³³33³³

375 22 5
                                    


Г.Т. на Юнги

-Искате ли да отидем на море?-попита от нищото Йешим и всички я погледнахме учудено.
- Не е ли малко късно за море?-попитах аз, а тя се намръщи.
-Как ще е късно?! Хайде да отидем!-отговори ми тя.
- Ще си помисля.-казах аз и тя погледна недоволно.
-Куки, хайде да отидем на море! Моляя~!-рече Криси и започна да се лигави. Нацелува го целия й и накрая Джънгкук се съгласи.
-Добре, добре, ще идем!-каза той и Криси се зарадва. Йешим ме погледна към мен и чакаше да кажа ,,да".
- Казах, че ще си помисля.-казах аз и тя извъртя очи. Изиграхме още няколко игри и след това си легнахме.

~Няколко дни по-късно~
Г.Т. на Юнги

- Юнги, Юнги!-шепнеше някой и ме побутваше. Отворих очи и видях Йешим с полу отворени очи да се опитва да ме събуди. Беше се надвесила над мен и косата и спадеше върху гръдния ми кош.
-Добро утро!-казах аз, а тя потърка очи.
-Добро...утро!-отвърна тя. Хвана косата си на кокче и се запъти към вратата.
-Като си готов слезни долу и започни да правиш закуската, че аз не знам дали ще слезна навреме.-рече Йешим. Рошовото кокче, което си беше направила, се клатушкаше наляво и надясно, а тя вървеше като пингвин. Колко сладка беше рано сутрин!

Излезе от стаята и аз станах от леглото. Влезнах в банята и си взех душ. Измих си зъбите и се преоблякох. Слезнах на първия етаж и директно влезнах в кухнята. Като за начало си направих кафе, а после започнах да правя яйца. След 10 минути бях готов и разпределях по чиниите яйцата, докато не дойдоха Джънгкук и Криси.
-Мирише вкусно.-каза Криси.
-Оооо, господин Мин Юнги вие сте и готвач?!-попита саркастично Кукстър и се засмяхме.
- Йешим няма ли да слиза?-попитах аз, а двойката ми се усмихна мазно.
- За какво ти е Йешим?-попита ме Криси.
-Ако не слезе ще остане гладна.-отвърнах аз и те се засмяха.
- Така е. Много съм гладен!-каза Джънгкук като погали корема си. В този момент се появи Йешим вече много по-жива от преди 40 минути. Веднага седна на масата и започна да яде. Ние също седнахме и започнахме да се храним.
-Оправихте ли си багажа?-попита Джънгкук.
- Да!-отвърнаха Йешим и Криси и двете с пълни усти.
-Значи няма да ви чакаме.-каза Джънгкук, а те не го отразиха.

След 20 минути станахме и оправихме масата. Всички се качиха в стаите си, за да вземат нещата си. Влезнах в стаята си и взех куфара. Излезнах в коридора и видях Йешим да носи куфара си.
- Аз ще го сваля.-казах аз и взех куфара.
-Няма нужда. Аз ще си го сваля.-рече тя, но аз не я отразих. Слезнах в първия етаж и след мен вървеше тя. Спрях се пред вратата и започнахме да чакаме с Йешим да слезнат Криси и Джънгкук. Не след дълго се появиха.
-Юнги, може ли ти да караш колата, а аз и Криси да сме отзаде?-попита Джънгкук. Аз се съгласих и Криси се зарадва. Сложихме куфарите в багажника на пикапа и се качихме. Йешим и аз седнахме отпред, а Криси и Джънгкук отзад. Запалих колата и тръгнахме. Двамата влюбени започнаха ди шушукат нещо, а Йешим гледаше навън през прозореца. Как искам да хвана ръката ти в момента...
-Виж колко са сладки!-каза тя усмихнато като посочи Криси и Джънгкук. Аз се усмихнах и продължих да гледам към пътя.

След време двойката заспа, а на Йешим й беше скучно.
-Ако искаш поспи и ти.-казах аз и тя се обърна към мен.
-Не. Ще ти правя компания докато караш. То така и така не остана много.-рече тя и аз кимнах. Започнахме да си говорим, а нейната усмивка не падаше от лицето й.

След време спряхме за почивка. Йешим слезна от колата и започна да обикаля наоколо. Криси и Джънгкук спяха отзад. Презаредих колата и взех два сладоледа. Отидох до Йешим и й подадох единия. Тя ме погледна учудено, но взе сладоледа.
-Благодаря!-рече тя и започна да яде сладоледа. Качихме се в колата и потеглихме. Йешим заспа, а аз продължих да карам.

~Skip time~
Г.Т. на Йешим

Събудих се от клаксона на кола. Отворих очи и видяхме, че бяхме в задръстване.
-Пристигнахме ли?-попитах аз докато потърквах очите си.
-Почти.-отговори ми той. След 15 минути се задвижихме и не след дълго бяхме пред хотела. Събудихме Криси и Джънгкук и отидохме до рецепцията. Взехме ключовете за стаите и се качихме на етажа си.
- Аз искам да съм с Криси!-каза Джънгкук.
-И аз къде да спя?-попитах аз.
-В една стая с Юнги.-отговори ми Джънгкук.
-А да бе. Ако искаш и в едно легло да легнем.-казах раздразнено.
-Защо не?-рече той. Криси отключи вратата на стаята ни и влезна вътре. Джеон ме избута настрани, влезна в стаята и заключи вратата.
-Джънгкук отвори ми проклетата врата!-казах аз докато тропах по вратата.
- Няма! Криси достатъчно време ми липсваше! Ще спя с нея!-отвърна той.
-Няма да ти отвори. Ела в моята стая и ще се разберем някак.-каза притеснено Юнги и аз кимнах. Влезнах в стаята и седнах на леглото.
-Аз ще спя на дивана.-казах посочвайки дивана.
-Глупости! Няма да ти позволя да спиш там. Аз ще съм на дивана, а ти на леглото.-каза той.
- Юнги, не. Аз-
-Йешим не искам да се караме за глупости. Аз съм на дивана, а ти на леглото. Точка!-рече той категорично.
- После ще се разберем.-казах аз и той повдигна вежда.
-Колко е часът?-попитах аз.
-19:02ч.-отговори ми Юнги.
-Гладна съм. Искаш ли да слезем да вечеряме?-попитах и той кимна. Слезнахме в ресторанта и си поръчахме за ядене. След малко храната пристига и ние започнахме да се храним.
-Искаш ли да се поразходим после?попитах аз.
- Не обичам първия ден да обикалям наоколо. Предпочитам да си почина.-отвърна Юнги, което значеше ,,не". Аз кимнах и продължихме да се храним и говорим. След 20 минути се нахранихме и се качихме в стаята.
-Филм?-попита Юнги, а аз не можах да схвана какво искаше да каже първоначално, но после приех. Седнахме на леглото и Юнги пусна филма.

~Skip time~
Г.Т. на Юнги

Филмът свърши, а Йешим беше заспала на рамото ми. Сложих я да легне и започнах да я наблюдавам.
-Само...

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now