Miért vagy ilyen rideg?

3.9K 86 13
                                    

Sziasztok. A poszt alatt nem igen reagáltatok, viszont privát üzenetben instagramon és facebookon, sőt néhányan még snapchaten is jeleztétek, hogy szeretnétek, ha publikálnám a Hidden Love-ot, szóval el is hoztam az első részt. Megpróbálok egy héten 3-4 új részt kitenni, amint az időm engedi. Még nincs kész, viszont már nagyon sok munkát fektettem bele. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog nektek. Kellemes olvasást.❤️
Ui: A történetben káromkodás, erotikus (szex) pillanatok és homoszexualitás is megjelennek, csak ennek tudatában folytasd.

-Siess már! Te sem akarod, hogy ideérjen a bitch trió. Nem igazam van? -förmedt Nicole Sarahra.
-Hát, őszintén, egyikőjüket megnézném. -kuncogott orra alatt Sarah.
-Oh, persze! Te, és hű szerelmed. Mikor engeded már el végre? Pokollá teszi napjaidat! -zsörtölődött az aggódó barátnő.
-Az ő megalázását még el is tudom viselni. De komolyan.. Naptól-estig hallgatnám, ahogy szid. Legalább addig is hozzám szólna, és közel lenne hozzám. Még akkor is ha csak gonoszságokat vágna hozzám. -ábrándozott a gyönyörű, ám gonosz szőke lányról.
-Na, jól van te hős szerelmes! De viszont ott van mellette mindig az a két kígyó is.. Véletlenül sem szeretnék beléjük futni. Igyekezzünk! -sürgette még mindig.

Már az iskola udvaron jártak. Szokás szerint lesütött fejjel robogtak előre, mire Nicole egy nagy pukkanásra, majd hatalmas diákkacajra lett figyelmes. Félénken fordult meg, mire felment benne a pumpa. Sarah szívszaggató sírás közepette feküdt a földön Jenniferék megaláztatása közepette.
-Most kinyírlak Veronica! Csak úgy ropogni fognak a csontjaid a kezem alatt.. Azután pedig a másik két plasztik cicát is kezelésbe veszem. -mire Sarah eszevesztve ugrott fel a földről, és fogta vissza barátnőjét.
-Hagyd! Nicole! Nem éri meg miattuk! Gyere,menjünk! Nincs semmi bajom.. -könyörgött.
-Bazdmeg Sarah, ne nyugtass! Látom, hogy vérzik a lábad és sírsz. -mondta aggódó, elcsukló hangon.
-Egyem meg. A néger kurva hogy aggódik a leszboszi miatt. -szólt közbe Maya.
-Na várj csak! Adok én neked a néger kezemmel, te pénzéhes kurva!

Szegény Sarah, alig bírta visszafogni barátnőjét, bár ez már megszokott volt. Minden reggel így indult.

-Őszintén.. Muszáj minden reggel arra gyúrnotok, hogy meghaljatok? Miért nem fekszetek szimplán inkább egy vonat elé? -kiabált Sarah a két démonra. -Jennifer, szólj már rá a két kutyádra, légyszíves, hogy akadjanak le a faszba, mert legközelebb nem fogom meg Nicolet..
-Te.. Te meg mertél engem szólítani, leszboszi? Hogy mered beszennyezni tiszta levegőm a mocskos lehelleteddel? -förmedt fel a főkolompos.
-Miért vagy ilyen rideg? -kiáltott fel Sarah.
-Te meg miért vagy ennyire tenyérbemászó és idegesítő? -vágott vissza Jenni. Úgy civakodtak, mint a régi házasok, amire szinte az egész iskola figyelmes lett.
-Látom, ismét süket fülekre leltem. Nem vagy más, csak egy hisztis, beképzelt picsa. Gyere Nic, menjünk.
Még egy utolsó szúró pillantást vetettek a három hárpia irányába, majd elindultak a tanterembe.

Lassan telt a nap, de eljött a vége.

Lassan telt a nap, de eljött a vége

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                   (Sarahék háza)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                   (Sarahék háza)

-Anyuuuuu! -kiabált Sarah. -Itthon vagy?
-Nem, nem vagyok! -jött válasz édesanyjától.
-Kár! Gondoltam rendelhetnénk pizzát. Én állom. De ha nem vagy itthon..
-Ja, hogy én? Azt értettem, hogy a húgod itthon van e. Én itt vagyok! -termedt rögtön a nappali ajtajában.
-Na de anyu! Én is itthon vagyok.. -szólalt fel kicsit mérgesen Sarah húga, Rayna.
-Oh, nem fontos. Miről is beszéltél Sarah? -viccelődött az anyuka.
-Arról, amit te is nagyon jól hallottál, hogy rendeljünk pizzát.. Én állom.
-Hát, fel akartam ajánlani, de ha ennyire ragaszkodsz hozzá, hogy már kétszer is elmondtad, akkor engedek neked.
-Borzalmas vagy! Kihasználod a gyerekeid. -s egy emberként nevettek fel mind a hárman.

-Haló? Jó napot, a nevem Sarah Fox. Igen, x-szel a végén. Egy óriás Hawaiis pizzát szeretnék rendelni. Igen, a szokásos cím. Fél óra? Köszönöm. Visszhall!

Kb minden második vagy harmadik napon pizzát ettek, így már nem is kellett a cím. Minden futár fejből tudta a címüket.

Nagyjából az ígért fél óra múlva meg is érkezett a pizza, kifizették, majd jóízűen falatozni kezdtek.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now