Г.Т. на Юнги
Веднага се тръгнах към градината и видях Криси да гони Йешим с маркуча, а Джънгкук им се смееше отсрани.
-Те наистина не са добре.-каза Джънгкук и аз кимнах в знак на съгласие.
-Махни се!-викаше Йешим, бягайки из целия двор, а Криси не й обръщаше внимание и продължаваше да я гони. Изведнъж Йешим клекна и взе някакъв жълт маркуч. Обърна се към Криси и започнах да я пръска. След минута и двете бяха чисто мокри.Момичетата се обърнаха към нас и започнаха да ни пръскат. Джънгкук подгони Криси хвана маркуча и започна да я мокри от главата надолу. Докато аз бях заклещен в ъгъла и Йешим се доближаваше с маркуча към мен с подла усмивка. Целият бях като окъпан, а тя нямаше намерение да спре да ме пръска. След минута бях опрян на стената, а тя беше на около 50 сантиметра от мен. Вдигна нависоко маркуча и започна да ме полива с вода като цвете.
Докато тя беше щастлива от факта, че ме мокри, аз я предърпах към себе си хванах маркуча и започнах да я мокря.
- Не е честно, пусни ме!-започна да вика и да се дърпа, но аз бях по-силен от нея. След 10 минути поливане на зверчетата с вода, Джънгкук спря чешмата и аз пуснах госпожица ,,Никога не съм доволна".
- Ще ти го върна!- каза тя и тръгна напред. Взе тениската си и започна да изтисква водата от нея. Аз влезнах вкъщи, преоблякох се, взех няколко кърпи и излезнах навън. Йешим беше седнала на верандата и се опитваше да изтиска от косата си водата. Дадох на Джънгкук две от кърпите и седнах до Йешим. Тя ме погледна учудено и аз й показах кърпата, която държах. Тя тръгна да взима кърпата, но аз я изпреварих и директно започнах да й суша косата. Тя не мърдаше и кротко си седеше на земята, докато аз минавах с ръце по главата й. След 15 минути махнах кърпата от главата й и се усмихнах. Йешим започна да се оглежда наоколо и се спря на Джънгкук и на Криси.
-Джънгкук да не харесва Криси?-попита тя тихо. Нямаше как да й кажа, че Кукстър я харесва.
- Не знам.-отговорих й.
-Дано да не я харесва, защото Криси си пада по момче, което много прилича на Джънгкук.-рече тя.
-Значи и тя го харесва.-казах тихо, но Йешим ме чу. На лицето й се появи голяма усмивка доволна, че е научила.
-Знаех си!-рече тя.
-Тихо, Джънгкук още не е казал на Криси. Остави ги сами да се разберат.-казах тихо аз и тя ме погледна учудено.
- Ти си мислиш, че аз ще се меся в техните отношения?-попита ме тя и аз кимнах.-Жестоко се лъжеш. Това не е моя работа. Ако Джънгкук има смелост да си признае на Криси и тя има чуства към него нещата ще се получат. В противен случай няма да се меся.-каза тя и стана от мястото си.
-Качвам се в стаята си.-рече Йешим и си тръгна. Олекна ми, че няма да каже на Криси. Все пак Джънгкук не мисля, че ще иска някой друг да й го каже. Качих се в стаята си и взех лаптопа.
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》