Nem adom fel

752 39 5
                                    

Befejezték a vacsorát és elindultak kifelé az étteremből. Amikor kiértek, egy nem várt személlyel találkoztak...

-Te meg mégis mi a faszt csinálsz itt? -ugrott előre rögtön Sarah.
-Hiányoztam?
-A legkevésbé sem.. Stef.
Jennifer rögtön tudta, hogy ki ő, ezért közelebb lépett Sarahoz, hogyha bármi történne, meg tudja védeni. Stef ezt rögtön észrevette, és már hányta is a gúnyos szavakat.
-Te lennél a kis kabalája? Ilyen közelről még szánalmasabbnak és nyomorultabbnak nézel ki. Mit látsz benne? -fordult Sarah felé.
-Kettőtök közül aki szánalmas, az te vagy. Évekkel ezelőtt szakítottunk, hetek óta hajtom, hogy semmit nem akarok tőled, SOHA TÖBBÉ! Mégis itt vagy, és zaklatod a barátnőm. Miért nem lépsz már tovább? Miért nem hagysz békén?
-Mert szeretlek!
-Ha szeretnél, akkor felfognád, hogy TE már nem tudsz boldoggá tenni, és hagynád, hogy mással legyek az, ami veled SOHA! Felszabadult, teljes, boldog. És már réges régen túltetted volna magad rajtam!
-Ez nem igaz! Te szeretsz engem! Csak velem lehetsz boldog. Én boldoggá tehetlek! -fogta meg Sarah karját, mire ő elrántotta azt, és rákiabált a lányra..
-NEM! NEM TEHETSZ! MERT NEM SZERETLEK! UTÁLLAK! BANTOTTAD A SZERELMEM! ZAKLATSZ MINKET! FÉLEK TŐLED! ŐT SZERETEM! FOGD FEL!
Stef könnyeivel küszködve ellent akart mondani önmaga akaratának, de az túl erős volt. Ezúttal Jenni felé fordult, és teljesen kikelt magából.
-Ez miattad van, igaz? Csak is te tehetsz róla... TE TEHETSZ RÓLA!! HIÁBA KÜLDTEM NEKED HALOTT ÁLLATOKAT! HIÁBA TÖRTEM BE AZ ABLAKOD! HIÁBA FENYEGETTELEK! TE NEM VESZEL KOMOLYAN! HAGYD BÉKÉN A BARÁTNŐM!
-NEM VAGYOK A BARÁTNŐD! -ordított Sarah.
-DE AZ VAGY! ÉS NEM HAGYOM, HOGY EGY ILYEN KIS CSITRI ELVEGYEN TŐLEM!!

Azzal megragadta Jenni haját, a földre taszította, és minden erelyével rúgni és ütni kezdte. Sarah próbálta megálltítani, sikertelenül, míg Jenni a földön sírt tehetetlenül, fájdalmak között, Stef pedig fölötte ágaskodott, és rúgdosta kiabálás közben.
-EZ HOGY TETSZIK? VAN MÉG KEDVED ELVENNI MÁSOK BARÁTNŐJÉT? TÖNKRETENNI MÁSOK KAPCSOLATÁT? NEM HALLOM!
-TE ŐRÜLT PICSA HAGYD MÁR BÉKÉN!! -rángatta Sarah, reménytelenül, mire egy rendőr szólalt meg a háta mögül.
-Engedje el a lányt, és lépjen hátra! Most! Vagy különben lelövöm!

Stefanie mit sem foglalkozva a többszöri felszólítással, tovább rúgta Jennifert, aki már szinte félájultan feküdt a földön. S egyszerre pillantott fel minden szem egy pisztoly hangjára. Egy tinédzser lány rogyott a földre.. Légzése szabályos, szívverése azonban szapora. Megijedt. S a keze.. Valami piros, meleg lé borítja el. Hirtelen nem hall, nem lát, nem érzékel. Sokkot kapott. Egy férfi szólítgatja.
-Jól van? Jöjjön.. Csak a vállát kapta el a golyó. Egy hét, és rendbejön. Tegye hátra a kezét, kérem! Jogában áll hallgatni. Minden amit mond, felhasználható Ön ellen a bíróságon. Joga van ügyvédhez. Amennyiben nincs rá pénze, az állam jelöl ki önnek egyet. Megértette a jogait, hölgyem?
-Meg... -s Jennire pillantott. -Ezzel még nincs vége, szöszi! Nem adom fel!
-De igen, kisasszony! Hosszú időre rács mögé kerül. Lesz ideje gondolkodni.. És felejteni.

Sarah megölelte, majd megcsókolta Jennit.
-Mostantól minden rendben lesz, ígérem. -s ismét a lány ajkaira hajolt.

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now