Г.Т. на ЮнгиИзведнъж вратата на банята се отвори и от там излезе Йешим като беше намазала цялото си лице с нещо черно.
Веднага щом я видях отидох да я прегърна.
- Юнги, не мога да дишам!-каза тя, а аз леко отпуснах захвата ми.
- Юнги, добре ли си?-попита ме.
-Прекалено добре даже.-отвърнах аз и започнах да оставям нежни целувки на устните й.
-Какво е това на лицето ти? Плашиш ме!- казах й тя свъси вежди.
-Нарича се маска Юнги, маска!-отговори ми седна на леглото.
-Колко е часът?-попитах аз.
-8:02ч. е.-отвърна тя.
-Искаш ли да излезем?-попита ме.
-Щом ти искаш.-отвърнах аз и тя се зарадва. Влезна в банята и след малко излезе без маската си. Преоблече и вече щастлива седна на дивана. Преоблякох се и аз и излезнахме от стаята. Почукахме на вратата на Криси и Джънгкук и ги забрахме с нас.~Skip time~
Г.Т. на ЙешимВървяхме аз, Юнги, Криси и Джънгкук по главната.
- Юнги искам сладолед.-казах аз и посочих щанда със сладолед. Ние тръгнахме към сладоледите и си взехме по един. След това продължихме да вървим. Изведнъж Юнги хвана сладоледа ми и изцапа носа ми.
- Юнги!- казах ядосано, а той се засмя.
-Кажи.-рече той и ме целуна по нослето. Аз го изгледах лошо и той ме придърпа към себе си.След 20 минути стигнахме до плажа. Седнахме на пясъка и започнахме да гледаме залеза. Аз не отделях очи от хоризонта, а Юнги от мен.
-Какви бяха тези звуци днес?-попита Юнги, а аз се кашлях. Как можеше да пита такива неща?!
-Какви звуци?-попита Криси учудено.
-Като се прибирахме от плажа се чуваха стенения.-отговори той и аз го сръчках.
-Украсявах врата на Криси. Стори ми се много едноцветен и реших да го направя разноцветен.-каза Джънгкук и Криси се зачерви.
-Значи нищо не е ставало?-попита Юнги.
-Юнги! Какви са тези въпроси?! Каквото си искат това ще правят!-казах аз и той замълча.След час и нещо решихме да се приберем. Станахме от земята и тръгнахме към хотела, който беше доста далеч от мястото, на което се намирахме. Бавно вървяхме, а по едно време на Криси й се доспа, затова Джънгкук я качи на гърба си.
- На теб спи ли ти се?-попита ме Юнги.
- Аз още сега мога да заспя, обаче не ми се спи.-отвърнах аз и той повдигна вежда.
- На мен ми се спи. Може ли да се кача на гърба ти?-попита Юнги и аз се опулих.
-Искаш да ме убиеш ли?-попитах, а той се засмя.
-Как да убия толкова сладко същество като теб?!-отвърна той и взе в шепите си лицето ми. Започна да оставя нежни целувчици навсякъде където се сети по лицето ми.
-Гълъбчетата, вие ще идвате ли или да не ви чакаме?-попита Джънгкук и Юнги спря.
- Да, да. Идваме!-отвърна му. Хвана ръката ми, като преплете пръстите ни, и продължихме да вървим.След около 15 минути бяхме в хотелската стая. Юнги си взимаше душ, а аз лежах на леглото и четях книга, докато слушах музика на слушалки. Изведнъж усетих две ръце да се увиват около талията ми. Махнах слушалките си и оставих книгата на страни. Дръпна ме надолу и легна върху гърдите ми.
- Юнги?-казах плахо.
-Кажи.-рече той.
- Да си говорим. Скучно ми е!-казах аз и той надигна главата си.
-Лягай си и ще ти стане весело.-рече той и аз извъртях очи.
-Ама не ми се спи!-казах аз и въздъхнах.
-Обичам те!-рече то и аз се опулих.
-Какво?!-попитах.
-Обичам те!-повтори той.
-Браво сега пърхат пеперуди в стомаха ми и още повече не ми се спи.-казах аз и той се засмя.
-Стана внезапно нали?-попита.
- Да!-отвърнах и той ме целуна.
-Лека нощ, малчо.-рече той.
-Лека нощ.-казах аз и затворих очи. Запъркаха още пеперуди в стомаха ми, но накрая ги приспа. Не след дълго съм заспала и аз.~5 месеца по-късно~
Г.Т. на ЙешимБях в кабинета си и оправях някои документи за компанията. След 3 часа седене пред купчината листи, бях готова. Часът беше 16:42, а Криси и Джънгкук бяха на среща. След това щяхме да излезем с момиче от компанията.
Тръгнах към стаята на Юнги и минута по-късно бях пред вратата. Влезнах вътре и заварих Юнги да лежи на леглото и да си играе на телефона. Легнах до него и прокарах пръсти по бицепса му.
-Любов.-казах аз, а той не ме отрази. Целунах го по бузата и отново продумах.
- Юнги.-казах аз, но отново не получих отговор. Седнах на мястото му и той изпъшка.
-Какво има?-попитах притеснено.
-Нищо.-отговори ми той и захвърли телефона настрани.
-Колко е часът?-попитах и той повдигна рамене, като постави ръцете си на кръста ми. Аз се протегнах към телефона му, като ,,без да искам" се отърках на мястото му.
-Й-йешим!-изръмжа той, а аз се усмихнах самодоволно. Знаех какво правя и какво щеше да се случи след малко.-Кажи.-казах аз, като взех телефона му и видях, че часът е 16:51.
-Нищо.-рече той.
-Е как така ,,нищо"?-попитах аз.
-Нищо няма.-отвърна той.
-Защо тогава каза ,,Йешим"?-попитах аз и той повдигна вежди.
- Ти знаеш ли къде си седнала?-попита ме. Погледнах надолу и се усмихнах.
- Аз се чудех какво е това твърдото под мен.-отвърнах аз.
-Междудругото защо е твърд?-попитах аз, като се направих на ударена.
-Ти си виновна! Ти го правиш такъв!-отвърна той.
- Аз?! Виновна?! Аз съм толкова добро и послушно момиче!-казах аз и той повдигна вежди.
-Дали?-попита и аз кимнах. Прокара ръката си по гърба ми и аз настръхнах. За да не остана по-назад се надвесих над него и го целунах. Докато се усетя целувката от нежна се превърна в страстна и груба. Юнги хвана дупето ми и започна бавно да масажира, а моите ръце бяха над главата му.Отделихме се един от друг, поради недостиг на въздух. Юнги ни обърна и сега аз бях под него. Започна да ме целува по врата и да оставя синьо-лилава диря след себе си. Изведнъж спря и се опита да стане, но аз го спрях.
-Защо спря?-попитах аз и той се учуди на въпроса ми.
-Нали каза, че не си готова.-отвърна той.
-Готова съм!-казах аз и очите му се разшириха.
-Сигурна ли си?-попита той и аз кимнах.
YOU ARE READING
I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionИсторията, в която гордостта надделява любовта! Започната: 26.06.2020г. Завършена: ...... 《Предварително се извинявам за допуснатите грешки》