19. Bölüm

70.3K 4.2K 496
                                    

Merhabalarrrr.

Yeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz... Yorum yapmayı ve oh vermeyi unutmayınızzz..


Teşekkürler.. Keyifli okumalarr...











Yüzüne sıçrayan kanları hissetti ve bilinci kapandı. İçindeki sesler çığlık çığlığa 'Gözlerini aç ve olanları gör!' diye bağırsa da kan kaybı ve kasıklarındaki inanılmaz ağrı algılarını geciktiriyordu.

Birkaç kılıç sesi duydu. Gözlerinden istemsizce yaşlar boşanıyordu. Olduğu yerden havalandığını hissetti. Birkaç sarsıntıdan sonra yatırıldı. Ali Merdan'a ne olduğunu sorgulamak istiyordu ama beyni onu düşünmeyi inatla reddediyordu. Onun kollarında olmadığını biliyordu ve bu his midesini düğüm düğüm ediyordu. Uyanmalı ve ona bakmalıydı.

Ali Merdan usta bir avcıydı. Önünü gördüğü kadar arkasını da görürdü. Görmesi gerekirdi. Nazlı onun ustalığını köreltmişti. Acı içinde kolları karnına sarılıyken kocasının adını sayıkladı. Aklı da dili de karnında artık tutunmadığını hissettiği bebeğinin varlığını reddediyordu. Ebe kadın yok demişti. Ama onun demesiyle olmuyordu.

Böyle imtihan olur muydu..

Sallantılar eşliğinde araba hareket etti. Baygın bedeni soğuk hissediyordu. Ağlamak, haykırmak, içindeki boğucu ve öldürücü bunaltı ve acıyı kusmak istiyordu. Bedeni ayılmasına izin vermiyor, beyni de düzgün düşünmesini engelliyordu.

Birkaç sarsıntıdan sonra bilinci tamamen kapandı..

***

Nazlı gözlerini toprak zeminin üzerinde açtı. Gözünün önünde yer yer hırpalanmış ve kurumaya yüz tutmuş çimler vardı. Biraz dikkat edince çimlerin üzerinde taze kan lekeleri olduğunu gördü. Aklına gelenlerle hemen olduğu yerden kalkıp etrafına baktı.

Kocası yoktu.

Ama arabanın durduğu yerdeydi. Yani onu burda mı bırakmışlardı? Aniden aklına gelenle ellerini karnına sardı. Acı hissetmiyordu. Gözlerini karnına çevirmeye korksa da sonunda başardı.

Ama gördüğü aklını kaçırtacak cinstendi.

Karnı bomboştu. O boşluğu Nazlı görebiliyordu. Elbisesinin karnında kocaman bir delik vardı ve yarılmış, oyuk olan karnı görünüyordu. Nazlının içi görünüyordu. Tamamen kanlara kaplıydı ve karnında olması gereken bebek yoktu. Ani bir düşünce sarsıntısıyla yere çöktü.

Karnına tekrar baktığında bu görüntüden korkarak geri geri karnından kaçmaya çalıştı. Olmadı ormanın içine doğru nefesi kesilene kadar koştu. Bunun ne olduğunu anlamıyordu.

Ayakları çıplaktı, karnında kocaman bir oyuk vardı ama asla acı hissetmiyordu. Koştu koştu ve sonunda nefes nefese bir ağaca yaslandı.

Karnına bakmaya korkuyordu.

Etrafını incelemeye başladı. Anormal bişey yoktu. Vardı..

Ormanda hiç ses yoktu. Bu durum garibine gitti ve yavaşça arkasını döndü. Dönmesiyle birlikte de bütün ormanı inleyecek bir çığlık attı.

Kendini korumak için boğazından bıçakladığı adam tam karşısında duruyordu. Bıçak boğazını delip geçmiş ve ağaca saplanmıştı. Ağzının kenarlarından kanlar akıyor gözlerinin sadece beyazları görünüyordu.

Nazlı korkudan ölmek üzereydi.

Adamdan hızla uzaklaştı. Ali Merdan'ı bulmalıydı. Biraz açıklık bir yere gelince etrafta eşkıya sesleri duymaya başladı. Nereye gizlenmeliydi?

VALİNİN OĞLU (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin