Г.Т Юнги
Вече мина 1 час от както сме на басейна. Йешим си гледаше нещо на телефона, а Джънгкук и Криси се гонеха в басейна, докато не дойдоха едни деца и Криси не върза Джънгкук да си играят с тях.
Реших да заговоря Йешим, защото ми е скучно.
- Какво правиш?- попитах аз, а тя не каза нищо. Инат значи! Тъкмо щях да кажа нещо и Криси и Джънгкук дойдоха при нас. Седнаха и започнахме да си приказваме, тогава Криси каза че е гладна и аз предложих да отидем да поръчаме нещо за ядене. Те се съгласиха и ние с Джънгкук тръгнахме към летния бар. Поръчахме за ядене, взехме нещатата и тръгнахме към момичетата. Когато бяхме малко по-далеч дочух разговора им за момчетата.
-Какво толкова има в тези момчета?-попита Джънгкук раздразнено, а аз повдигнах рамене в знак, че не знам. Седнахме на шезлонгите и започнахме да ядем. След малко Йешим се наяде и започна да моли Криси да влезнат във водата. След дълго молене тя прие. Влезнаха и веднага започнаха да си играят.
-Искаш ли да ги стреснем?-попита Джънгкук.
-Йешим ми се сърди още от сега, ако я изплаша няма да ми преговори никога.-отговорих му аз с подконтекст, че не искам.
-От кога ти пука кога ти говори и кога не?-попита ме. Като се замисля, наистина беше така. Съгласих се с него да ги стреснем. Той обясни за плана си и тръгнахме към басейна. Минахме зад тях и ги потопихме във водата. Йешим веднага започна да се съпротивлява и след секунди беше на повърхността.
- Ще те питам само едно. Ти прост ли си или да? Ами ако не можех да плувам?!-попита тя След, което тръгна напред. Ето вече наистина нямаше да ми проговори. Тръгнах след нея и да й викам за да се обърна, обаче тя не ме отразяваше. Накрая я опръсках с вода. Тя спря на място и си пое дълбоко въздух. Обърна се към мен ядосана и ме опръска. Започнахме да се пръскаме и някой ме опръска отзад. Обърнах се назад и видях Криси. Джънгкук опръска нея с вода и така четиримата започнахме да се пръскаме.Докато опръсках Джънгкук с вода, изгубих от погледа си Йешим. Започнах да се оглеждам и накрая я видях с Криси да си играят с малки деца. С Джънгкук тръгнахме към тях и ги опръскахме в гръб. С Криси се обърнаха, но не каза нищо и продължиха да си играят с топката.
-Какво правите?-попита Джънгкук и едно малко момиченце се обади.
-Подаваме си топката. Искате ли да играете с нас?-отговори то. С Джънгкук се съгласихме и започнахме да играем. Колко много мразех водата и заради тях седях вътре. След време друго дете попита дали сме заедно. Точно когато момичетата щяха да кажат нещо, забелязахме с Джеон, че онези момчета са до нас.
- Да!-казахме двамата без да се замислим. Момичетата ни погледнаха учудено и Йешим въздъхна. Продължихме да играем и госпожица ,,Никога не съм доволна" каза, че отива към шезлонгите. Излезна от басейна и я изгубих от погледа си.След време и ние излезнахме от басейна. Отидохме на шезлонгите и видях Йешим да спи. Легнах на мястото си и си взех телефона.
~Skip time~
Г.Т. на ЮнгиЧасът беше 17:23. Джънгкук и Криси бяха във водата и отново се пръскаха, а Йешим все още спеше. Направих знак на двамата в басейна дали да тръгваме и те се съгласиха. Започнах да будя Йешим и след малко се събуди. Без да ми каже нещо си взе нещатата и отиде към съблекалните. Преоблече се и дойде отново при нас. След като бяхме готови всички тръгнахме към колата. Шофьорът започна да кара и след 40 минути бяхме пред вкъщи. Слезнахме от колата и се качихме по стаите. Влезнах в банята и си взех душ. След това излезнах от банята, преоблякох се и легнах на леглото. Затворих очи и след малко съм заспал.
Г.Т. на Криси
Седях и си гледах на телефона клипове когато Йешим изведнъж влезна с гръм и трясък.
-Няма да готвя!-каза ядосано.
-Момиче, добре ли си?-попитах я.
-Прекалено добре даже.-отговори ми.-Няма да храня идиоти, които не заслужават труда ми.
-Кои идиоти?-попитах аз и тя извъртя очи.
-Идиота е един в тази къща и се казва Юнги.-отговори ми и аз се засмях.-Ама мога да сготвя за нас.-добави.
-Щом може за нас какво чакаш? Отивай!-казах аз и тя ме погледна лошо.
- Ти няма ли да ми помогнеш?-попита Йешим.
-Днес си взимам почивка. Няма да готвя.-отговорих й и тя излезе от стаята.Г.Т. на Йешим
Слезнах в кухнята и започнах да готвя. След час и половина бях готова и викнах Криси. Седнахме на масата и започнахме да ядем и по някоето време дойде Джънгкук при нас.
-И аз искам да ям!-рече той.
-Искаш ама не може!-каза Криси и аз се засмях.
-Вие двамата с Юнги каквото намерите това ще ядете!-казах аз и той ме погледна учудено.
-Защо?-попита.
- Не знам. Помисли си какво сте направили.-отговори му Криси и продължихме да ядем.След 20 минути бяхме готови. Оправихме масата и седнахме на дивана да гледаме филми. След време двамата господина дойдоха до нас.
-Защо ние нямаме вечеря?-попита господин ,,Мога да те купя и продам". Не му отговорих и продължих да си гледам филма.
-Вие си знаете.-отговори му Криси.
-Добре ние сега какво да вечеряме?-попита Джънгкук.
-Можете да излезете и да пасете тревата в двора. Така и така е за косене.-отговори му Криси. Те не казаха нищо и тръгнаха нанякъде.
- Да не отидоха да пасат наистина?-попитах аз и Криси повдигна рамене.
-Яде ми се торта.-рече Криси.
- Няма да правя торта. Просто забрави.-казах аз и тя ме погледна лошо.
- Аз ще я направя.-рече тя и тръгна към кухнята.След час и нещо Криси ме повика и беше направила голяма шоколадова торта. Отрязохме си по едно парче и седнахме на масата да ядем. Изведнъж влезнаха момчетата в кухнята.
- За нас има ли?-попита Юнги.
-Не!-отговори му Криси.
-Нарочно ли го правите?-попита Джънгкук.
-Може би.-рече Криси. Отчупих си малко парче с вилицата и го насочих към устата си и изведнъж...
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》