⁴¹41⁴¹

325 20 17
                                    

⁴¹41⁴¹
~Skip Time~
Г.Т. на Йешим

Събудих се от шум идващ долния етаж. Веднага подскочих от леглото, защото се сетих, че ще излизам с Криси и момиче от компанията тази вечер.
- На къде?-попита ме Юнги сънено.
-Имам уговорка за излизане.-отвърнах аз и той се опули.
-С кого?-попита ме.
-Със Саша и Криси.-отвърнах аз и той кимна. Влезнах в банята и си взех дълъг душ. След това увих тялото си с кърпа и излезнах. Юнги беше прегърнал една възглавница и спеше. Отидох и го целунах по челото, след това отидох в моята стая. Преоблякох се, сложих си някакъв грим на лицето и отидох в стаята на Криси.
-Готова ли си?-попита ме тя, като си слагаше спирала седнала пред огледалото.
- Да!-отвърнах аз и тя сложи последен слой спирала на миглите си.
-Вече и аз.-рече тя и излезнахме от стаята й. Казахме на Джънгкук, че излизаме и се качихме в колата. Криси запали автомобила и тръгнахме.

След около 30 минути бяхме пред сградата, която живееше Саша. Звъннахме й и казахме, че сме пред тях. Тя слезе няколко минути по-късно и се качи в колата. Криси подкара колата и не след дълго бяхме пред един бар. Влезнахме вътре и се настанихме на една маса. Поръчахме си питиета и започнахме да си говорим.
-Е, Саше, ти имаш ли си приятел?-попитах аз директно.
- Да!-отвърна тя весело.
-Нали знаете Джимин от компанията. С него сме заедно вече 3 години!-продължи щастливо.
-Колко сладко!-казахме с Криси в един глас и тя се засрами.
-Е, вие? Имате ли си приятели?-попита тя и ние се спогледахме.
-Ами ние... имаме си, да. Обаче не сме толкова дълго време заедно колкото вас.-отвърна Криси.
-Аз и Юнги сме заедно от август месец насам.-придължих.
-А аз и Джънгкук от юли насам.-рече Криси, а Саша ни се усмихна.
- Не бях забелязала, че сте заедно.-призна си тя.
-Може би не ни личи, защото всички знаят, че живеем заедно.-казах аз и Криси повдигна рамене.
-А от колко време живеете заедно?-попита Саша.
- От около 9 месеца.-отвърна Криси и Саша ни погледна учудено.
-Как така?-попита тя.
-Всъщност е прекалено дълга история.-отвърнах аз.
- Аз имам време, за да чуя историята ви.-каза Саша и ние с Криси започнахме да разказваме на дълго и широко. След всичко чуто Саша остана доста изненадана.
- За първи път чувам за такива взаимоотношения.-каза тя, а ние се засмяхме.

Изведнъж видях Юнги, Джънгкук и Джимин да идват към нас ядосани.
-Защо не си вдигате телефоните?-попита Джънгкук ядосано.
- Не сме чули от музиката.-отвърна Криси.
-Звъннахме ви поне 20 пъти на всяка една.-рече Юнги бесен.
-Защо не казахте къде отивате?-попита Джимин.
- Аз ти казах!-отвърна Саша и Джимин повдигна вежди.
-Кога?-попита той.
-Точно преди да изляза казах, че излизам с Криси и Йешим и че ще идваме тук.-отговори Саша.
-Не съм чул.-каза вече със снежен глас.
-Обаче ми каза ,,добре"!-рече Саша ядосано.
-Играех видеоигри!-каза Джимин.
-А вие защо не ни казахте къде отивате?-попита Юнги.
- От къде да знаем ние, че ще ни претърсите къде сме?-попитах аз.
- Аз трябва да знам къде отиваш!-отвърна Юнги.
-Не ми се спори.-казах аз и отпих от чашата си пълна с алкохол.

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now