29-Tozlu Sayfalar

9.7K 391 59
                                    

Gurur DEMİRCİOĞLU

Ege'yi antrenmana bıraktıktan sonra iş yerine geçtim. Bir iki dosyanın bugün kesin halledilmesi gerekiyordu. Odamdan tam çıkarken Burçin'le karşılaştım. Bu kadın hayatımızdan ne zaman çıkacaktı?

"Gurur sadece iki dakika sonra bir daha beni görmeyeceksin." Gözlerimi devirip yürümeye devam ettim ama kolumdan tuttu.

"Eski günlerin hatırına sadece iki dakika." Hırsla ona döndüm.

"Hala eski günlerden bahsetmeye yüzün var mı senin? Bir hırs uğruna karımı ve çocuğumu öldürüyordun sen. Gözüm görmesin seni bundan sonra. Yemin ederim celladın olurum Burçin." Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuş bir şekilde bana baktı.

"Ben hiç sevilmedim Gurur. Ailem beni hiç sevmedi. Her zaman Denef olmak istedim. Babasının canı kızı, annesinin prensesi Denef. Senin oyun arkadaşın Denef olmak istedim ama ben Burçin'dim. Bunları isteyemezdim, bunlara asla sahip olamazdım. Hep senin yanında olmak istedim. İyi bir ailem olsun istedim. Ben de sevilmek istedim Gurur ama Denef'e bunları yaptığım için çok pişmanım, o an gözüm kararmıştı. Yılların hıncını ondan almak istedim. Ben de sana aşıktım Gurur. Seni çok seviyordum ama Denef vazgeçmedi senden. O hak etti. Seni çok sevdi Gurur. Hala da çok seviyor. Her gün camda senin gelmeni beklerdi. Sana bir şey olduğunda eve gidince gizli gizli ağlardı. İlk kez kız arkadaşını alıp geldiğinde Denef bir hafta odadan çıkmamıştı. Hep seni sevdi Gurur. Evlensen bile seni bekledi. Bu yaşına kadar evlenmeme nedeni ne sanıyordun? İstese çoktan evlenmişti ama seni bekledi. Onun için ya sen ya hiçti. Daha önce evlenmiş boşanmış ve çocuğu olan biriyle sırf annen istedi diye evlendiğine inanmadın değil mi? Seni sevdiği için seninle evlendi. Aranız ne kadar kötü olursa olsun pes etme. Onun içinde hala bir yerin seni deli gibi sevdiğine eminim. Yaptığım hataları bu şekilde kurtarmaya çalıştığımı düşün. Özür dilerim Gurur. Yaptığım hiçbir şey affedilecek gibi değil ama özür dilerim. Yarın Kanada'ya gidiyorum ve bir daha dönmeyeceğim. Kendine çok iyi bak ve mutlu ol." daha sonra ise arkasını dönüp gitti. Destek almak için duvara tutundum. Yeni öğrendiğim bilgiler karşısında resmen şok yaşıyordum. Odama döndüm ve koltuğa oturdum. Denef'in benimle evlenme nedeni beni sevmesi miydi? Onu ne kadar çok suçlamış ve şüphelenmiştim. Gözlerimi kapattım ve sinirle dişlerimi sıktım. Denef'in en başından beri beni seviyordu. Yüzüme salak bir gülümseme yayıldı. Ne yapıp edip onun gönlünü tekrar fethetmeliydim. Yerimden kalktım ve arabaya binmeden çiçekçiye uğradım. Çok güzel bir buket yaptırdıktan sonra eve ilerledim. İçeri anahtarımla girdiğimde salonda kimse yoktu. Üstümdeki montu ve ayakkabılarımı çıkarıp yukarı ilerledim. Odamızın kapısı açıktı. Denef yatağa uzanmış ve saçları dağınıktı. Dolgun kırmızı dudakları hafif aralık duruyordu. Gülümsedim. Yatağa ilerleyip buketi komodinin üzerine bıraktım. Geceliği hafif açılmıştı ve vücudunu enfes bir biçimde sergiliyordu. Beşiğe baktığımda Denef'imin kopyası olan kızım da aynı annesi gibi derin bir uykudaydı. Gözlerimi kapatıp bir kere daha şükrettim ve yatağa oturdum. Denef'imin saçlarını okşadım. Bu büyümeyen kız çocuğu demek küçüklüğünden beri beni seviyordu. Sonra Denef'le anılarımız gözlerimin önüne geldi. Denef'in o hırçın halleri sadece yanımda başkaları varken oluyordu. Ergenlik çağlarında bile bazen ona vakit ayırmadığım için kavga ediyorduk. Eliz'i ilk defa eve getirdiğimde onun o bakışlarını hatırlıyordum. Küçükken kolumu çizdiğimde çektiği acının aynısıydı. O zaman yaralarımı öperdi hemen iyileşsin diye. Gözlerimi tekrar şimdi yatakta yatan ve çocuklarımın annesi olan kadına çevirdim. O küçük kız şimdi benim karım olmuştu. O benim kaderimdi. O beni bu dünyada en çok sevebilecek insandı. Yatağa eğilip alnını öptüm.

"Seni seviyorum her şeyim." Kalbim sevgiden patlayacak gibiydi. Ona baktıkça içimdeki sevgi göğsümden çıkmak istiyordu adeta. Bana aşkını vermişti, oğluma anne sıcaklığını vermişti, bana bir evlat daha vermişti. Bense ona hep acı vermiştim. Beni sevmekten vazgeçmemişti. Benim için uğraşmıştı. Yuvamız için uğraşmıştı. Aşkımı kazanmak için uğraşmıştı. Şimdi sıra bendeydi. Kalbinde hala bana dair küçük bir his bile kaldıysa bunu için çabalayacaktım. Tekrar yüzüne baktığımda dünyamı aydınlatan kahveleri gözlerimin içine bakıyordu.

İpek DokunuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin