Г.Т. на Криси
-Ще бъдеш ли моя?-попита ме Джънгкук. Ами сега? Какво да отговоря? Аз наистина го харесвах, но не искам да има тайни помежду ни. Нито да се лъжем.
-Не е нужно да ми отговаряш. Когато-
- Ще приема, обаче имам условие.-казах аз и той ме погледна щастливо.
- Не искам да се лъжем, нито да имаме тайни помежду ни.-казах аз и той кимна.
-Съгласен съм!-рече той и си сложи ръката на бузата ми, като ме целуна отново. След малко се отделихме от недостиг на въздух. Огледах се настрани и не можах да видя Йешим и Юнги.
-Къде са Йешим и Юнги?-попитах аз и Джънгкук повдигна рамене.
-Сигурно са се качили в стаите си.-каза той.
-Ние да се качваме ли? Спи ми се.-казах аз и той ме дръпна за ръката. Качихме ме се на 2 етаж, отворих вратата, влезнах вътре и Джънгкук ме последва. Спрях на място и се обърнах на пети към него.
-Какво?-попита ме учудено Куки.
-Нали не смяташ да спиш при мен?-попитах аз.
-Разбира се...,че да!-каза той и аз го погледнах лошо.
-Джънгкук, ти ще си спиш в твоята стая, аз в моята.-казах му аз и той ме погледна лошо, като легна на леглото.
- Никой не може да ме накара да мръдна. Ти вече си моя и аз ще спя тук! Не можеш да ме накараш да излезна.- каза той сериозно.
- Но-
- Ще лягаш ли или ще стоиш там?- попита той и аз изпуфтях, след което легнах и съм заспала.~На следващият ден~
Г.Т. на ЙешимСъбудих се от ужасно главоболие и през главицата ми мина само ,,Бременна ли съм?".
-Какви ги дрънкаш, Йешим? Ти си като светена вода!-казах сама на себе си и станах от леглото. Това главоболие щеше да продължи поне 2 дни! Всякаш някой чукаше с чук от вътрешната страна на главата ми.Запътих се към вратата, но очите ми едва седяха отворени. С полу отворени очи, с шанса, че мога да падна, слезнах в кухнята и пих обезболяващо. Часът беше 8:34 и всички спяха. Как за Бога съм се събудила толкова рано?!
Нямах сили да се кача в стаята си и затова легнах на дивана в хола. Може би това щеше да бъде голяма грешка когато останалите членове на къщата се събудят, но просто не можех да се кача в стаята си.
Поставих главата си на меката възглавница и затворих очи. Болката започна да се увеличава и имах чувството, че скоро главата ми ще експлодира. След време съм заспала.
Г.Т. на Юнги
Събудих се от многото съобщения, които започнах да получавам още рано сутрин. Взех телефона си и видях, че е 9:21. След това зърнах, че съобщенията са от човека при когото бяхме с Джънгкук вечерта след, която спряхме да си говорим с момичетата.
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》