Г.Т. на ЮнгиПрекарах пръст през устните й, после погалих бузата й. Колко спокойно спеше.
-Искам да те прегърна, да те целуна... Искам да си моя!- казах аз на глас. Изведнъж Йешим отвори очите си. Тя ме е чула!
- Наистина ли?-попита ме. Какво да й отговорят сега?! Ако не изпитва същото към мен, което аз изпитвам към нея?!
-Юнги, ще ми отговориш ли?-попита. Не знаех какво да й отговоря.
-Ако искаш отговаряй!-рече ядосано и стана от леглото. Тръгна към дивана и аз я хванах за ръката, като я дръпнах към себе си.
-Влюбен съм в теб!-казах аз и разбих устните си в нейните. Дали не сгреших? Аз си знаех, че не изпитва нищо към мен.Изведнъж ми отвърна. Поисках вход и след като ми даде езиците ни се заиграха. Тя уви ръцете си около врата ми, а аз своите около кръста й. След малко се отделихме от недостиг на въздух. Йешим ме гледаше щастливо. Беше с усмивка до ушите.
- Сега?-попита тя.
-Сега си моя!-отговорих й и тя се зачерви.
-Защо се зачерви?-попитах я. Тя скри с ръце бузите си и продума.
- Не е вярно!-отвърна и аз се засмях. Тръгна към куфара си и започна да бърка в него. След малко изкара пижамата си и влезна в банята. Няколко минути по-късно излезе и седна на леглото. Аз влезнах в банята, преоблякох се и излезнах. Взех едната възглавница от леглото и се запътих към дивана.
- Юнги.-каза Йешим. Обърнах се към нея и я видях да седи на едната страна на леглото.
-Ако искаш можеш да легнеш до мен. Аз нямам проблем.-рече тя плахо.
-Сигурна ли си?-попитах аз и тя кимна. Легнах до нея и се обърнах срещу нея. Тя също се обърна срещу мен. Лицата ни бяха на милиметри. Увих ръката си около кръста й и я дръпнах към себе си. Зарових главата си във врата й заспах.~Skip time~
Г.Т. на Йешим- Йешим, ще спреш ли да се въртиш?-попита ме Юнги сънено.
- Не мога да заспя.-отговорих му като се обърнах към него. Той ме целуна по челото и ме попита защо.
-Странно ми да спя при теб.-отговорих му.
- Ще ти се наложи да свикваш.-рече той и отново зарови главата си във врата ми. След време съм заспала.~На следващата сутрин~
Г.Т. на ЙешимСъбудих се от тропане по вратата. Бях с гръб към Юнги. Той беше сложил ръката си на кръста и спеше. Обърнах се към него и го целунах по нослето. Станах от леглото и отворих вратата.
-Още не сте ли готови?-попита Джънгкук усмихнат самодоволно.
- Не, спах до сега.-отвърнах аз и Криси повдигна вежда.
-Какво сте правили снощи, че сега ставате?-попита тя.
-Нищо не е ставало.-отвърнах аз и усетих нечия ръка около кръста ми.
-Добро утро!-каза Юнги.
-То е вече добър ден!-рече Джънгкук и се засмя.
-Ние отиваме към плажа. Да ви изчакаме ли или ще дойдете по-късно?-попита Криси.
- Не ни чакайте.-отвърна Юнги и русокосата ни изгледа мазно.
-Добре.-каза Джънгкук и тръгнаха. Юнги затвори вратата и се обърна към мен.
-Добро утро.-рече той и ме целуна.
-Добро да е.-отвърнах аз и той ме вдигна във въздуха. Поведе ни към спалнята и ме остави на леглото.
-Какво да правим първо?-попита ме.
-Гладна съм, а ние вече сме изпуснали закуската.-отвърнах аз.
-Моята закуска е пред мен.-рече той и започна да ме хапе.
-Боли!-казах аз и той спря. Започна да целува по местата, които е хапал, а аз седях мирно и поемах целувките.
- Нека да се преоблечем, да вземем нещо по пътя за хапване и после да отидем на плажа.-рече Юнги и аз кимнах.
-Вече нямам търпение да видя всичко, което се крие под пижамата ти.-каза той и ми се усмихна, а аз го погледнах лошо.
- Ти само това ли гледаш?-попитах аз, а той повдигна вежди.
- Не!-отговори ми и ме целуна.
-Бързо към банята!-каза той и се затичах натам, а той ми се смееше. Влезнах в банята и взех четката си за зъби. Сложих паста и започнах да си мия зъбите. Юнги дойде до мен и започна да си мие зъбите. Прегърна ме в гръб и прокара ръката си по корема ми. Това негово действие ме накара цялата да настръхна, а на него му хареса затова се усмихна самодоволно.След малко бяхме готови и излезнахме от банята. Взех си банския и отново влезнах вътре. Когато се преоблякох излезнах от банята и видях Юнги само по шорти. Беше се преоблякал. Прегърнах го отзад и прокарах ръка по плочките му, за да му го върна, а той рязко се обърна към мен.
- Не ме предизвиквай! С един замах мога да махна целият плат, който покрива тялото ти.-каза той и аз направих крачка назад. Той ме хвана за кръста и ме предърпа към себе си.
- Казах да не ме предизвикваш. Няма от какво да се плашиш.-рече и ме целуна по врата.
-Хайде да тръгваме.-каза той и аз кимнах. Сложих си една широка тениска, дълга до средата на бедрата ми и излезнахме от стаята. Тръгнахме към плажа, но по пътя се спряхме и влезнахме в един магазин. Взех си ябълка и излезнах от магазина. Продължихме да вървим и след минута бяхме на плажа. Горещият пясък опари краката ми и аз започнах да скачам.
-Искаш ли да се качиш на гърба ми?-попита Юнги и аз отказах.Започнахме да вървим и след малко намерих Криси и Джънгкук. Настанихме се на шезлонгите до тях и те ни забелязаха.
-Вие се появихте!-каза Джънгкук и се засмя.
- Не мисля, че ви беше скучно без нас като се има предвид, че до сега се натискахте.-рече Юнги и Криси се зачерви.Свалих тениската си и започнах да дърпам Криси към водата. Тя първоначално не беше съгласна, но после се съгласи вместо да слуша мрънкането ми. Стана от шезлонга и тръгнахме към водата, а Юнги и Джънгкук не отделяха поглед от нас.
Потопихме се и започнахме да плуваме. След малко излезнах на повърхността, защото ми свърши въздуха. Изведнъж...
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》