Ez meg mi?

1.5K 49 6
                                    

Teltek a napok, s a két lány minden délutánt együtt töltött, immáron nem csak tanulással. Elhatározták, hogy jobban megismerik egymást, így sokat sétáltak a városban, együtt mentek vásárolni, sőt, néha moziba is elmentek. Eltelt így egy hét, mikor egy szerdai napon a tanulást ismét Jennifer törte meg egy felkiáltással.
-Hé! Figyelj cica.. Holnap ugye csütörtök lesz?
-Igen, miért?
-Király! Hírdettek egy tök jó romantikus filmet.. Elmehetnénk rá... Együtt. Ha még adják.. -bökte ki nagy nehezen. -Tegnap láttam sajnos még csak a reklámját.
-Egy.. Rom.. Romantikus film? Te meg én? -dadogott Sarah.
-Igen! Miért is ne? Szerintem tök jó lenne. -lelkesedett Jenni.
-Jó, benne vagyok, de csak ha többé nem szakítod meg a tanulást.. Már kb harmincadik alkalommal tereled másra a szót..

Eljött a másnap. A megbeszéltek szerint az iskolában ugyan úgy ridegek és gyűlölködőek lesznek egymáshoz, a feltűnés elkerülése érdekében, ám a délután az övék. Minden tini siet haza, hogy egy-egy fárasztó nap után bedőljön az ágyba, így nem igazán látta őket senki az iskolából, ha pedig mégis ismerős alakba futottak azt mondták, hogy valamelyikük édesanyja küldte el a boltba őket.

-Jó napot! -Köszönt illedelmesen Sarah. -Két diákjegyet szeretnék a Veled minden hely ragyogó című filmre, ha adják még.
-Jó napot! Pont jókor jöttek. Ma van az utolsó napja, hogy a moziban vetítjük. 2500 forint lesz.
-Köszönöm. -átnyújtotta a pénzt, elvette a jegyeket, majd elindult be megkeresni Jennit, aki épp popcornt és kólát vett.
-Mehetünk? -kérdezte izgatottan, mire Sarah csak bólintott, s már el is indultak befelé.

-Azta! Ez a film fantasztikus volt Sarah! A lelkem kisírtam, az igaz, de attól nagyon jó volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Azta! Ez a film fantasztikus volt Sarah! A lelkem kisírtam, az igaz, de attól nagyon jó volt. Neked tetszett?
-Nem a kedvencem ez a műfaj.. De nem volt rossz. Kicsit még én is reméltem, hogy minden rendben lesz a fiúval.. Kicsit sem számítottam erre a végre.
-Na igen! Reméltem, hogy happy end lesz.. Sarah.. -kezdett bele remegő hangon. -Én őszintén reméltem, hogy happy end lesz, ugyanis kérdezni akartam valamit, de így nem tudom, merjem-e?
-Na, bökd ki!
-Leszel a barátnőm?
-Mi bajod? -kérdezett vissza Sarah hatalmasra tágult szemekkel.
-Azt kérdeztem, leszel a barátnőm, Sarah?
-Már hogy a picsába ne lennék! -kiáltott fel örömében, majd megcsókolta a lányt, mit sem foglalkozva azzal, hogy bárki megláthatja. Így innentől a két lány, március huszonhatodikától kezdve, hivatalosan is, titokban egy pár voltak. Egy-két percig ölelgették egymást, mikor a meghitt pillanatot a kérdező törte meg.
-Na, Sarah, elég lesz! Még a végén valaki meglát! -Majd elindultak Jenniék házába, hogy folytassák a házit.

Szépen telt az idő, a szokásos kerékvágásban ment minden még három hétig, a két lány néha-néha egymásnál aludt, persze minden feltűnéskeltés nélkül, míg egy hétfői nap minden megváltozott.

~Április 20~

-Sarah! Láttad már az új sulihíreket? -rohant Nicole reggel fél 8 körül oda Sarahoz, aki épp reggeli kis kroaszonját majszolgatta..
-Nem.. Tudod nagyon jól Cunci, hogy nem érdekelnek a sulihírek.. - válaszolt unottan.
-Ez érdekelni fog! -mire érdeklődve vonta fel Sarah a szemöldökét, majd a kíváncsisága dühbe fordult.
-Ez meg mi? Mi a fasz? Hogy? Fake news lenne? Nem lehet, hisz megtörtént! Ebből hatalmas baj lesz..

Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now