~След една седмица~
Г.Т. на ЙешимСъбудих се от слънчевите лъчи, влизащи в стаята ми. Юнги спеше на стола. Станах от леглото и влезнах в банята. Взех си дълъг душ, след това си измих зъбите и излезнах от помещението. Преоблякох се и отидох в кухнята. Започнах да правя палачинки за всички. След малко Криси слезна също и ми помогна с готвенето. Оправихме масата и започнахме да чакаме момчетата. Определено се чувствахме по-добре.
Седяхме с Криси на дивана и си говорехме. Изведнъж се сетих, че можем да отидем на басейн.
-Искаш ли да отидем на басейн?-попитах аз и се надявах да приеме.
-Защо не?-отговори ми. Аз плеснах с ръце и продължихме разговора ни.~Skip Time~
Г.Т. на ЙешимМомчетата още не бяха се събудили, а ние бяхме прекалено гладни.
-Отивам да будя Джънгкук, а ти Юнги. Прекалено съм гладна, за да ги чакам.-каза Криси и аз кимнах. Станахме от дивана и се качихме в стаите ни. Юнги все още спеше на стола. Отидох до него и започнах да го будя. След мъчителни 10 минути се събуди. Стана лениво и излезе от стаята без да ми каже нищо. Излезнах след него и видях как се затваря вратата. Започнах да го чакам пред вратата, седнала на земята.Минаха 20 минути, но Юнги все още не беше излязъл. Почуках на вратата, обаче никой не ми отговори. Почуках втори път и влезнах. Заварих Юнги да спи на леглото. Аз до сега го чакам, той ми спи!
- Юнги ставай! Ще останеш гладен!-казах аз и той зарови главата си под възглавницата.
Хванах раменете му и започнах да го тръскам. Той рязко се обърна и стана от леглото.
-Досадна си!- каза Юнги и излезна от стаята. Аз тръгнах след него и след малко бяхме в кухнята. Седнахме и Криси и Джънгкук започнаха да ни гледат мазно.
-Защо се забавихте толкова?-попита Джеон.
- Юнги заспа отново! Чаках го 20 минути!-отговорих аз и господин ,,Мога да те купя и продам" не ме отрази. Седна на мястото си и започна със закуската.
-Ние с Йешим ще ходим на басейн по-късно.-рече Криси и момчетата се опулиха.
-Може да дойдете ако искате.-казах аз.
-До вчера бяхте болни, сега искате да ходите на басейн!-рече Джънгкук ядосано.
-Най-мъчителната седмица в живота ми!-оплака се Юнги.
-Вие като не искате не идвайте. Не сме ви карали.-казах аз.
-Не сме ви карали да се грижите за нас.-рече Криси.
- Няма да ходите на басейн и толкова.-каза Юнги спокойно.
- Да виждаш пръстен?-попитах аз, посочвайки безименния си пръст.
- Не сте ни нито гаджета, нито родители. Можем да правим каквото си поискаме!-рече Криси.
-Абсолютно!-казах аз и станахме от масата. Качихме се в стаите си и започнах да се оправям. Сложих банският си и къси панталони отгоре с тениска. Вързах косата си на кокче, напълних някакви работи в раницата си и излезнах от стаята си. Влезнах в стаята на Криси, а тя беше готова. Банските ни бяха почти еднакви.
-Тръгваме ли?-попита тя и аз кимнах. Слезнахме на първия етаж и точно когато щяхме да излезем момчетата се обадиха.
-И ние ще дойдем с вас!-рече Джънгкук.
-Нали нямаше да идвате?-попита Криси.
-Да, обаче решихме да отидем с вас.-отговори й Джеон. Аз извъртях очи и излезнах от вкъщи. Питах се защо сега идваше с нас, господин ,,Мога да те купя и продам". Нали му беше най-тежката седмица в живота му, а и аз му казах да не се грижи за мен.
Качихме се в колата и потеглихме.
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》