-Figyelj! Tudom, gyűlölsz engem, -kezdett bele-, és a hátad közepére sem kívánnál, de én mindig itt leszek neked. Ha sírni szeretnél, sírhatsz a vállamon, ha valakit le szeretnél szidni, én itt vagyok, add ki magadból nyugodtan, vagy ha csak beszélni szeretnél, rám bármikor számíthatsz. -Bíztatta Sarah Jennifert.
-Köszönöm. -Majd egy hatalmas ölelésben részesítette a barna szépséget. -Folytassuk a tanulást! -törölgette meg szemét, ölébe vette laptopját, majd fejét Sarah vállára hajtotta. Sarah meglepetten nézett le rá, de nem szólt semmit, csak csendben mosolygott, s elkezdett anyagot keresni a neten a beadandóhoz.-Jesszus! Már fél 8? -kiáltott fel idegesen Jennifer. -Anyuék hamarosan hazaérnek! Anya megtiltotta, hogy bárki átjöjjön, amíg ő nincs itthon. Meg fog ölni. Mindjárt elájulok! -rikácsolt eszevesztve.
-Nyugodj már meg! -kuncogott Sarah. -Nézd, összepakolom a cuccaim.. Látod? És most lemegyek, és felhúzom a cipőm. -Azzal elindultak lefelé. -Most beledugom a lábam, felveszem a kabátom, és hazemegyek. Anyukád nem fogja megtudni, hogy itt jártam.
-Köszönöm. -Szólalt meg hirtelen Jenni, amint Sarah elindult kifelé.
-Mégis mit? -kérdezte meglepetten Sarah.
-A mai napot.
-Nincs mit. Akkor én most megyek. Szia. -Köszönt el semmitmondóan Sarah, majd el is tűnt a sötét utcán.
-Szia. -szólt utána halványan Jennifer, majd bement, s nem sokkal később haza is ért a családja.-Kopp kopp, nővi, bejöhetek?
-Mit szeretnél, Linda? -húzta fel egyik szemöldökét Jennifer.
-Csak beszélgetni.. A kis vendégedről.
-Miről beszélsz? -kapta fel rögtön fejét füzetéből.
-Láttam, amint valaki kisétál. Anyu nem látta, nem tudja, hogy itt járt.. Ám ha nekem nem kezdesz csiripelni, rövidesen anyunak fogsz.
-Hajjj.. -sóhajtott Jennifer.
-Akkor beszélsz? Ki volt az?
-Egy osztálytársam. Közös projekten dolgozunk.
-Mi a projekt?
-Gombák szaporodása, életben maradása, és szokásaik.
-És ti szaporítottok?
-Egyenlőre nem.. Csak tanulmányozunk.
-Akkor mi volt az a heves csók ma? És a heves szeretkezésetek tegnap? -zárta be maga mögött az ajtót.
-Te meg mégis miről beszélsz? Megőrültél? Én, és egy lány? -ült értetlen tekintettel. Tudta, ha most beszél a húga, akkor vége az egész életének.
-Láttam a videót. Letöröltem a kamera videótárolójáról az utóbbi két napot, de előtte csináltam egy másolatot. Nagyon remélem, hogy nem fűz hozzá semmilyen romantikus kapcsolat. Ha még egy ilyet meglátok, elmondom anyának, és elköltözünk innen nagyon messze.
-Biztosíthatlak, hogy semmilyen szál nem fűz hozzá.. Holnap be is bizonyítom.. -bizonygatta, és remélte, húga elhiszi, amit mond neki.
-Alig várom. -mosolygott ördögien, majd kiment a szobából.
Jennifer szemébe rögtön könnyek szöktek, de tudta, tennie kell, amit tennie kell, különben ő koppan.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...