³⁹39³⁹
Г.Т. на ЙешимМалко по-надалеч от нас имаше момчета, които играеха на плажен волейбол.
-Искате ли да играем с тях?-попитах останалите като посочих момчетата.
-Защо не?-отговори Криси.
- Не!-казаха Юнги и Джънгкук в един глас.
-Защо?-попитахме с Криси.
-Защото така!-отговори Джънгкук.
- Юнги, любов, хайде да играем с тях!-помолих аз и направих мили очички, но той беше категоричен.
-Не!- каза той и се излегна.
- Криси, ние да ходим тогава. Щом няма да играят.-казах аз и с Криси тръгнахме към момчетата.
-Здравейте!-казахме с Криси и те се обърнаха към нас.
-Здравейте!-поздравиха всички усмихнати.
-Може ли да играем с вас?-попитах аз и те се спогледаха.
-Разбира се, че може.-каза едно високо момче.
- Аз съм Марк!-каза русото момче и подаде ръката си.
- Аз съм Йешим, а това е Криси.-предствих ни.
- Аз съм Теянг.-каза мургавото момче.
- А аз съм Тейонг.-представи се момчето с големите очи.
-А аз съм Минхе.-представи се и последното момче.
-Туй като сме 6 и за да е честно, ще сме едно момиче и две момчета в отбор.-каза Тейонг и ние кимнахме. Точно когато щяхме да почнем при нас дойдоха Юнги и Джънгкук.
-Може ли и ние да играем?-попита Джънгкук.
- Не знам, може ли?-попита Теянг и се обърна към другите.
-Май няма място за вас.-каза Марк и Юнги повдигна вежди.
-Значи за приятелките ни има, но за нас няма?!-попита ядосано Юнги.
- Така изглежда.-отвърна Минхе.
-Ако бяхме някоя мацка по бански щяхте да ни пуснете, нали?-попита Джънгкук и усещах, че ще се наложи да разтърваваме момчетата.
-Ако бяхте...-отвърна Теянг и Юнги и Джънгкук тръгнаха към момчетата.
-Заставаме пред тях и ги целуваме.-казах на Криси и тръгнахме към момчетата. Точно когато юмрука на Юнги щеше да се срещне с лицето на Минхе аз застанах пред него и го целунах. Той свали ръката си и я прокара надолу по гърба ми. Уви ръцете си около кръста ми, а аз своите около врата му. Поиска вход и му дадох. Езиците ни се заиграха, но след малко се разделихме от недостиг на въздух. Юнги ме вдигна и директно тръгна към шезлонгите. Остави ме на единия и седна пред мен. Погледна ме лошо и продума.
-Видя ли защо не исках да играем? Щяха да те заглеждат!- каза той и аз го целунах.
-Много си сладък като ревнуваш!- казах аз и се усмихнах.
-А ти още по-сладка и затова не искам да те споделям!-рече Юнги. Хвана бузите ми и ги стисна. След това ме целуна и ги пусна.Погледнах зад Юнги и видях Криси и Джънгкук във водата да се гонят. Бяха сладки!
Юнги седна на шезлонга и потупа мястото пред себе си. Аз станах и седнах там където той ми показа. Юнги ме дръпна към себе си и аз се облегнах на гърдите му. Сложи си ръцете на корема ми и целуна.
-Няма да се отделиш от мен.-прошепна и затвори очите си. Аз извъртях главата си настрани и целунах врата му. Затворих очи и се наслаждавах на момента.Не след дълго Криси и Джънгкук дойдоха до нас и казаха, че се прибират. Набързо си събраха нещата и тръгнаха.
-Може ли и ние да се прибираме?-попита Юнги.
-Защо искаш да седим в стаята?-отвърнах.
-Защото не искам да те гледат другите!-рече той и ме целуна.
-Още малко да поседим и ще се приберем.-казах и той кимна. След 15 минути станахме и тръгнахме към хотела.
-Намерихме в най-голята жега да се приберем!- казах недоволно.
- Ще изгориш!-рече той и аз го погледнах учудено.
- Аз ще изгоря?! Виж себе си! Ти си като захар!- казах аз и той извъртя очи.
-Ха-ха, много смешно!-рече сърдито и аз го прегърнах.
-Дай целувка!- казах аз и той обърна главата си настрани.
- Не може!-рече той.
-Много си лош!- казах аз и развалих прегръдката. Няколко минути по-късно бяхме пред хотела. Качихме се на етажа ни и когато минавахме покрай стаята на Криси и Джънгкук се чуваха стонове. Стана ми неудобно и побързах да влезна в стаята си. Отключих вратата и седнах на дивана. Юнги влезна в банята пръв, а аз влезнах след като той излезна. Взех си бърз душ и излезнах. Преоблякох се и легнах до него. Юнги гледаше телефона си и не ми обърна внимание. Аз започнах да го хапя леко, а той не ме отразяваше.
- Юнги!- казах аз и взех телефона му.
-Нуждая се от внимание!-продължих и той повдигна вежда.
- Аз нали съм като захар, защо си говориш с мен? Аз знам, че захарта не говори.-рече той сърдито.
-А захарта дали знае, че е толкова сладка? Особенно за целувки!- казах лигаво, а той се усмихна. След това ме целуна. Прегърна ме и затвори очи.Не след дълго заспа. Погалих лицето му и накрая целунах бузата ми нежно. Той отвори очи и се усмихна.
-Заспивай.-рече той.
-Ти не спеше ли?-попитах.
-Спах, обаче ме събуди.-отвърна той.
-Съжалявам!-казах аз и той сложи пръста си на устните ми като зашътка. Аз затворих очи и не след дълго съм заспала.~Skip time~
Г.Т. на ЮнгиСъбудих се от нещо дишащо във врата ми. Отворих очи и видях Йешим. Беше заспала. Едната й ръка беше на кръста ми, а другата под възглавницата. Започнах да обсипвам лицето й с целувки и тя се събуди. Потърка очи и се усмихна.
- Добро утро.-каза тя и аз се засмях.
-Какво ,,Добро утро"?! 4 часа е!- казах аз и тя се опули.
-Как така?!-попита ме.
-До сега сме спали!-отвърнах аз.
-Проспали сме си деня!-рече тя недоволно.
- Така и така сме го проспали, хайде да поседим още малко така!- казах аз и тя кимна. Предърпах я максимално близо до себе си, а тя започна да облива врата ми с мокри целувки.~Skip time~
Г.Т. на ЮнгиСъбудих се от кошмар. Сънувах, че отвличат Йешим. Отворих очи, а нея я нямаше на леглото. Погледнах към терасата и врата беше отворена. Веднага станах от леглото и излезнах на терасата, за да проверя дали е там, но я нямаше. Изведнъж...
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》