Г.Т. на ЙешимИзведнъж усетих нещо да ме държи за крака. Паникьосах се. Обърнах се назад и видях русата коса на Криси. Бях на път да я заритам ако не бях я видяла.
Криси ме пусна и се надигна на повърхността.
-Откачена ли си? Щях да те заритам!-казах аз и тя се засмя.
-Иска ли питане дали съм откачена?!-попита ме през смях. Аз я опръсках с вода и след това тя опръска мен. Започна водна война, която продължи точно 2 минути.
-Как беше снощи с Джънгкук?-попитах аз и се усмихнах перверзно.
-Много добре.-каза тя щастливо.
- Да не...
- Неее!-прекъсна ме тя и ме опръска с вода.
-Как мина при вас с Юнги?-попита Криси и повдигна вежда.
-Добре. Вече сме заедно.-отвърнах аз и тя се опули.
-Нали не го харесваше? Нали беше егоистичен, самовлюбен и надменен?-попита ме тя.
-Шшшш! Тихо! Вече не е!-отвърнах аз и тя се засмя.
-Аз ти казах, че го харесваш!-каза тя.
- Не е вярно!-казах аз и тя повдигна вежда.
-Дали?!-попита ме.
-Хайде да викнем и момчетата!- казах аз.
- Не сменяй темата!-рече тя, а аз побягнах към плажа. След няколко минути бях до Юнги и Джънгкук. Джънгкук гледаше към Криси, а Юнги беше заспал. Седнах до него и започнах да целувам по цялото лице. Изведнъж отвори очи и ме целуна по устните.
-Ела с мен във водата!-казах аз и станах.
- Не обичам водата!-измрънка той.
- Не обичам водата! Скучен си!-казах аз и той ме погледна накриво.
- Йешим, не ме предизвиквай!-каза сериозно.
-Предизвиквам те!- казах аз и той се изправи. Взе ме като чувал с картофи и започна да върви към морето.
- Юнги, пусни ме!-виках аз, а той ме удари по дупето.
- Казах ти да не ме предизвикваш.-рече той. Влезна във водата и започна да върви напред. С всяка крачка ставаше все по-дълбоко. Изведнъж ме хвърли във водата и аз не можах да асимилирам. Нагълтах се с вода и се качих на повърхността. Започнах да кашлям, а солената вода беше влезнала в очите ми и ме пареше. След като се накашлях, си отворих очите, обаче не можах да видя Юнги. Обърнах се назад и се блъснах в него. Погледнах го лошо, а той се усмихна самодоволно.
-Нагълтах се с вода заради теб!-казах ядосано.
- Казах ти да не ме предизвикваш.-рече той. Аз се намусих и се обърнах назад. Потопих се и започнах да плувам. Изведнъж Юнги ме хвана за кръста и ме вдигна. Тръгна да ме целува, но аз обърнах главата си настрани.
-Извинявай!-каза той и ме прегърна. Аз не му отвърнах, но пък седях мирно и се наслаждавах на прегръдката му.
-Няма ли да ме прегърнеш?-попита ме и аз увих ръцете си около врата му.
- Така ми харесваш повече.-рече той и ме целуна по врата.
-Къде са Криси и Джънгкук?-попитах аз и започнах да се оглеждам.
-Останаха на плажа.-отвърна ми той и аз кимнах.
-Хайде да ги викнем и да събираме миди!-казах въодушевено, а той въздъхна.
-Добре.-рече и тръгнахме към плажа. Щом стигнахме до тях видяхме Криси да лежи върху Джънгкук, а той прекарваше ръката си по гърба й.
-Елате с нас да събираме миди!- казах аз и Криси се надигна. Стана от Джънгкук и застана до мен.
-Налага ли се?-попита Джънгкук и Юнги му направи знак да си мълчи.
- Да!-казахме с Криси в един глас и тръгнахме към водата. Момчетата тръгнаха след нас и започнахме да търсим.
- Юнги, не мога достигна тази мида!-казах аз и посочих розовата мида в дъното на водата. Юнги се потопи във водата и след малко ми подаде мидичката.
-Благодаря!-казах аз и го целунах, след което се намръщих.
-Какво?-попита ме.-Защо се намръщи?
-Солен си!-отговорих аз и той се засмя.
-А ти си сладка!-рече той и аз се зачервих.
- Сега си още по-сладка!-каза, а аз зарових главата си в гърдите му и той се засмя.
-Стига де!-казах аз и той ме целуна по главата.
- Йешим, виж!-извика се Криси и аз се обърнах към нея.
-Раче!-казах аз и тръгнах към нея.
-Пускам го да си живее живота.-рече Криси и пусна рачето във водата. То тръгна веднага настрани и след малко го загубихме от погледа си.
- Йешим.-рече Юнги и аз се обърнах към него.
-Толкова миди стигат ли?-попита ме показвайки две шепи миди.
- Да!-казах аз и той се усмихна. Излезнахме от водата и Юнги легна на шезлонга. Аз оставих мидите на пясъка и седнах до него. Взех плажното масло и започнах да мажа лицето му.
-Какво правиш?-попита ме.
-Мажа те. Като мляко си. Като се приберем ще си като домат.-отвърнах и той кимна. След това легнах на шезлонга си по корем и затворих очи. По едно време дойдоха Криси и Джънгкук и седнаха на местата си.~Skip Time~
Г.Т. на ЮнгиКриси и Джънгкук се прибраха, а аз не исках да будя Йешим. Беше заспала на шезлонга и нямаше намерение скоро да се събуди.
Станах от шезлонга и седнах до нея. Започнах да я будя, а тя не беше доволна от това.
- Искам да спя!-рече тя и се завъртя с гръб към мен.
- Йешим, хайде да се прибираме. Ще спиш в стаята.-казах аз и тя отвори очичките си.
- Ще ми подадеш ли тениската?-попита сънено. Подадох я и тя се облече. Взехме си нещатата, хванах я за ръката и тръгнахме към хотела. След малко бяхме в стаята си, а тя беше напълно будна.
-Влезни ти първи да се къпеш. Моята коса е дълга и ще се бавя много време.-рече тя и седна на дивана.
-Йешим влезни ти, аз мога да почакам.-казах аз.
- Не, влезни ти.-настоя.
-Йешим!
- Юнги не ме ядосвай и влизай.-каза тя ядосано и аз я послушах. Влезнах в банята и си пуснах душа. След 15 минути излезнах от банята, за да си взема дрехи, а Йешим си гледаше нещо на телефона. Изведнъж вдигна главата си и започна да ме гледа.
- На някой май му харесва гледката.-казах аз и се засмях.
- Аз...такова...не гледах!-рече тя като заекваше и аз започнах да се смея повече. Тя стана от дивана и тръгна към банята. Аз застанах пред нея и дарих устните й с една нежна целувка, след което й направих път. Тя влезна в банята. Аз се преоблякох и седнах на леглото да чакам.
VOUS LISEZ
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》