A vendégek közül már mindenki hazament, így csak a ház lakói maradtak, beleértve az új lakót is. Lettie és Rayna épp készültek lefekúdni, mire kiabálásra lettek figyelmesek.
-Biztos ne segítsek? Egyedül nem bírsz el ennyi holmit! Hagyd már, hogy segítsek! -kérte Jenni Saraht, aki rá se hederített.
-Kizárt! A házatok rohadt messze van, és egyedül cipelted ezt a sok szart! A szobámig már csak el tudom vinni. -majd berúgta szobája ajtaját.Lassan a szekrényhez ballagott, s elkezdett pakolászni.
-Kicsit rendetlen, de szorítok neked egy kis helyet. Rövidesen veszünk neked is egy szekrényt, hogy otthonosabban érezd magad, de addig sajnos be kell érned ezzel. -rendezkedett Sarah.
-Ez is több, mint amit az ember elvárhat. Nem volt kötelességetek befogadni, mégis megtettétek, amiért soha nem lehetek elég hálás nektek.
-Nekem talán igen.. -mosolygott ismét perverzen, majd levette felső pulóverét, és közelebb lépett a szőke lányhoz. -Ígértél valamit.. Hol a fizetségem?
-Részlettörlesztésre gondoltam, kamatokkal.. -mosolyodott el zavarában Jenni.
-És mi a biztosíték?
-A státuszom, mint a barátnőd..
-Rendben. Akkor jó sokáig törleszteni fogsz. -s megcsókolta a lányt. -Szeretlek Jennifer. Köszönöm, hogy ittmaradtál.
-Én is szeretlek. Köszönöm, hogy itt lehetek. -ezzel lefeküdtek aludni.Másnap korán, fél hétkor csörgött az ébresztőóra, s a két lány álmosan kelt ki az ágyból.
-Mit szeretnél reggelire? -kérdezte Sarah. - Megcsinálom neked.
-Pirítós jó lesz. Egyik oldalán vajazva. -azzal elindultak a konyha felé.-Ti mi a fészkes kormos fekete faszért vagytok fent? Minimum délig kéne aludnotok. -értetlenkedett Sarah anyja.
-Anya! Iskola van..
-Nektek meg egy hét igazolás.. Menjetek vissza aludni, most! -utasította a két lányt. -Ebben a hétben kicsit jobban összeszokhattok, átgondolhatjátok a dolgokat, és ha jobban lesztek lelkileg, akkor jövőhéten mehettek. Addig is, maradjatok itthon.Sarah édesanyja orvosként dolgozik, és tudta, a két lány most legkevésbé sem szeretne iskolába menni, és a lelki állapotuknak sem tenne jót még több megaláztatás iskolatársaiktól.
-Lányok! Én délután háromig dolgozom, Rayna pedig fél ötig lesz ma és pénteken a szakkör miatt, de amúgy fél háromkor ér mindig haza. Addig azt csináltok, amit szeretnétek.. Főzzetek, táncoljatok, zenéljetek, csavarogjatok, szexeljetek, amit csak akartok, de ha Rayna hazaér, kicsit halkabban ÉLVEZZÉTEK egymás társaságát.. -nevetett fel az anyuka. -Na jó, nem kötekedek tovább, mentem dolgozni. Puszillak titeket.. -majd el is viharzott.
-Akkor.. Mit csinálunk ebben az egy hétben? -kérdezte Jenni álmosan, miközben ledőlt a már az ágyban fekvő Sarah mellé.
-Mi lenne, ha minden nap betegre zabálnánk magunkat, és egész nap szexelnénk? Néha megnéznénk 1-1 filmet, aztán megint szexelnénk.. Elmennénk bevásárolni, aztán szexelnénk.. Majd főznénk és..
-Szexelnénk.. Tudom.. -forgatta meg szemeit Jennifer.
-Alvásra gondoltam, de ha ennyire ragaszkodsz hozzá.. -nevetett fel hangosan Sarah.
-Borzalmas vagy! Aludjunk. -bújt közel a kis szőkeség, mint egy kisgyerek az anyjához.
YOU ARE READING
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
RomanceA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...