³⁶36³⁶

387 20 2
                                    


~Skip time~
Г.Т. на Юнги

Минаха 40 минути от както Йешим е в банята и все още не е излезнала. Започнах да се притеснявам за нея. Отидох до вратата и почуках.
-Йешим всичко наред ли е?-попитах аз.
- Да! Измивам си маската и си готова.-отвърна тя.
-Колко време е тая маска?-попитах аз.
-Ами мисля, че след 10 минути ще съм готова.-отвърна тя и аз се излегнах на леглото. Взех си телефона и започнах да разглеждам социалните мрежи.

След малко Йешим излезна от банята само с кърпа увита около тялото й. Тъмната й дълга коса беше свободно пусната, а капките вода се стичаха надолу по тялото й. Започнах да я заглеждам и тя го забеляза. Набързо си взе дрехи и влезна отново в банята. След няколко минути излезна и легна до мен.
- Юнги!-каза лигаво и взе телефона ми от ръцете ми. Остави го настрани и сложи главата си на гърдите ми.
-Скучно ми е!-каза тя и ме прегърна.
-Какво да правим?-попитах.
- Не знам!-отговори ми.
-Искаш ли да украся врата ти?-попитах и тя вдигна главата си. Погледна ме неразбираемо и аз дръпнах на по-високо, за да може да сме на едно ниво. Надвесих се над нея, а тя ме гледаше уплашено. Започнах да смуча кожата й, а тя се наслаждаваше на това, което правех.

Изведнъж някой почука на вратата и аз спрях това, което правех. Станах и тръгнах на вратата. Отворих я и видях Джънгкук и Криси.
-Ние слизаме на вечеря.-каза Криси и аз кимнах.
-Вие ще дойдете ли?-попита Джънгкук.
- Йешим, ще слизаме ли?-попитах.
- Да! Само да си изсуша косата!-отвърна тя.
-Добре, ние слизаме тогава.-каза Криси и тръгнаха. Аз затворих вратата и отидох при Йешим.
- Не искам да си суша косата ама не мога и да обикалям с мокра коса.-каза тъжно като държеше кичур от косата си.
-Тогава не я суши.-казах аз и тя ме погледна учудено.
- Да не я суша?! Искаш да обикалям като индианец ли?-попита ме тя. Хванах я за ръката и я вкарах в банята. Взех сешоара и започнах да суша косата й, а тя седеше и ме гледаше в очите.
-Защо ме гледаш така?-попитах я, като спрях сешоара.
-Красив си.-отвърна тя.
-Само красив?!-попитах учудено.
- Не, ти си прекрасен!-отговори ми и започна да ме целува.

След 10 минути обливане на лицето ми с целувка спря и застана мирно. Пуснах сешоара и продължих да суша косата й. 10 минути по-късно бях готов и излезнахме от банята. Взех си телефона и парите, хванах Йешим за ръката като преплетох пръстите ни и излезнахме от стаята. Запътихме се към ресторанта и след няколко минути бяхме там. Седнахме на масата, на която седяха Криси и Джънгкук. Поръчахме си за ядене и започнахме да си приказваме. Не след дълго храна пристигна и започнахме да се храним.
-Вие затова ли се забавихте толкова?-попита Криси и с Йешим се спогледахме.
- Заради кое?-попита Йешим.
- Това на врата ти.-отговори й Криси и Йешим започна да пипа врата си.
-Това е направено още преди да дойдете.-казах аз гордо, а Джънгкук се засмя.
-Колко е горд с творението си.-рече Джънгкук.
-Разбира се, че съм горд!- казах аз и Йешим се засмя.
-Искате ли да се разходим?-попита Криси и Йешим веднага се съгласи.
-Искаш ли?-попита ме. Как да й откажа?
- Искам.-отвърнах аз и тя ме целуна.
-Къде ще отидем?-попита Криси.
-Как ,,Къде"?! Ще обикаляме по баровете!-отвърнахме с Джънгкук в един глас и момчетата се засмяха.
-Вие и барове?! Добър виц!-рече Криси през смях.
-Ние не се шегуваме. Преди да се преместим да живеем заедно с вас, всяка седмица поне веднъж бяхме в някой бар.-каза Джънгкук и Криси го погледна учудено.
-И после се забивахте с някоя, нали?!-попита Йешим. Не беше лъжа ама как да кажеш на приятелката си, че си спал с други момичета?!
- Не сме!- казах аз, а Джънгкук преглътна.
-Джънгкук?!-попита Криси. Нямаше как да я излъже. Беше й обещал да си й казва само истината.
- Да, забивахме се.-отвърна той плахо. Тук вече изгорях.
-Благодаря, че беше честен с мен.-каза му Криси. Изведнъж получих силен удар по ръката ми.
-Значи не сте?!-попита Йешим. Какво ме очакваше...
-Обаче никоя не е била по-привлекателна.-отвърнах аз и захапах долната си устна, за да замажа положението.
- Юнги, не ми се подмазвай!-каза тя и започна да се храни. За какво ни беше да казваме, че сме излизали всяка седмица?!

След 15 минути всички се наядоха и станахме от масата. Тръгнахме към главната. Джънгкук и Криси вървяха хванати за ръце напред. Криси не му беше сърдита, защото Кукстър беше честна с нея. Йешим вървеше намусено до мен без дори да обели дума. Сложих ръката си на кръста й и я дръпнах към себе си, но тя не реагира никак.
-Защо ми се сърдиш? Затова, че те излъгах или защото съм спал с други момичета преди теб?-попитах и тя обърна главата си към мен.
-Първото!-каза ядосано.- А и не съм сърдита! Ядосана съм!-продължи.
-Извинявай!-казах аз, а тя не ме отрази. Вдигнах я във въздуха и тя уви краката си около кръста ми.
-Извинявай!-повторих аз и я целунах.
- Не искам да ме лъжеш!-каза тя и аз кимнах.
-Охо, Йешим вече се е изморила.-рече Криси и се засмя.
- Не съм!-каза Йешим и ме прегърна. Продължихме да вървим и не след дълго Йешим поиска да слезе. Пуснах я на земята и тя ме хвана за ръката.
- Да седнем ли там?-попита Джънгкук като посочи малкия бар. Ние се съгласихме и седнахме на столовете пред бар плота. Йешим започна да се смее и да ме гледа.
-Какво?-попитах аз.
-Обърни се назад.-отвърна тя. Обърнах се, но не виждах нищо смешно.
- Сега погледни към стола.-продължи. Погледнах надолу и видях, че на стола беше изобразен дупе на момиче по прашки. Йешим започна да се смее истерично, а аз да й се смея. Джънгкук и Криси не разбраха защо се смеем, но след като разбраха започнаха да се смеят с нас.

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora