³⁸38³⁸

334 20 0
                                    


Г.Т. на Йешим

Изведнъж телефона на Юнги звънна. Той го взе от нощното шкафче и вдигна. Започна да говори и разбрах, че е бил баща му. Стана ми скучно и затова реших да се лигавя. Седнах на мястото му и той изпъшка.
-Всичко наред ли е?-попитах го и той кимна. Надвесих се над него и започнах да оставям мокри целувки по цялото му лице и бавно да слизам надолу по врата му.
- Йешим!-каза той тихо и се усмихнах.
-Кажи, любов.-прошепнах му и прокарах ръката си по бицепса му. Юнги продължи да говори по телефона, а аз да го дразня. Захапах бузите му, после нослето му. След това целунах навсякъде където го бях захапала.

Изведнъж Юнги ни обърна и сега той беше отгоре.
- На някой май му се играе.-рече Юнги и се усмихна самодоволно.
- Не знам за какво говориш.-казах аз и той повдигна вежди.
-Дали?!-попита ме.
-Мхм.-измрънках и той се усмихна перверзно.
-Колко е часът?-попита той и аз повдигнах рамене. Взе телефона си и го отключи
-7:20ч. е. Имаме време да се позабавляваме.-рече той и се усмихна. Започна да смуче кожата и да оставя мокри целувки. Бавно побавно слезе надолу и хвана края на тениската ми. Започна бавно да я вдига нагоре и през това време да ме целува.
- Юнги...-казах през стон и той повдигна главата си.
-Харесва ли ти?-попита ме.
- Да, обаче...не съм готова.-отвърнах аз и той спря всички движения.
-Добре.-рече той и ме целуна. Стана и отиде към банята. Влезнах след него и го прегърнах в гръб.
-Сърдиш ли ми се?-попитах и го целунах по рамото. Той се обърна и ми се усмихна с омазаната си уста с пастата за зъби.
-Няма за какво да се сърдя.-отвърна той и уви едната си ръка около кръста ми. Целунах го по бузата и започнах да си мия зъбите. След малко излезнахме от банята и се преоблякохме. Юнги ме хвана за ръката и излезнахме от стаята . Почукахме на врата на Криси и Джънгкук и след малко Джеон отвори. Беше без тениска и затова извъртях погледа си настрани.
- Да.-каза сънено.
-Имаш късмета, че Йешим обърна погледа си настрани.-рече Юнги и аз се усмихнах.
-Идвате ли на закуска или ще си седите в стаята?-попитах аз.
- Ще видим какво ще направим.-отвърна Джънгкук и затвори вратата.
-Нали нищо не видя?-попита ме Юнги.
-Не!-отвърнах аз и го целунах.
-Хайде по-бързо! Гладна съм!- казах аз и задърпах Юнги. Не след дълго бяхме в ресторанта. Седнахме на една маса и започнахме да се храним.

Изведнъж телефона ми звънна. Беше баща ми и затова веднага затворих. Оставих телефона си настрани и продължих да се храня.
-Кой беше?-попита ме Юнги.
-Татко.-отговорих му.
-Защо не му вдигна?-попита.
-Защото не желая да разговарям с него.-отвърнах аз.
-Защо?-попита ме.
- Юнги, моля те, не ми задавай тези въпроси, защото не желая да разговарям нито с тях, нито за тях.-отвърнах аз и той кимна. Продължихме да се храним и говорим.

-Готова ли си?-попита ме Юнги аз кимнах. Станахме и се качихме на етажа ни. Докато вървяхме по дългия коридор се засякохме с Криси и Джънгкук.
-Вие слизате да ядете?-каза саркастично Юнги и аз го сръчках.
-Вие сте бързи, като гледам.-рече Криси и се засмя.
-С кое сме бързи?-попитах аз.
-Вратовете ви.-отвърна Джънгкук и аз извъртях очи.
-Куки, разтапям се!- каза с преправен глас Юнги, за да дразни Джънгкук и се засмя. Криси го погледна лошо и усещах как ще има скандал.
- Юнги, хайде да тръгваме, защото съм сигурна, че Криси е много гладна. От вчера насам не е яла!-казах аз и задърпах Юнги. Той отключи вратата и влезнахме вътре. Аз се хвърлих на леглото и Юнги до мен.
- Юнги, не лягай, а влизай в банята да се преобличаш.-казах аз и той ме прегърна.
-Налага ли се да ходим на плаж? Аз искам да се гушкаме тук, на хладно.-рече той.
- Не може!-казах аз и той въздъхна.
-А може ли по-късно да идем?-попита.
-Колко по-късно?
- След час.-каза той.
- След час да не кажеш още един?-попитах го.
-Няма.-каза той и сложи главата си на гърдите ми. Аз прекарах пръсти през косата му и преместих няколко кичура коса, падащи в очите му.
-Юнги.-казах аз и той измънка.
-Може ли да се преместим?-попитах аз, а той си вдигна главата и ме погледна въпросително.
-Къде да се преместим?-попита ме.
-Тук!-казах и посочих малко по-нагоре. Той стана, премести ме и легна върху мен.
-Юнги... тежиш.-каза аз той стана от мен.
-Само ме разместваш!-рече ядосано и стана от мен. Легна и ме дръпна към себе си. Прокара ръката си по бедрото ми, мина през дупето му накрая шмугна ръката си под тениската ми. Сложи ръката си на гърба ми и зарови главата си във врата ми. Топлият му дъх погали кожата ми и аз настръхнах.

Изведнъж някой почука на вратата и Юнги изръмжа недоволно.
-Влез!-каза той и се отвори вратата. Юнги не мръдна и продължи да си лежи така.
-Вие май днес ще си седите в стаята.-рече Криси и се засмя.
-Ако ни търсете ние сме на плажа.-каза Джънгкук и тръгна към вратата.
-Изчакайте ни 10 минути. Ще дойдем с вас.-казах аз и Юнги се надигна. Погледна ме лошо, а аз повдигнах вежда.
-Ние сме в нашата стая като сте готови ни викнете.-каза Криси и излезнаха.
- На мен не ми се ходи!-рече Юнги.
-Няма такива!- казах аз и станах от леглото. Преоблякох се, а Юнги още лежеше.
- Юнги, ставай!- казах и го дръпнах, но се преземих върху него.
-Виж колко по-хубаво е така.-каза той и сложи ръцете си на дупето ми.
- Ти ако искаш ела, аз тръгвам!- казах аз и станах. Взех си нещата и се запътих към вратата, обаче Юнги ме спря.
-2 минути.-каза той и влезна в банята. След минута излезе и тръгнахме към плажа.

Аз и Юнги вървяхме отзад, а Криси и Джънгкук отпред. Не след дълго бяхме на плажа и се настанихме на шезлонгите.

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now