A Mi kis titkunk

2.1K 57 0
                                    

A két egymásba fonódó szépség álmát a telefon rezgése zavarta meg.

-Ki az? -kérdezte Jenni álmosan. -Mindegy is. Hány óra?
-Fél nyolc.
-Mi a fene? -pattant fel idegesen. -Miért nem szóltál?
-Én is most keltem fel..-mentegetőzött Sarah.
-Anyu meg fog ölni!!
-Basszus, az én anyukám és a húgom is biztos itthon vannak.. Sebaj.. Megmondjuk, hogy a nagy tanulásban elaludtunk, azután pedig megkérem anyát, hogy vigyen haza, és beszéljen anyukáddal.
-Oké, ez jó ötlet. Igyekezzünk.. De Sarah..
-Igen?
-Ennek köztünk kell maradnia.. Remélem tudod.. Senki nem tudatja meg.. És a suliban is fent kell tartani a lá.. -mutatóujját Jennifer szájára helyezte, majd így szólt Sarah. -Tudom. Nem kell magyarázkodnod. Siessünk! -kezdett rögtön szedelőzködni a két lány.

Sebesen vágtattak ki a szobából, amikor megpillantották a kanapén ülő Raynat és Lettiet.

-Hova ilyen sietősen lányok? -kérdezte kedvesen az anyuka.
-Anya! Sürgősen segítened kell. Haza kell vinned Jennifert, MOST! Útközben elmondjuk, hogy miért neked kell valamit kitalálnod, amiért ilyen későn visszük haza.
-Rendben, menjünk. -bólintott, majd nyúlt is a kocsikulcs után.

-Akkor.. Mi is ez az egész? -kérdezte az anyuka, épp már úton Jenniék háza felé.
-Az a helyzet, hogy tanulás közben elaludtunk, aztán későn keltünk fel. Jenni anyukája totál ki fog borulni, ha nem beszélsz vele.
-Oké, azt mondom majd, hogy megkértelek titeket, hogy meséljetek a projektről, majd mivel már későre járt, megkértem, hogy vacsorázzon velünk, de cserébe szeretnélek jobban megismerni. Ha van kedved, egyszer aludj nálunk, vagy gyere át vacsira. Rendben? -mosolygott kedvesen a visszapillantó tükrön keresztül a hátsó ülésen ülő szégyellős lányra.
-Rendben Mrs. Fox.
-Csak semmi Mrs! -nevetett fel hangosan az anyuka. -Legyen inkább csak Lettie, oké?
-Rendben. Ó! Ez az! Ez a házunk.. Istenem, ott van anyu.. Tuti engem vár..
-Ne félj. Itt vagyok!

Azzal kiszálltak az autóból.

-Jó estét kívánok! Ön biztosan Mrs. Rules. A nevem Mrs. Fox. -nyújtotta barátságosan a kezét, amire válaszul csak egy bólintást, és egy kézrázást kapott. Semmi hello, semmi szia. -Engedje meg, hogy elnézést kérjek, amiért ilyen későn ért haza a lánya. Az egész az én hibám!
-Ugyan, miért az Ön hibája?
-Azta beszélni is tud, -gondolta magában Sarah.
-Tudja, Mrs. Rules -kezdett bele Sarah édesanyja, -Én kértem meg Saraht és Jennifert, hogy meséljék el részletesen a projektjüket, mert nagyon érdekel. Ez idő alatt én főztem, így sem én, sem ők nem unatkoztak, mindőnknek volt társasága. Mire elmesélték, addigra nagyjából kész volt az étel, így megkértem Jennifert, hogy vacsorázzon velünk, és felajánlottam, hogy utána hazahozom. Túl jól éreztük magunkat vacsora közben, és elnevetgéltük az időt. Remélem, nem neheztel sem ránk, sem a lányára emiatt.
-A legkevésbé sem. Jó utat hazafelé. Viszont látásra. -nézett szemrebbenés nélkül a szigorú anyuka, viszont mint Sarah és édesanyja elhajtottak heves kiabálásba kezdett.
-Nem gondolod, hogy egy telefont, vagy legalább egy üzenetet illő lett volna elengedni?
-De anya.. Figyelmesebbnek kellett volna lennem ebből a szempontból. Sajnálom.. -mentegetőzött a lány.
-Igyekezz a szobádba! Ma nem akarlak még egyszer meglátni. Oszolj! Ilyen pedig még egyszer ne forduljon elő! Nem erre neveltelek.

-Kajakra azt mondta, hogy le akar veled feküdni? A saját szájával? -ámuldozott Nicole.
-Igen, ahogy mondom..
-Nem itattad le, vagy drogoztad be? -kérdezte viccelődve Rayna, Sarah kishúga.
-Haha.. Nagyon viccesek vagytok.. De teljesen önszántából kérte.. Én sem értettem, de úgy érzem, mintha fontos lennék neki, vagy valami..
-Mrs. Sarah Rules Fox.. Milyen bénán hangzik.. -gúnyolódott Nicole. -És Mrs. Jennifer Fox Rules.. Ez még borzalmasabb. Komolyan Sarah? Tényleg így akarod magatok anyakönyveztetni, ha egyszer megházasodtok?
-Ez eddig amúgy is csak szex! -tört be Sarah édesanyja, mire a lányok zavarukban csak tátott szájjal néztek. -Igen, mindent hallottam.. Ne nézzetek úgy, mintha valami rossz ember lennék. Mindenben támogatom a lányaim. De Sarah! Ígérd meg, hogy vigyázol magadra, és mint azt Jennifer is kérte, ne derüljön ki! Nem akarom, hogy bajod legyen a családja által. Nem tűnik túl barátságosnak az anyukája!
-Ne félts anyu.. Ez csak a mi kis titkunk.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now