⁴²42⁴²

440 23 0
                                    

⁴²42⁴²
Г.Т. на Йешим

Момчетата ни избутаха настрани и седнаха до нас.
-Нали знаете, че сме излезнали по женски?-попита Криси.
-И какво от това?-попита Джънгкук.
-Предполага се, че трябва да сме само момичета.-отвърнах аз.
- Аз не съм чувал за нещо такова.-рече Юнги и аз го погледнах лошо.
- Аз също.-продума Джимин и сложи ръката си на раменете на Саша.
-Хайде да играем на една игра!-рече Джимин.
-Каква?!-попитахме отегчено ние.
- Да видим кой ще издържи на повече алкохол.-отвърна той.
-Чим, нали знаеш, че това не е игра?!-попита Саша.
- Няма значение какво е. Искате ли?-обърна се към нас и Джънгкук и Юнги се засмяха.
-Те ще се напият!-казаха в един глас и ни посочиха с Криси.
-Дали?!-попита тя. Момчетата се спогледаха и повикаха сервитьора. Минути по-късно имаше няколко бутилки с алкохол и шест чаши. Джимин грабна уискито и ни наля. Аз се намръщих, защото не харесвам уиски, а очите на Юнги светеха. Алкохол!

Хванах чашата и отпих малко докато останалите изпиха цялото съдържание.
- Йешим, трябва да го изпиеш!- каза Юнги и извъртях очи. Изпих съдържанието и оставих чашата на масата като се намръщих. Юнги ми се усмихна и напълни чашите отново с алкохол.
-Трябва ли да е уиски?-попитах, а Юнги кимна. Отново изпихме всичко от чашите, а аз вече не исках да ,,играя" тази игра.
-Предавам се!- казах аз и оставих чашата на масата.
-Много бързо!-рече Джимин.
-Тя знае, че не може да издържи!- каза Юнги и аз го изгледах лошо.
-Ще видим теб колко ще издържиш!- казах аз и той се усмихна.

Останалите продължиха да пият и след 11 чаша всички бяха пияни. Нямах си ни най-малка представа как щях да ги прибера. Момичетата казаха, че няма да пият повече, защото знаеха как щеше да свърши тази вечер. Облегнаха се назад и започнахме да си говорим, а момчетата продължиха да пият.

След няколко чаши вече бяха на предела на края си.
-Любов!-каза Юнги едва едва.
- Да!-обърнах се към него.
-Видя ли...., че аз победих!-рече той и аз се засмях. Колко много се залъгваше.
-Хайде да се прибираме!-казах аз, а момчетата недоволстваха.
-Ние ще останем. Вие се прибирайте!-рече Джимин.
-Хайде Чим, ще ти покажа нещо.-каза Саша и очите на Джимин светнаха. Веднага се изправи и залитна, но Саша го хвана.
- Криси, ти няма ли да ми покажеш нещо?-попита Джънгкук като се усмихна палаво.
-Нищо няма да ти показвам!-отвърна тя и Джеон се разочарова.

Юнги не обелваше и думичка, а просто си пиеше.
- Юнги, тръгваме си.-казах аз и той се обърна към мен.
-Те да се прибират. Ела ние да се забавляваме.-рече той и ме целуна.
- Юнги, спи ми се. Хайде да си тръгваме.-казах аз и той кимна. Изправи се и преметна ръката си на раменете ми, а аз го хванах за кръста. Шестимата излезнахме от бара и отидохме на паркинга.
- Аз ще карам, защото съм най-трезвена.-казах аз и те кимнаха. Юнги седна отпред, а аз на шофьорското място. Криси седна отзад върху Джънгкук, защото нямаше място. Джимин и Саша седнаха рдин до друг и заспаха.

I Hate You// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora