тя погледна недоволно.
- Аз искам да останем още!-рече тя и скръсти ръце пред гърдите си.
-В стаята ни има цяла бутилка соджу и чака теб. Хайде да тръгваме!- казах аз и очите й светнаха. Отново я излъгах, обаче нямаше да стане от стола никога иначе.

Тя се изправи и ме хвана за ръка. Излезнахме от бара и започнахме да вървим към хотела.
-Имаш хубави уши!-каза Йешим от нищото.
-Какво?!-попитах аз.
-Имаш хубави уши!-развика се тя и аз се засмях.
-Само ушите ли ми са хубави?-попитах аз.
- Не!-отвърна тя и поклати пръст.
-Имаш много меки устни... Знаеш ли какво?! Искам целувка!-продължи и се спря на място. Аз се засмях и я целунах, а тя се усмихна през целувката. Тръгнахме напред и Йешим започна отново да ми прави комплименти.
-Имаш и хубави очи. Тъмни са.-рече тя и аз избухнах в смях.
-Ама не се смей! Така е!-скара ми се тя и аз я хванах за кръста и дръпнах към себе си. Тя малко залитна, но я хванах. Целунах я по челото и продължихме напред. Криси и Джънгкук както си вървяха малко по напред от нас, Криси пусна ръката му и легна на земята.
-Криси, какво правиш?-попита Джънгкук, а тя не му отговори.
- Криси!-каза той, а тя се засмя.
-Куки, разтапям се!-каза тя.
-Носи ме!-продължи. Той я взе на ръце и продължиха напред.

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora