*csengetés*
-Épp ideje volt, hogy ideérj. Mindjárt fél hat.. -rikácsolt Sarah.
-Ne haragudj. Még el mentem a plázába. Ezt neked vettem.. Biztos tönkretettem a ruhád a reggelivel, ezért vettem neked másikat.. -mentegetőzött Jenni.-Nem szorulok az adományodra. -vonta fel szemöldökét. -Bújj be.. Egyedül vagyok itthon. Igyekezz! Szeretném, ha minél hamarabb kész lennénk, hogy minél hamarabb elhúzz a picsába.
-Kérlek, hagy magyarázzam meg. Egy percet adj.
-Tudod te hogy megaláztál? Szerettelek bazdmeg! Te meg ezt csináltad velem..
-Kérlek. Csak egy percet adj, és mindent megmagyarázok. -könyörgött könnyfátyollal a szemén Jennifer.
-Kapsz 10 másodpercet.
-A húgom meglátta a felvételeket, amin csókolóztunk és szexeltünk, és megfenyegetett, hogyha nem bizonyítom, hogy semmi közöm hozzád, akkor elmondja anyunak, és nagyon messze költözünk innen. -hadarta el mind egy szuszra, hogy ne fusson ki a tíz másodpercből.
-Te meg mégis mi a faszról beszélsz? -ültette le a kanapéra.
-Hát.. Mikor elmentél.. Mármint tőlünk.. -kezdett bele dadogva- A húgom meglátta, amikor kiszaladtál.. Ezért megnézte a kamerák felvételét, minden napról mikor távol voltak. Ezután letörölte, hogy anya ne láthassa, de csinált másolatot. Azt mondta, nem szeretné megtudni, hogy bármilyen romantikus szál fűz hozzád, különben megmutatja a homofób anyánknak, és nagyon messze költözünk innen, és hogy bizonyítsam valami durva megalázással, hogy tényleg semmi nincs köztünk. Én arra gondoltam, hogy ellopom a ruháid tesi után, vagy hasonló, de reggel beállított a kancsó pisivel, és azt mondta, hogy bizonyításképp le kell borítsalak. Nem ellenkezhettem, és a legnagyobb szívfájdalommal tettem, de muszáj volt. -fakadt sírva. -Kérlek! Ne haragudj! Te vagy az egyetlen ember, aki valaha is sírni látott, és az egyetlen akivel őszinte vagyok és lehetek. Kérlek ne hagyj el! -borult az értetlenül ülő Sarah ölébe.
-Jól van. Nyugodj meg. Nem küldelek a pokol legmélyebb bugyraira, csak fejezd be a sírást. -törölgette le a lány könnyeit. -Gyere. Nézzünk rá a házira.
-Jól van. -szipogott Jenni.
-Kihozom a laptopom. Várj itt.Megosztottan dolgoztak majd egy órán át, Sarah keresett az interneten, Jennifer pedig szorgosan jegyzetelte amit diktált. A barnaság még lementett egy-két dolgot a gépre, s eközben hatalmas csend telepedett közéjük, amit a szőkeség tört meg.
-Sarah.. Én..
-Pillanat, ezt még le kell mentenem, ha jó osztályzatot akarunk.
-Én kedvellek, és le akarok veled feküdni megint. -dobta le jegyzeteit, mire Sarah is befejezte tevékenységét, és összezárta a laptopot, majd komoly tekintettel Jenni felé nézett.
-Mit mondtál? -kérdezett vissza, mire jött is rögtön a válasz.
-Én, Jennifer Rules kedvellek téged Sarah Fox, és szeretnék veled lefeküni. Most! -nyomatékosította szavait.
-Biztosan ezt akarod? -kérdezett vissza Sarah, mire Jenni csak helyeslően bólintott, és egy picit közelebb ült a még mindig értetlenül ülő kérdezőhöz.Egy rövid ideig csak néztek egymásra, mire Sarah közeledni kezdett Jenni felé. Lassan elkezdett közelebb hajolni hozzá, majd egy forró csókot nyomott a szőkeség nyakára. Ezután megcsókolta ajkát is, és heves csókolózásba kezdtek. Jenni átlendítette bal lábát Sarahn, ezáltal az ölébe ült, és így folytatták a megkezdett tevékenységet. Nagyjából 5 perce lehettek így, mikor Sarah lihegve vált el a lánytól.
-Menjünk be a szobámba!
Ahogy ezek a szavak elhagyták száját megmarkolta Jennifer fenekét, hogy könnyebben felállhasson vele az ölében, bevitte a lányt, majd szép lassan lefektette az ágyra. Feljebb tolta a szőkeség felsőjét, majd gyöngéden csókolgatni kezdte hasát és melleit. Jennifer kisebb nyögésekkel jelezte, hogy nagyon élvezi, immáron tudatosan, józanul. Bár már-már szinte részeg az élvezettől, mégsem bírt betelni vele. Mikor Jennifer már nem bírta tovább lelölte magáról Saraht, és átvette a vezetést. Levette Sarah felsőjét, s csókolgatni kezdte mindenhol. A nyakától egészen le a hasáig, majd ott kigombolta a barna lány nadrágját, levette, majd saját felsőjét is gyorsan a padlóra dobta. Ezután kicsit lejjebb haladt, és nyelvével izgatni kezdte Sarah csiklóját, mire felment a pulzusa, és heves nyögésekbe kezdett. Menet közben többször cseréltek szerepet, mire mindketten teljesen elélveztek, és izzadtan, meztelenül feküdtek le egymás mellé. Jennifer Sarah irányába fordult, mellkasára tette a fejét, s így szólt:
-Nem maradhatnánk így örökké?
Sarah csak mosolygott, és néhány pillanat múlva el is aludt. Mikor Jennifer ezt észrevette, megpuszilta Sarah verejtéktől csillogó homlokát, és ő is elaludt.
(a kép csak illusztráció, természetesen meztelenül aludtak, a fent leírt pozícióban)
CITEȘTI
Hidden Love (Elrejtett szerelem) (BEFEJEZETT)
DragosteA történet főszereplője Sarah Fox. 17 éves, harmadéves gimnazista. Legjobb barátja Nicole. Csendes, visszahúzódó, tűrő típus. Ja.. Mondtam már hogy leszbikus? Kiszemeltje a suli menő csaja, és igaz, ez hatalmas titok, a lány mégiscsak sejti, hogy v...